Gå til innhold

IKM uke 11

Anbefalte innlegg

Her kom tanta i går morges! Blei en dag med grining, for nå er jeg så oppgitt og sliten av forventningene det aldri blir noe av. Håpet om en 2016-baby begynner å renne ut, selv om det enda er håp for et lite julemirakel. Fastlegen min ble ringt i frustrasjon i mårrest, for nå vil jeg finne ut hva det er som står i veien for oss. 

Lykke til videre jenter, krysser fingre for at det klaffer for dere denne mnd :)

Fortsetter under...

Her kom tanta i går morges! Blei en dag med grining, for nå er jeg så oppgitt og sliten av forventningene det aldri blir noe av. Håpet om en 2016-baby begynner å renne ut, selv om det enda er håp for et lite julemirakel. Fastlegen min ble ringt i frustrasjon i mårrest, for nå vil jeg finne ut hva det er som står i veien for oss.

Lykke til videre jenter, krysser fingre for at det klaffer for dere denne mnd :)

Skal se legen får henvist deg videre og dere får hjelpen dere trenger nå. ;)

Lykke til!

Annonse

Spotter dere alltid i dagene før TR kommer? Jeg har hatt mensen tre ganger siden pilleslutt, første gangen var rett etter slutt så vet ikke om det skal telles som mensen. Men de to siste gangene har jeg spottet dagen før mensen kommer sånn at jeg ser at den kommer. Idag har jeg sikkert vært på do ti ganger.. Føler jeg må på do med en gang jeg har gått av og har ømme pupper, og blir plutselig varm, kjennes ut som jeg har feber. Det kan jo selvfølgelig være pms også da. Men har ikke mens smerter enda ihvertall.

Gratulerer! 😊 Jeg har IKM idag og ingen spor av mensen, men tørr ikke å teste enda

Ikm og ikke testa? Hvordan klarer du det?

Det kan du godt spør om. Jeg er bare redd for at den er negativ og så kommer mensen imorgen liksom. Så derfor vil jeg gi det noen dager tilfelle den bare er for sen uansett om den aldri har vært det før da. Men kan jo komme senere idag..

Hvilken pp var du i ?

pp 1, sluttet på p-pillen for noen mnd siden, har pcos. Begynte på metformin da vi fant ut at vi skulle prøve I februar. Jeg har ikke mensen eller el. men takket være metformin så fikk jeg el og spiren satt på første forsøk. håper den klorer seg fast :D

Annonse

Hvilken pp var du i ?

pp 1, sluttet på p-pillen for noen mnd siden, har pcos. Begynte på metformin da vi fant ut at vi skulle prøve I februar. Jeg har ikke mensen eller el. men takket være metformin så fikk jeg el og spiren satt på første forsøk. håper den klorer seg fast :D

Jeg var med på en studie for damer med pco og bruk av metformin i 2003. Så moro å lese at de gir det til damer med pco nå. :)

Hvilken pp var du i ?

Jeg var med på en studie for damer med pco og bruk av metformin i 2003. Så moro å lese at de gir det til damer med pco nå. :)

så kult! de funka veldig bra her iallefall :D

Kjekt at de har funnet noe som virker, jeg hadde 3 mnd uten el, kun 2 mens som jeg fremprovoserte selv. så begynte jeg på metformin og fikk el etter bare 3 uker, fantastisk :D

Skjønner ikke hvorfor TR ikke kommer når det var blod på tampongen

Bruker å få den tidlig på dag

Har du testa? :P

Men siden du spør, er det fortsatt en mulighet uansett om jeg har sett blod? På papiret ikveld har jeg hatt litt lysebrun utflode, og noen Glimt av litt slim med noen sånne rare røde "streker" huff litt for mye detaljer her 😂 Jeg klarer jo ikke helt å legge det fra meg før jeg ser friskt blod da.. Men TR kan såklart komme iløpet av natten eller imorgen tidlig, bare så uvandt å være sen..

Skjønner ikke hvorfor TR ikke kommer når det var blod på tampongen

Bruker å få den tidlig på dag

Har du testa? :P
Men siden du spør, er det fortsatt en mulighet uansett om jeg har sett blod? På papiret ikveld har jeg hatt litt lysebrun utflode, og noen Glimt av litt slim med noen sånne rare røde "streker" huff litt for mye detaljer her 😂 Jeg klarer jo ikke helt å legge det fra meg før jeg ser friskt blod da.. Men TR kan såklart komme iløpet av natten eller imorgen tidlig, bare så uvandt å være sen..

Googler og leser om gravide som spotter rundt ikm, så det er jo mulig... 🙊

Jeg måtte bare teste 😩 Men har drukket mye ikveld og fikk bare presset ut noen dråper men fikk jo dyppet testen i det.

Den ser helt hvit ut, men når jeg lyser med mobilen og vipper litt på testpinnen kan jeg skimte en skyggestrek, men er jo helt sikkert bare en ønskestrek som bare jeg ser..

Men er HCG lavere på kveld?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...