Gå til innhold

IKM uke 11

Anbefalte innlegg

Jeg ga opp testingen og tenker at på onsdag når testen var neesten positiv i 17 tiden, og jeg hadde skikkelig stikninger og murringer på kvelden så angrer på at jeg ikke testet igjen da for da hadde den kanskje vært positiv.. Og de smertene varte bare onsdag kvelden så da satser jeg på at det var EL og at aksjer torsdag og fredag ga oss en sjangse. Neste pp om det blir så skal jeg ihvertall ha flere tester sånn jeg kan teste igjen når jeg mistenker det sånn som på onsdag. Og så må jeg huske å ikke gå på do på 3-4 timer men det er litt stressende da synst jeg.

Fortsetter under...

Ja😃 Mannen sa nå igår når vi snakket om

det at hadde jeg sagt at jeg hadde EL forrige uke så hadde det vært noe annet, så søren at jeg ikke sa det😜 Men jeg tenkte det var best å la være for å ikke gjøre han stresset og føle sex bare var for det liksom.

Fikk prøvd conceive plus på torsdag også, var litt rart med sånn applikator😜 Har du forresten tenkt å bruke det som glidemiddel i hele syklusen eller bare rundt EL?

Huff, ja gjør det jeg også allerede. En uke til IKM imorgen😥 Prøver å tenke på noe annet. Men ikke lett

Haha, jeg vifta alle testene forran han, alt for gira til å la være  :legrine: Det tar jo bort en hel del romantikk, så neste mnd skal jeg holde det for meg selv. Nei, jeg orker ikke å bruke det hele syklusen..syns det var upraktisk med applikator og ventingen. Da måtte det isåfall vært den andre typen. Skal du? Vi må i allefall få lov å håpe at det kanskje gjorde underverker! :D 

Haha, ja det gjør jo det😜 men neste mnd tror jeg faktisk at jeg skal si fra, siden han egentlig ville at jeg skulle gjøre det nå:P og det måå jo ikke være romantisk og lys hver gang heller, helt grei med en kjapp en innimellom 😜 Nei, vi klarer oss egentlig uten så sparer det heller til neste pp så skal huske å bruke det hver dag da rundt el :) men ja veldig upraktisk med ventingen. Skulle jo godt and å bare bruke det som vanlig uansett..

Ja håper virkelig 😃

Annonse

Jeg heller kjenner ingenting, men sist kjente jeg det ikke før mensen var nesten en uke for sen heller. Så det trenger ikke bety at håpet er ute 😃 Jeg har to sånne biligtester stav, ikke strimmel men tror jeg sparer de og når den viser to streker har jeg en Clearblue digital med ukesindikator klar 🙊

Hei! Slenger meg med her jeg. Gammel "traver" på SG, men det er så lite liv der nå... :(

IKM 15 mars, men har hatt alt for mange symptomer siden 2 dpo til at dette kan være noe annet enn kraftig pms... :P

Har testet blenda 10, 11 & 12 dpo - fordi jeg ikke klarer å vente... :/

Annonse

Oj!! jeg brukte bare 100 på EL tester 😜 Men skulle egentlig hatt flere siden det var noen dager jeg kunne tenke meg å teste igjen pga el smerter. Sist så kjøpte jeg en haug, og så var jeg gravid før jeg rakk å bruke de😱 Men de er jo utgått nå..

Skulle egentlig ikke ha brukt ei eneste krone denne PP, men pga eggløsningssmerter kjøpte jeg clearblue digital. Når den viste statisk smil 12 timer etter blinkende smil tok jeg litt av kan du si... har testet alt for tidlig... har ikke fått positiv før 15 dpo tidligere... :P

Ååh:/ og det hjelper ikke at du har gått 10 år uten å ha blitt gravid igjen?

er det det? Trodde det kanskje var tegn på at mensen snart kommer. Det er egentlig litt samme følelse som jeg hadde rundt termin sist, da trodde jeg det var fostervann, men var ikke det. Men kjennes ut som det kommer noe hele tiden liksom😳

Hadde jeg vært aktiv prøver så, men har bare tatt det helt med ro og tenkt at om det var meningen... men mannen var utro og jeg ble alene..

Så ble jeg kjæreste med verdens mest omtenksomme og herlige mann... som ikke har egne barn.. så den aborten fortalte meg bare at det er en mulighet for en veldig ønsket attpåklatt... ❤

Hadde jeg vært aktiv prøver så, men har bare tatt det helt med ro og tenkt at om det var meningen... men mannen var utro og jeg ble alene..

Så ble jeg kjæreste med verdens mest omtenksomme og herlige mann... som ikke har egne barn.. så den aborten fortalte meg bare at det er en mulighet for en veldig ønsket attpåklatt... ❤

Du har jo krav på hjelp selv om du ikke har mistet tre ganger. De vil kanskje ikke utrede deg med tanke på abortene, men infertiliteten. Mannen har ikke barn, og dere vil kunne få dekket ivf. Men dersom dere har forsøkt i ett år (inkludert aborter), ville jeg bedt om at dere ble henvist til utredning. Du prøvde en stund med eksen uten å bli gravid også, hvis jeg forstår deg rett.

Har du testet for eggløsning?

Anonymous poster hash: 1928d...6f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...