GĂ„ til innhold

IKM uke 11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jeg er veldig tidlig ute, men er nÄ inne i pp 6 og om alt er som det pleier vil jeg sÄ neste IKM i uke 11 (eller slutten av uke 10). 

Noen andre som er tidlig pÄ'n? :P 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har IKM fredag i uke 11😜 sĂ„ om mensen kommer nĂ„ om 2 dager+- sĂ„ er jeg med her :P kjenner ikke at den er pĂ„ vei men bare fĂžler at den kommer.

Skrevet

Hehe, hÄper du slipper Ä vente pÄ uke 11 da ;) 

Skrevet

Ser ut til at jeg mĂ„ det 😞 Har begynt Ă„ komme slim med spor av blod sĂ„ da kommer det vel for fullt imorgen eller onsdag..

Skrevet

Æsj, sĂ„ dumt! 

Men da kan vi fÞlge hverandre litt her! 

Jeg venter pÄ pÄ EL i slutten av mnd, og har legetime 3. mars for Ä sjekke det meste  :roll:

Skrevet

Ja, ble litt skuffa😞 siden det gikk pĂ„ pp1 sist blir jeg litt utĂ„lmodig, men har ikke akkurat dĂ„rlig tid. Men vil ikke ha sĂ„ mye mer enn 3 Ă„rs aldersforskjell og han blir 3 i januar sĂ„ hĂ„peer termin ikke blir sĂ„ langt over januar da!

Jeg ogsÄ har EL i slutten av mnd:) Jeg tester ikke for el enda. Men ifÞlge min kalender pÄ mobilen har jeg fertile dager mellom 27feb og 4.mars.. Har ogsÄ lyst Ä ta en lege sjekk, men er det noe poeng i fÞr man har prÞvd en stund? Og hva sjekker de egentlig?

Skrevet

Hei dere :) Melder meg inn her med IKM 15 mars. Vi er nÄ inne i pp 12, og jeg kjente det var en liten knekk Ä innse at vi har prÞvd i ett Är uten noen spire. Jeg er henvist videre til gyn, men prÞver likevel med friskt mot frem til da :) Forrige pp var ELtesten knallpositiv pÄ dag 13 i syklusen, og blank igjen dag 14. Dette var ogsÄ noe tidligere enn forventet. Denne mnd har vi tenkt Ä legge inn aksjer daglig fra dag 10 til dag 20 i syklusen. Litt smÄspennende Ä prÞve en ny lÞsning, ettersom annenhver dag ikke har gitt resultater pÄ ett Är. Krysser fingre for at det klaffer for meg og dere, og at vi fÄr smÄ novemberbabyer! :D 

Skrevet

Det kom for fullt ikveld..😞 30 dagers syklus sist og 29 nĂ„, det er jo vel positivt at det er reglelmessig allerede (sluttet med minipille i desember) sĂ„ nĂ„ blir det over pĂ„ pp3!

SĂ„ da er min IKM torsdag 17.mars 😊

Regnet feil.. IKM blir onsdag 16.mars:) med en syklus pĂ„ 29 dager blir jo 15.mars dag 29 sĂ„ da skal mensen komme dagen etterpĂ„ det som dag 1? Rakk ikke Ă„ tenke sĂ„nn sist vi prĂžve sĂ„ blir helt forvirra her 😜

Skrevet

Hvordan gÄr det med dere? Mange som venter pÄ EL nÄ? :) 

Skrevet

Lager en liste som pÄ de andre: 

14.

15. Lillegullet16, H3lis

16. Mamma95

17.

18.

19.

20. 

Skrevet

Ja, jeg har kjÞpt 10 tester og skal begynne Ä teste pÄ lÞrdag:) lagt inn aksjer 2 ganger etter mensen men det hjelper vel ikke :P

Skrevet

Jeg fikk/fÄr ekstrem tidlig EL denne mnd, og FF mener jeg har IKM i uke 10, pÄ fredagen! 

Jaja, sÄnn er det Ä vÊre forut for sin tid ;) 

Skrevet

Jeg klarte ikke Ä vente lenger og tok fÞrste test idag og den var negativ, som forventet. HÄper pÄ positiv test ilÞpet av neste uke nÄr EL er forventet:) sÄ blir det Ä prÞve sÊdvennlig glidemiddel rundt da jeg fÄr positiv EL test og sÄ har jeg drukket et glass grapefruktjuice siden onsdag,vet jo ikke helt om jeg har troen pÄ det men skader jo ikke..:)

Skrevet (endret)

I dag var endelig EL testen min positiv! Vi har bare ventet pÄ det, sÄ aksjer er lagt inn i gÄr kveld og blir lagt inn i kveld. Jeg har ogsÄ kjÞpt sÊdvennlig glidemiddel(fra billigetester), sÄ det skal vi bruke i dag. HÄper sÄ inderlig vi fÄr det til nÄ!! 

315fxia.jpg

Endret av lillegullet16
Skrevet

Hvor lenge har du testet og nÄr er forventet el ifÞlge kalkulator? Jeg glemte Ä teste igÄr og testet igjen idag samme tid som pÄ fredag og den var like negativ som da. Forventet EL er 2.mars.. SÄ hÄpeer pÄ positiv test fÞr neste helg!

Skrevet

Jeg har testet siden torsdag. I gÄr var den kjempesvak, og den pÄ bilde er nÄ i ettermiddag. Forventet EL i fÞlge egglÞsningskalkulator i morgen. SÄ det ser jo ut til Ä stemme dette her. Forrige mnd var testen positiv allerede dag 14 i syklusen, altsÄ to dager tidligere enn nÄ. Ikke til Ä bli klok av! Regner med testen din er prositiv nÄr som helst nÄ mamma95. Jeg tester alltid pÄ ettermiddag/kveld forresten. Fikk med meg en gang at LH skal testes sent pÄ dagen. 

Skrevet

Synst jeg fikk en litt sterkere strek idag sÄ hÄper pÄ to like sterke streker imorgen eller onsdag:) har testet i 14 tiden siste dagene, men onsdag jobber jeg til 16 sÄ da blir det Ä teste nÄr jeg kommer hjem. Er vel ikke sÄ nÞye med Ä teste til akkurat samme tid hver dag? jeg leste mellom 10-20. NÄr tester du?

Skrevet

Jeg tester kl 18 hver dag sÄ lenge det lar seg gjÞre. Om jeg er pÄ seinvakt sÄ blir testinga etter jobb(rund kl 22). NÄ la vi inn aksjer lÞrdag, sÞndag og i dag..fortsetter med samme kjÞret i to dager til, sÄ nÄ e det bare Ä krysse fingrene. Spent pÄ hvor sterk streken er i dag.

Skrevet

FÄr hÄpe det sitter med dere denne gangen!:) vi er bare i pp3 sÄ har ikke for store forhÄpninger men hÄper jo allikevel litt siden det gikk pÄ pp1 sist.

Har ikke lagt inn aksjer siden fredag men gjĂžr vel ingneting siden jeg ikke har fĂ„tt positiv test enda men skal legge inn idag og noen dager fremover sĂ„ der er noen svĂžmmere som venter pĂ„ egget ogsĂ„ ;) spent pĂ„ concieve plus glidemiddelet. Bestilte en liten tube men fikk sĂ„nne applikatoter som man mĂ„ fĂžre inn i skjeden og klemme ut 10-15 min fĂžr sex😳 Likte bedre tube som kunne brukes pĂ„ mannen ogsĂ„ og man bare kunne ha pĂ„ nĂ„r man starter, ikke alltid det er sĂ„ planlagt 😜

Skrevet

Åh, det fikk faktisk ikke jeg med meg at man skal vente i 10-15 min. Flaks at jeg la meg litt fĂžr mannen i gĂ„r kveld og fikk det pĂ„ plass fĂžr han kom inn  :legrine: Ser det finnes en type som heter Prefert ogsĂ„. Den skal jeg prĂžve neste gang om vi ikke treffer denne runden. Hvor bestiller du tester og sĂ„nt fra? 

Skrevet

Haha, ja det fĂ„r jeg ogsĂ„ huske Ă„ gjĂžre 🙊 fĂžrste gang jeg bestilte egglĂžsningstester nĂ„,har sett pĂ„ forskjellige sider men det ble fra fertil.no :) bestilte bare ti stk sĂ„ neste gang blir det en pakke med litt flere og et par graviditetstester ogsĂ„.

Skrevet

Okei :) jeg bestilte fra billige tester, og var superfornÞyd. Det eneste var at man mÄtte bestille under 350kr for Ä unngÄ toll fra Danmark. Neste runde skal jeg prÞve Fertil.no. 

I dag var forresten streken min akkurat like sterk som i gÄr, sÄ her er det tydeligvis bare Ä fortsette i samme dur. Er sÄ spent pÄ Ä hÞre hvordan testen din er i morgen mamma95. 

Skrevet

Ja det er jo litt kjedelig da nÄr man skal bestille litt:)

Oj sĂ„ gĂžy! Tester du til den blir negativ igjen? 😊

HĂ„per mannen her er klar ikveld, og de neste kveldene 😜Han er litt sĂ„nn "det skjer nĂ„r det skjer" men jeg vil jo maksimere sjangsene hver mnd da. Han er kokk og er ferdig klokken 23, og er ofte sliten sĂ„ jeg mĂ„ vĂŠre litt kreativ🙈

Skrevet

Ja, nÄ tester jeg til den er negativ. Regner med den er det i morgen. Haha, ja det er noe med Ä holde mannfolka motivert nÄr det mÄ skje nÄr kroppen sier det og ikke nÄr man er uthvilt og klar. Jeg har ei egen skuffe nÄ med finere undertÞy og neglisjeer som brukes til Ä vekke lysten litt..haha! Greit at det hele er bittelitt romantisk ogsÄ, og ikke bare en "jobb"  :legrine:

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...