Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja også fordi jeg prøver å gå ned 3-4 kilo.

Spiser så grovt som mulig, så grønt som mulig, sunne oljer, lite kjøtt, fisk, masse vann og mest av alt beveger meg minst 30 minutter hver dag.

Har dratt frem treningsarmebåndet mitt som er stor hjelp på motivasjonen.

Mediterer også.

Men mye av dette har jeg jeg gjort før for å gå ned i vekt uten tanken på å bli gravid..

Spiser så grovt som mulig, så grønt som mulig, sunne oljer, lite kjøtt, fisk, masse vann og mest av alt beveger meg minst 30 minutter hver dag.

Mediterer også.

Men mye av dette har jeg jeg gjort før for å gå ned i vekt uten tanken på å bli gravid..

Flink😄 Hvilket treningsarmbånd snakket du om? Har lyst på det selv.

Denne måneden har hverken jeg eller mannen drukket noe særlig kaffe (kanskje 3 kopper i uka) i tillegg til at han har kutta ut øl for å prøve å bedre sædkvaliteten. Vi spiser allerede forholdvis sunt og grovt med mye fisk (jeg spiser ikke kjøtt). Jeg prøver å få til minimum 1 økt på treningssenter i uka også går vi mye tur i tillegg til at vi går til og fra jobb.

Mediterer også.

Flink Hvilket treningsarmbånd snakket du om? Har lyst på det selv.

Denne måneden har hverken jeg eller mannen drukket noe særlig kaffe (kanskje 3 kopper i uka) i tillegg til at han har kutta ut øl for å prøve å bedre sædkvaliteten. Vi spiser allerede forholdvis sunt og grovt med mye fisk (jeg spiser ikke kjøtt). Jeg prøver å få til minimum 1 økt på treningssenter i uka også går vi mye tur i tillegg til at vi går til og fra jobb.[/

Ja glemte at vi og har kuttet ned på kaffe - blir en kopp maks om dagen - ellers en del te, helst grønn uten koffein

Jeg har fitbit flex. Enkel og grei. Veldig fornøyd med appen! Men gleder meg til det kommer ut en ny middel i april som heter fitbit Alta. Den er litt mer feminin og viser også klokka så man slipper å ha både klokke og armbåndet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...