Gå til innhold

Ingen symptomer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 6 og har til nå ikke hatt noen symptomer. Har vært gravid før og da var symptomene sterke som ømme pupper, stikninger i magen og en generell tung følelse i kroppen. Siste graviditet endte i SA i uke 9 og da mistet jeg alle symptomer, og visste at jeg ikke var gravid lengre. Nå er det helt annerledes. Er det vanlig med ingen symptomer eller bør jeg være bekymret for MA?

Anonymous poster hash: e75e3...cc3

Skrevet

Jeg er i uke 6 og har til nå ikke hatt noen symptomer. Har vært gravid før og da var symptomene sterke som ømme pupper, stikninger i magen og en generell tung følelse i kroppen. Siste graviditet endte i SA i uke 9 og da mistet jeg alle symptomer, og visste at jeg ikke var gravid lengre. Nå er det helt annerledes. Er det vanlig med ingen symptomer eller bør jeg være bekymret for MA?

Anonymous poster hash: e75e3...cc3

Jeg har det på samme måte😐

Ingen tegn i det hele tatt på at jeg er gravid, ikke tisser eg ofte, ikkje ømme pupper eller kvalme...

Føler eg leser om alle som har kjempe masse tegn fra IKM... Blir bekymra, men tror det er like normalt å ha mye tegn tidlig, som lite tegn tidlig...

Vi får bare ta det med ro og håpe alt står bra til i magen😉

Skrevet

Jeg hadde det akkurat slik denne gangen, men i slutten av uke 7/begynnelsen av uke 8 kom symptomene snikende, og i uke 8 så jeg et herlig bankende hjerte på UL❤️ Nå er trøttheten her, samt uggenheten...

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har det slik nå... Har ingen symptomer...kun noen murringer... Er livredd for å miste igjen... Det er godt å lese at andre har det sånn også <3

Skrevet

samme her, uke 7, absolutt ingen symptomer. min første graviditet, så jeg har ingen erfaring fra tidligere.

Skrevet

Det er litt stressende å lese om alle som har så mange symptomer....jeg blir ihvertfall det.. Tankene går da fort på om alt står bra til... Men hadde man fått mye symptomer og så hadde det vært slitsomt og...

Jeg er gravid for 4 gang, har to friske gutter fra før men mistet sist jeg var gravid....

Skrevet

Jeg er i uke 11 og fortsatt har veldig få symptomer. Mer trøtt ja,har ikke appetitt,oitt kvalme som kommer og går men ellers null og kiks. Alt dette har jeg nesten vært før graviditeten siden jeg ikke hadde ferie siden ifjor juni. Må si at dette er mitt tredje svangerskap. Med to første spydde jeg veldig mye og veldig lenge.

Anonymous poster hash: a98e1...26a

Skrevet

Jeg har vært dårlig bare en dag! Jeg skal på ultralyd i morgen og er så redd for å se et dødt embryo. Men jeg trøster meg med at jeg hadde sykt mye kvalme og symptomer selv om jeg mistet (MA) sist. Hvis jeg ser et hjerteslag i morgen så blir jeg veldig takknemlig. Men føler på meg at det har gått galt igjen :( jeg er ikke så trøtt på kvelden heller.

Skrevet

Hvordan har det gått i dag? :) Jeg hadde selv ingen symptomer i det hele tatt på det tidspunktet i graviditeten. Jeg begynte å bli veldig trøtt rundt uke 9, men før det hadde jeg ikke kjent noe som helst. Nå er jeg 17 uker på vei og kjenner ingen tegn til graviditeten, utenom at buksene har blitt litt trangere. Jeg har også vært stresset fordi jeg ikke har kjent noen ting, men det er visst veldig individuelt, så bare vær glad for at du slipper å være plaget :)

Skrevet

Jeg går rundt på Oslo city og venter på at klokka blir 16:45. Jeg har aldri vært så nervøs før en ultralyd. :/

• 2 uker senere...
Skrevet

Mange sier at mange/sterke symptomer er positive tegn for graviditeten, men jeg hadde mange og sterke symptomer i mine to første svangerskap, og kun ett av de endte i baby. Så jeg tror ikke man skal legge alt for mye tanker i symptomene da man like så godt kan få en frisk baby uten noen symptomer. Har hatt flere venninder som ikke har hatt noen spesielle symptomer og fått vellskapte barn. Husk, vi er aller forskjellige og hvert svangerskap er ulikt det forrige.

Skrevet

Ja enig i det. Jeg har aldri vært så trøtt og dårlig som da heg hadde MA. Men likevel er jeg nervøs. Typisk. Burde være glad at jeg slipper kvalmen 😊

Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan svangerskap kan være så ulike på samme person! Er det noen som vet hvorfor det er slik?

Skrevet

Det lurer jeg også på og har ikke fått svar enda! Jeg har to barn allerede. Da jeg var gravid med dem,spydde jeg veldig lenge og veldig mye. Det hørtes logisk at jo høyere HCG er jo kvalmere en er og da avtar det hele sammen med HCG. Men når er tredjegangs gravid og har veldig lite kvalme,spydde nesten ikke,ingen pupper enda,og det lille jeg hadde av symptomer forsvant i uke 11. Målte betaHCG i forbindelse med dobbeltest og den var skyhøy på 260 000 som var helt normalt for uke 11. Men altså ingen kvalme denne gangen. Har det noe med kjønn å gjøre? Fordi første to var gutter.

Anonymous poster hash: a98e1...26a

Skrevet

Jeg har ingen symptomer når jeg bærer gutter, å jeg spyr og er kjempe dårlig med jenter. Kan ikke sammenlignes. Så tror nok kjønn kan ha noe å si ja.

Skrevet

Mange sier at mange/sterke symptomer er positive tegn for graviditeten, men jeg hadde mange og sterke symptomer i mine to første svangerskap, og kun ett av de endte i baby. Så jeg tror ikke man skal legge alt for mye tanker i symptomene da man like så godt kan få en frisk baby uten noen symptomer. Har hatt flere venninder som ikke har hatt noen spesielle symptomer og fått vellskapte barn. Husk, vi er aller forskjellige og hvert svangerskap er ulikt det forrige.

Jeg hadde også sterke symptomer sist jeg var gravid. Var sykemeldt fra jobb pga kvalme og var dødstrøtt + ømme pupper og det mer vanlige, men det endte i sa uke 10+5. Så trenger ikke være noen indikasjon dette med symptomer tror jeg.. :-)

Skrevet

Jeg har ingen symptomer når jeg bærer gutter, å jeg spyr og er kjempe dårlig med jenter. Kan ikke sammenlignes. Så tror nok kjønn kan ha noe å si ja.

Det har i hvertfall ikke noe å si for meg. Jeg var ikke kvalm i det hele tatt i første svangerskap. Fikk jente.

Er nå gravid med nr to, og var kvalm daglig fra uke 6 til uke 19/20. Er nå i uke 25. Venter nok ei jente.

Anonymous poster hash: 64c67...f14

Skrevet

Det har i hvertfall ikke noe å si for meg. Jeg var ikke kvalm i det hele tatt i første svangerskap. Fikk jente.

Er nå gravid med nr to, og var kvalm daglig fra uke 6 til uke 19/20. Er nå i uke 25. Venter nok ei jente.

Anonymous poster hash: 64c67...f14

Det er vel så, alt er individuelt. Men begynner man å snakke med folk, oppdager man fort at svangerskap med forskjellige kjønn for de aller fleste er forskjellig. Til og med magens form, og babyens puls er forskjellig. Men så klart, det finnes mange av de som ikke opplever dette. Men vi er minst like mange som har den erfaringen.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg blir så bekymret når jeg leser slikt, min første baby. Jeg har hatt litt kvalme, veldig trøtt og kjempe ømme pupper. Tok også tidlig ul i uke 7 og alt var bra da. Nå er jeg i uke 12+3 og har ingen symptomer, bare halsbrann og hodepine, men det kan jo være andre grunner til? Ja, og litt bredere i midjen da. Jeg trudde mam så eller merket om man mistet, ved at det gjorde vondt og blødde. Men er det ikke slik?

Skrevet

Er i uke 10 og har det akkurat som deg. Virkelig tortur å gå rundt og ha null symptomer. Anskaffet meg en doppler for noen dager siden som ga meg bekreftelsen når jeg ønsker det selv, kanskje noe å vurdere når du har kommet litt lengre i svangerskapet. Fantastisk å få bekreftelsen på bare noen sekunder hjemme.

Anonymous poster hash: 42259...155
Skrevet

Kanskje det ja. Hvor kjøper man den og hva du koster den? Er litt skeptisk til doppler siden det kan virke som om helsepersonell virker skeptisk. Hvis jeg ikke har misforstått det da 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...