Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #1 Skrevet 14. februar 2016 På grunn av ulike ting visste jeg at jeg ikke kom til å få gave i dag, men likevel litt trist å våkne til en bomba stue, mannen som halvsover på sofaen og ikke en tegning fra ungene en gang. Gratulerer med morsdagen og valentinsdagen, ja. Anonymous poster hash: da80d...c99
klg,2 boys now:) Skrevet 14. februar 2016 #2 Skrevet 14. februar 2016 Samme her...jeg vet om det men håper nå litt uansett. Ungene gratulerer meg da💕💕
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #3 Skrevet 14. februar 2016 Man ligger som man reder;) n Anonymous poster hash: edcf4...921
Tyra79 Skrevet 14. februar 2016 #4 Skrevet 14. februar 2016 Har aldri gjort et stort poeng ut av morsdag eller farsdag her i huset!! Da ungene gikk i barnehage, lagde de kort der. Nå, etter skolealder, har det ikke blitt lagd noe kort. For meg er ikke det noe problem, elsker ungene (og mannen) uansett🌸🌺!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #5 Skrevet 14. februar 2016 Fikk en bok så skal ikke klage, men hadde syns det var veldig stas å få sove lengre, at ungene hadde tegnet en tegning og slike ting.. Anonymous poster hash: e3760...068
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #6 Skrevet 14. februar 2016 Jeg fikk morrabrød Anonymous poster hash: abb12...579
Violeta Skrevet 14. februar 2016 #7 Skrevet 14. februar 2016 Samme her.. Vet jo av erfaring at ingen markerer sånne dager her, men blir faktisk like skuffet hvert år. Hadde vært koselig å få vite at en blir satt pris på..
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #8 Skrevet 14. februar 2016 Sov mannen på sofaen fordi han hadde stått opp med barna? I så fall er jo det gave nok. Hva ga du til mannen da? Ble han flau når han fikk gave uten å ha noe til deg? Anonymous poster hash: 76913...f8a
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #9 Skrevet 14. februar 2016 Her feirer vi kun farsdag. Fordi da er det jeg som ordner. Kunne feiret morsdag i regi av meg også, men lite vits føler jeg. Mannen min ordner ikke noe, og kommer til å stå opp å ikke si/gjøre noe annet enn han ville gjort på en vanlig søndag. Kjekt å bli satt pris på gitt! Anonymous poster hash: f0ebe...536
Gemini77 Skrevet 14. februar 2016 #10 Skrevet 14. februar 2016 Fikk levert en stor bukett med roser på døren i går fra mannen. Kjempehyggelig overraskelse 💐 Barna er på hyttetur med Pappan sin i helgen så ingen feiring av morsdagen. Trenger ingen feiring med savner barna mine litt ekstra i dag kjenner jeg. Har invitert mine foreldre på middag i dag og baker nå kake, så min mor blir gjort litt stas på 🎂
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #11 Skrevet 14. februar 2016 Nei, men skal gjøre litt stas på min mor. Trenger ikke noe jeg så lenge jeg får være sammen med datteren min i dag. Det er gave langt forbi hva som helst materielt. Anonymous poster hash: f2193...17c
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #12 Skrevet 14. februar 2016 Min andre morsdag i år, og hverken i fjor eller i år ble jeg gjort stas på. Bittelitt skuffa men ikke veldig. Har en veldig grei og flink mann hver dag, så det går egentlig fint Anonymous poster hash: a3806...169
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #13 Skrevet 14. februar 2016 Jeg hinta til mannen om at det hadde vært koselig om han hjalp 3,5 åringen å lage en tegning, det gjør hun ikke av seg selv.. Men det ble det ikke noe av. Nå er han og leverer bukett til sin mor som jeg har kjøpt! Han er snill og grei ellers altså, men gaver og det å bli gjort litt ekstra stas på på slike dager er han virkelig ikke ikke flink til. Jeg skal skrive et kort til han bare, der jeg skriver hvor stor pris jeg setter på han, han har vært en helt nå når jeg har hyperemesis. Han gjør alt!! Så føler egentlig ikke at jeg kan klage.. Anonymous poster hash: 1b099...b51
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #14 Skrevet 14. februar 2016 Regner ikke med å bli det. Jeg synes det er en tøysete feiring og har ingen planer om å informere ungene; min kone er ikke hjemme. Anonymous poster hash: 9e19d...275
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #15 Skrevet 14. februar 2016 Ungene er hos svigers, mannen min sover og jeg sto akkurat opp. Morsdagen kunne i startet bedre, haha. Jeg tenkte jeg skulle bake kake til ungene kommer hjem og bli skjemmet bort med kyss og klemmer. Det gleder jeg med veldig til Anonymous poster hash: 0aa5e...85a
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #16 Skrevet 14. februar 2016 Samme her.. Vet jo av erfaring at ingen markerer sånne dager her, men blir faktisk like skuffet hvert år. Hadde vært koselig å få vite at en blir satt pris på.. Akkurat likt. Og jeg skjønner ikke hvorfor jeg håper hvert år. Burde jo lært. Gruer meg faktisk til Morsdag for jeg vet hvordan det blir.. Så hvorfor klarer jeg ikke å lavære å håpe hvert år.. Anonymous poster hash: e3760...068
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #17 Skrevet 14. februar 2016 Mannen sa igår ... Ja hva ønsker du til frokost , sov lenge så vekke vi deg . Jeg er i skikkelig dårlig form om dagen så hadde virkelig trengt det . Våknet av at nydelige ungen vår kom med pakke laget på skolen ❤️ Mannen derimot sto opp halv elleve og fikk frokost av meg ... Anonymous poster hash: 92e1c...eab
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #18 Skrevet 14. februar 2016 Valentines feirer vi ikke, det blir litt fjortis for meg. Men får fine overraskelser til morsdag, mannen er veldig flink med sånt. Mye flinkere enn meg. Anonymous poster hash: 48ce4...ec3
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #19 Skrevet 14. februar 2016 Datteren min er hos sin far, men jeg er bedt dit på kake senere idag 😊 Kjæresten er jeg iferd med å bryte med da jeg er drittlei av å stå under bikkja hans på prioriteringslisten så romantikk blir det ikke i det hele tatt. Anonymous poster hash: 72b91...e9b
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #20 Skrevet 14. februar 2016 Ikke noe her, men ene ungen spurte hva jeg ønsket meg her om dagen, så hun ville nok gi meg noe, men så glemte de det vel. Nå hører jeg dem krangle i stua, fordi hun dro i teppet slik at han sølte frokostblanding på det, så da er det vel bare å stå opp og lage seg kaffe og sette i gang. Anonymous poster hash: 12e3f...15b
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #21 Skrevet 14. februar 2016 Fikk ingenting av mann.. Barnet er et år, så kan ikke forvente noe der enda. Kan legge til at jeg alltid tar slike dager høytidelig og stelte i stand masse for han på farsdagen. Har også kjøpt en eske konfekt til han i dag som gave. Anonymous poster hash: e2699...e4c
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #22 Skrevet 14. februar 2016 Mannen har vært sengeliggende med tidenes influensa i en uke, så blir nok dårlig på meg i år. Men jeg pleier å bli gjort stas på Anonymous poster hash: fe391...fd2
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #23 Skrevet 14. februar 2016 Ikke en dritt. Fikk beskjed om at det var synd at favorittlaget spiller i dag, ellers kunne vi reist å kjøpt middag. Anonymous poster hash: bf942...782
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #24 Skrevet 14. februar 2016 Valentines feirer vi ikke, det blir litt fjortis for meg. Men får fine overraskelser til morsdag, mannen er veldig flink med sånt. Mye flinkere enn meg. Anonymous poster hash: 48ce4...ec3 Fjortis å feire kjærligheten...? Anonymous poster hash: 094a0...207
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2016 #25 Skrevet 14. februar 2016 Er dårlig det standard argumentet at "vi har jo alle andre dagene i året på å vise at vi er glade i hverandre" og "Jeg hater kjøpepress dager slik Valentine og Morsdag er". Er typisk norsk å være gnukk, sur og klagete. Ja takk til koselige merkedager. Og de trenger ikke å koste penger, bare litt kalorier ved å i det hele tatt gidde å vise at en er glad i noen. Ved å lese her inne ellers i året og også på slike dager viser at folk trenger å bli minnet på å huske å vise kjærlighet og takknemlighet. Anonymous poster hash: 094a0...207
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå