Gå til innhold

Ånei, glemt å kjøpe såpe til vaskemaskinen!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan jeg bruke annen såpe til undertøy og håndklær? Skal reise bort i morgen, og hadde vært veldig greit å fått tatt med reine klær!!

Anonymous poster hash: 6c2a2...9d8

Hvor vanskelig er det å stikke i butikken igjen?

Anonymous poster hash: dd2d9...3b8

Kan jeg bruke annen såpe til undertøy og håndklær? Skal reise bort i morgen, og hadde vært veldig greit å fått tatt med reine klær!!

Hvor vanskelig er det å stikke i butikken igjen?

Anonymous poster hash: dd2d9...3b8

Oppdaget det nettopp og butikken er stengt;)!

Har du bare en type vaskepulver, og nå er den tom? Jeg har alltid både farget, hvitt og Milo.

Du kan vaske for hånd med Zalo,men IKKE putt det i vaskemaskinen!

Anonymous poster hash: a9f30...a65

Annonse

Bor såpass avsides til, at vi verken har søndagsåpen butikk eller naboer som er hjemme. Da hadde jeg benyttet meg av et av de to forslagene helt uten å spørre her inne først😉.

Er det noen som har prøvd annen type såpe i vaskemaskinen? Zalo, grønnsåpe eller noe?

Jeg har ligget strekk ut med influensa i over ei uke nå. Da har det blitt unntakstilstand i heimen, og ting har ikke blitt kjøpt nytt når det er tomt. Dermed har vi ikke verken Milo eller Omo igjen. Pleier forøvrig kun ha Omo til farget tøy.

Vask uten vaskemiddel? 60 el 90 grader. Kjør 2 runder så blir det garantert reint! Evt dra på statoil, best, søndagsåpen butikk. El hør med nabo, familie, venner. Uansett hva du gjør - du får det reint! Med el uten såpe.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...