Gå til innhold

Movie Star planet, og erfaringer med dette??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Datteren min på 9 har hatt det en stund, er venn med mange i klassen. Bruker også Momio. Har sagt at hun aldri må si hva hun heter, eller hvor hun bor, og kun snakke med folk hun er sikker på hvem er. Forklart hvorfor også.

Anonymous poster hash: 03a5a...814

En ting jeg reagerte på er at de kan registrere seg ved skole og klasse så hvis jeg hadde hett kurt-kåre-jhonni og vært 46 år, å ville registrere meg som Martin på Andebu skole klasse 3a så er det ikke noe problem...

Anonymous poster hash: 5df8a...49e

Annonse

Har 9-åring som er hekta. Veldig populært blant jentene i klassen.

Det er stor risiko for at voksne eller eldre ungdom utnytter situasjonen på en då populær møteplass for unge jenter. Så vi har diskutert nettvett og regler grundig. Klar beskjed om å ikke chatte med fremmede og å gi oss beskjed dersom fremmede tar kontakt.

I tillegg er det en risiko for at jentene kan presse hverandre i spillet. Kreve gaver av klassevenninne som betingelse for å være MSP-venn etc.

Så det gjelder å følge med. Men vi kan jo ikke late som om Internett ikke finnes heller. Barna må lære seg hvordan msn forholder seg til disse problemstillingene selv om dette var helt ukjent for oss da vi var 9.

Anonymous poster hash: 62ba7...e4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...