Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #1 Skrevet 11. februar 2016 Hvordan gikk fødselen? Og i hvilken uke fødte du? Anonymous poster hash: a2f65...bb6
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #2 Skrevet 11. februar 2016 Min var fysisk delt i to med skillevegg. Dette førte til at jeg fikk fjernet ene halvdelen før jeg endelig ble gravid. Pga det inngrepet blei det keisersnitt med meg siden de var redd livmoren ikke tålte riene... Anonymous poster hash: c4b5e...d7c
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #3 Skrevet 11. februar 2016 En venninne av meg har det - hun har født to barn vaginalt til termin. Anonymous poster hash: 0448c...c68
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #4 Skrevet 11. februar 2016 Jeg har, eller hadde, det. I forbindelse med utredning pga multiple spontanaborter ble jeg operert, hvor de åpnet en tett eggleder og delte opp den skilleveggen for å lage bedre plass for evt foster. Har nå et barn som ble født vaginalt. (Det var ikke livmorsformen som var årsaken til problemene våre.) Anonymous poster hash: 739ad...c62
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #5 Skrevet 12. februar 2016 Takk for svar! :-)Noen flere med erfaringer? Anonymous poster hash: a2f65...bb6
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #6 Skrevet 12. februar 2016 Jeg har en venninne som har det. Hun har dessverre måttet gi opp håpet om å bli mor etter å ha forsøkt i over 10 år. De få gangene hun har blitt gravid har hun mistet tidlig. For henne er det imidlertid flere problemer ikke bare formen på livmoren. Det er vansklig å avgjøre hva som er hovedgrunnen til abortene og problemene med å bli gravid. Anonymous poster hash: 2404d...5ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå