Gå til innhold

Erfaring med wild yam?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har brukt både Dong quai fra mensen til EL og wild yam fra 2 dager etter el til noen dager før ikm, men jeg er ikke gravid enda.. (er i pp8 nå) brukt opp hele boksen med wild yam, og kommer ikke til å kjøpe det igjen... 😕

Okey😊 Har bestilt wild yam. Tenkte å prøve hvertfall. Bruker el tester selv. Når begynner du å ta etter positiv el test?

Er absulutt verdt å prøve. Kanskje det funker på deg 😉 men du kan kanskje føle def litt oppblåst i begynnelsen, det gjorde jeg ihvertfall 😵

Begynte med wild yam ca 2 dager etter at jeg fikk negativ el test igjen 😊 tok 3 stk daglig, men da 2 på morningen og 1 på kvelden for jeg fikk litt halsbrann av de. Tok 3 stk frem til 9 dpo ca, så trappa jeg ned.

Annonse

Okey😊 Har bestilt wild yam. Tenkte å prøve hvertfall. Bruker el tester selv. Når begynner du å ta etter positiv el test?

Er absulutt verdt å prøve. Kanskje det funker på deg 😉 men du kan kanskje føle def litt oppblåst i begynnelsen, det gjorde jeg ihvertfall 😵

Begynte med wild yam ca 2 dager etter at jeg fikk negativ el test igjen 😊 tok 3 stk daglig, men da 2 på morningen og 1 på kvelden for jeg fikk litt halsbrann av de. Tok 3 stk frem til 9 dpo ca, så trappa jeg ned.

Jeg får teste de ut og se hva som skjer! Lurer på om jeg kanskje bør vente til neste pp. Skal nemlig ta hormonprøver dag 21 i syklusen. Er gjerne litt dumt å tukle med wild yam om det kan ha noe innvirkning på hormon nivåer. Eller?

Jeg ble gravid den ene måneden jeg tok wild yam, hadde da vært prøvere i ca 1 år. 
Mulig det var helt tilfeldig, men jeg ble i allefall endelig gravid og har nå bare et par uker igjen til termin  :)  :wub:

Anonymous poster hash: cd1b0...ef9

Jeg får teste de ut og se hva som skjer! Lurer på om jeg kanskje bør vente til neste pp. Skal nemlig ta hormonprøver dag 21 i syklusen. Er gjerne litt dumt å tukle med wild yam om det kan ha noe innvirkning på hormon nivåer. Eller?

Hakke peiling på om det tukler med hormon nivået ass.. men ja, det er kanskje lurt å vente til neste mnd da 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...