Gå til innhold

Hvor kjøpe sminke på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt mye hårprodukter fra Feelunique.com der frakt er gratis, men de fører ikke clarins skin illusion, den foundation jeg bruker.

Her dere tips på hvor kjøpe sminke billigere på nett enn de norske nettbutikkene som vita mm?

Anonymous poster hash: e640b...6d4
Skrevet

Jeg har handlet litt på douglas.no, de har ofte salg på ting 😊

Skrevet

Jeg har handlet litt på douglas.no, de har ofte salg på ting

Takk for svar. Ser de tar frakt på alt under 600.

Har du, eller noen andre som leser dette, erfaringer med  https://www.shopping4net.com/?

Skrevet

Blivakker.no er jeg fornøyd med

Anonymous poster hash: a332a...f2d

Skrevet

Makeupmekka 👍🏼

Skrevet

Blivakker = fake produkter.

Anonymous poster hash: 22fa6...8f5

Skrevet

Google blivakker så kan du lese masse om det.

Skrevet

Vita.no, får varene fort(har fått de dagen etterpå noen ganger!) og alt er originalt!👍Super kundeservice er det også😊

Anonymous poster hash: 14deb...2a8

Skrevet

Nix, stemmer ikke.

Anonymous poster hash: 61aec...893

Skrevet

Vita.no, får varene fort(har fått de dagen etterpå noen ganger!) og alt er originalt!Super kundeservice er det også

Anonymous poster hash: 14deb...2a8

Takk for svar! Er varene billigere enn i butikken deres, eller samme pris?

Skrevet

Nix, stemmer ikke.

Jo, det stemmer. Hørt om parallellimport? De har kun noen få produsenter som de samarbeider med, Ole Henriksen er en av disse.

Produsenter som redken etc har gått ut og sagt at de ikke samarbeider med Blivakker. Disse produktene er skaffet via parallellimport, eller oppkjøp av gamle. Google it😉

Skrevet

Google blivakker så kan du lese masse om det.

Det samme gjelder blush.no ! Just Google it!

Skrevet

Nix, stemmer ikke.

Jo, det stemmer. Hørt om parallellimport? De har kun noen få produsenter som de samarbeider med, Ole Henriksen er en av disse.

Produsenter som redken etc har gått ut og sagt at de ikke samarbeider med Blivakker. Disse produktene er skaffet via parallellimport, eller oppkjøp av gamle. Google it😉

Parallellimport betyr ikke at varene er fake. Google it. 😉

Skrevet

Nix, stemmer ikke.

Parallellimport betyr ikke at varene er fake. Google it. 😉

Parallellimport er en sterk indikator på at varene er falske. Man har med andre ord ikke garanti fra produsentene om at de er ekte. Google it again😉

Du vet at han som eier blivakker ble stoppet med svære last med fake produkter? Det gjaldt dog et annet selskap han driv, husker ikke hvilket i farta. Han innrømmet at de ble tatt med buksene nede og kunne heller ikke garantere at det ikke skjedde igjen.

Så kjøp om dere vil. Men sjansen er ganske stor for at du betaler en billig penge for noe helt annet enn du ønsket deg.

Skrevet

Coverbrands.no 👌 Gratis frakt og lynrask levering! De har også agentur på flere av merkene, så alt er garantert ekte ☺

Anonymous poster hash: 31ea8...061

Skrevet

Samme her. Virker ikke fake de produktene jeg kjøper ihvertfall.

Kjøper exuviance hudpleieprodukter.

Anonymous poster hash: e838e...66d

Skrevet

Samme her. Virker ikke fake de produktene jeg kjøper ihvertfall.

Kjøper exuviance hudpleieprodukter.

Anonymous poster hash: e838e...66d

Da kan jeg love deg at de er fake. Exuviance gikk tidligere selv ut mot blivakker pga kunder som følte seg lurt. Hvordan er du så sikker på at det er riktig produkt?

Søk opp produktnummeret på nett eller ta med produktet til en hudpleier som selger det, så får du bekreftet mine utsagn. Enten er det fake, ellers er det gått ut på dato.

Hvis du tar bilde av produktnummeret og leger her kan jeg sjekke for deg.

Skrevet

Til alle som benytter blivakker:

Jeg skjønner at det er utrolig vanskelig å akseptere at man har blitt lurt, særlig når man endelig har funnet noe til overkommelig pris. Man kan argumentere til man blir blå i maska. Så enten kan man velge å åpne øynene og stoppe å forsørge den svindleren der, eller man kan leve lykkelig uvitende videre.

Skrevet

Jeg har bare positive opplevelser med blivakker.ni. De samarbeider med en annen produsent som lever produkter til mange salonger, inkludert blivakker.no. Jeg har sjekket opp produktnummer og utløpsdato. Ikke noen falske produkter som har havnet hjemme hos meg.

Anonymous poster hash: a751a...0da

Skrevet

Bryr meg ikke mest om merket på utsiden er ekte eller ikke så lenge jeg ikke får allergiske reaksjoner eller over betaler. Handler på blush.no. Det jeg bestiller tåler jeg. Topp opplegg :-)

Skrevet

I det siste har det vært ebay. Mye bra fra Korea, ja hele verden.

Ekte? Hva er greia med å betale så mye ekstra for et merkenavn. I de senere år har jeg kjøpt mye billig og god kosmetikk på reiser i utlandet og jeg har bare gode erfaringer med alle billigmerkene jeg har prøvd til nå.

Anonymous poster hash: 24bd4...b18

Skrevet

Bryr meg ikke mest om merket på utsiden er ekte eller ikke så lenge jeg ikke får allergiske reaksjoner eller over betaler. Handler på blush.no. Det jeg bestiller tåler jeg. Topp opplegg :-)

Dagens argument👏🏼👏🏼👏🏼😂

Gå i butikken og kjøp noe til halv pris som du tåler da vettu😂Hvorfor bestille merkevarer hvis du ikke bryr deg om innholdet? For at det skal se fint ut i dusjhylla da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...