Gå til innhold

Noen her med erfaring fra ultralydportalen Trondheim?

Anbefalte innlegg

Har noen her vært på ultralydportalen i trheim? Erfaring med dem? Er di flinke til å ta seg tid, flinke til å tyde kjønn osv? Tenker på bestille når jeg er 15-16 uker om noen har bra erfaring 😊

Anonymous poster hash: 18368...565

Fortsetter under...

Jeg var der da jeg var 14 uker på vei. Fikk vite kjønnet og det stemte på oul. Men hun overså en tydelig nyrefeil hos babyen (som ble oppdaget på oul) + at hele undersøkelsen (ul + samtale) var over på 20 min. Så nei, syns ikke hun tok seg god tid og syns ikke det var verdt 1300 kr. Var så glad da jeg gikk ut derfra og hadde fått vite at babyen var helt frisk, så det var som å få en knyttneve i magen på oul da vi fikk vite at babyen hadde nyrefeil. Klinikken anbefales ikke av meg.

Anonymous poster hash: 7db0c...d41

Jeg var der da jeg var 14 uker på vei. Fikk vite kjønnet og det stemte på oul. Men hun overså en tydelig nyrefeil hos babyen (som ble oppdaget på oul) + at hele undersøkelsen (ul + samtale) var over på 20 min. Så nei, syns ikke hun tok seg god tid og syns ikke det var verdt 1300 kr. Var så glad da jeg gikk ut derfra og hadde fått vite at babyen var helt frisk, så det var som å få en knyttneve i magen på oul da vi fikk vite at babyen hadde nyrefeil. Klinikken anbefales ikke av meg.

Dette var i november i fjor.

Fikk vite kjønn i uke 14. Hos oss varte undersøkelsen tiden ut. Men hadde ikke særlig med samtale. Spurte en del underveis som fikk tiden til å gå :) Fikk med oss mange fine bilder. Bare positivt fra min side. Jordmor inkluderte både meg og far i praten underveis. Dette var rett over nyttår :)

Anonymous poster hash: 8cd44...145

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...