LennyPenny Skrevet 9. februar 2016 #1 Skrevet 9. februar 2016 Jeg skal ha første forsøk med inseminering denne mnd. I den anledning: I dag tok jeg ul hos gyno for å sjekke folliklene for å sjekke størrelse for el for når inseminering kan gjøres. Fikk vite at folliklene er under 10 mm. Legen sier jeg kommer nok til å ha sen eggløsning denne mnd og sen mens. Jeg sluttet på p-ring i oktober, og har hatt en syklus på 28 dager og 2 timer siden det (lite unntak siste mnd, da sysklus var på 30 dager). (Har forresten tatt pergo 50mg denne syklusen) Skal sjekke str igjen fredag. Det jeg lurer på: er det sånn at folliklene så og si alltid vokser seg til ca 20mm hver måned? Er det sånn at dette skjer i omtrent like tidsintervall? I og med at min syklus er veldig regelmessig og har vært det i alle perioder uten p-piller/ring, er det da en mulighet for at mine follikler vokser senere og har flere dager mellom blødningsstart og eggløsning og færre dager mellom eggløsning og ny blødning???? Jeg bare spør, for dette er helt nytt for meg. Ante lite om størrelsen på folliklene før i dag. Del det du vet, for jeg trenger å lære merker jeg.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #2 Skrevet 9. februar 2016 De vokser ca 2mm i døgnet, så antar at om ca 5-6 dager vil du ha eggløsning. Anonymous poster hash: 162ad...b47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå