Gå til innhold

er det bekkenløsning/låsning?

Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på dette. Er redd for at jeg går imot en tid med enten bekkenløsning/låsning

Har type smerter , hver gang jeg tråkker ned med ene foten så steåler det en smerte fra ene siden i baken og ned på midten av baksiden av låret. Og det kan føles som om jeg har fått et hardt slag mot korsryggen og jeg ligger på rygg for lenge/går eller står for lenge.

Er dette typiske symtomer? Er dritt vondt hvertfall

Fortsetter under...

Ja, den strålingen nedover beinet er typisk tegn på at isjasnerven er i klem. Be om henvisning til fysioterapeut fra legen. Ring og bestill time med en gang, for det er ofte laaang ventetid. Si at det haster for du tror du har en låsning. Sjekk liste på kommunens nettsider over hvilke som er med i refusjonsordningen så slipper du å betale.

Fysioterapeut kan gjøre underverker, jeg har flere ganger følt meg som et nytt menneske når jeg har gått derfra 😃

Ja, den strålingen nedover beinet er typisk tegn på at isjasnerven er i klem. Be om henvisning til fysioterapeut fra legen. Ring og bestill time med en gang, for det er ofte laaang ventetid. Si at det haster for du tror du har en låsning. Sjekk liste på kommunens nettsider over hvilke som er med i refusjonsordningen så slipper du å betale.

Fysioterapeut kan gjøre underverker, jeg har flere ganger følt meg som et nytt menneske når jeg har gått derfra 😃

Takk for svar. Må man betale mye i egenandel mens man er gravide eller får man dette dekt?

Takk for svar. Må man betale mye i egenandel mens man er gravide eller får man dette dekt?

Du får alt dekket hvis det er "bekkenløsning med gangvansker" (viktig at legen bruker de magiske ordene i henvisningen), og hvis du bruker en av fysioterapeutene som er med i refusjonsordningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...