Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #1 Skrevet 9. februar 2016 Har gått på dobbel pergo denne mnd, å fikk positiv el test i dag på dag 16. Hadde sex dag 11,13,14 og i dag tidlig. Holder det med en runde til i kveld og en gang i morgen kveld? Eller burde vi gjøre det på torsdag også? Eller droppe i kveld? Samboer er litt lei, føler veldig på sexpresset.. Anonymous poster hash: 0b5ff...118
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #2 Skrevet 9. februar 2016 Dersom dere hadde sex i morges, ville jeg ventet til i morgen før jeg hadde sex på nytt. For ofte sex kan gjøre sædkvaliteten dårligere. Men høres ut som dere har gjort det veldig riktig denne syklusen altså. Egget slipper vel i løpet av dagen i dag og sædcellene fra sexen de siste dagene og i dag vil jo kunne leve flere dager inni deg og være klare for å møte egget som snart kommer. Lykke til! Anonymous poster hash: 8e591...ed5
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #3 Skrevet 10. februar 2016 Takk for svar!! Vi hadde sex i dag tidlig igjen. Håper vi har truffet nå, skal ikke stå på innsatsen hvertfall Tok en ny test i dag, er litt usikker på om den fortsatt er positiv? Har veldig magesmerter i dag, så kjennes ut som egget skal slippe. Legger ved bilde av gårsdagens positive test, å den i dag. Er den nederste negativ? Burde vi isåfall ta en runde til i morgen? http://tinypic.com/view.php?pic=24vqgbp&s=9#.VrsckPnhC00 http://tinypic.com/view.php?pic=1r428g&s=9#.VrsdmfnhC00 Anonymous poster hash: 0b5ff...118
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #4 Skrevet 10. februar 2016 http://tinypic.com/view.php?pic=1r428g&s=9#.VrsdmfnhC00 Skjønner ikke hvorfor bildet ikke kommer opp Anonymous poster hash: 0b5ff...118
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #5 Skrevet 10. februar 2016 nedeste er negativ ja. men øverste er positiv☺ kjør på med sex ☺ Anonymous poster hash: d1cab...28e
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #6 Skrevet 10. februar 2016 Åh, fikk du opp bildene? Så bra, nå blei jeg glad!! Har ikke hatt ordentlig positiv test på mange mnd. Hmm, burde vi heller fylle på litt ekstra i dag, enn å gjøre det i morgen? Siden EL da sannsynligvis er i dag? Anonymous poster hash: 0b5ff...118
Kjerringa med agurken Skrevet 10. februar 2016 #7 Skrevet 10. februar 2016 Åh, fikk du opp bildene? Så bra, nå blei jeg glad!! Har ikke hatt ordentlig positiv test på mange mnd. Hmm, burde vi heller fylle på litt ekstra i dag, enn å gjøre det i morgen? Siden EL da sannsynligvis er i dag? Anonymous poster hash: 0b5ff...118 Kanskje best både i dag og morgen for å være 100% sikker siden testen viser el (har du fått testet mannens svømmere?). Hvis han har normale svømmere holder det med annenhver dag Har selv nylig blitt gravid på dobbel pergo. Hadde sengekos annenhver dag i fruktbar periode. Lykke til!
Hjerteskatten<3 Skrevet 10. februar 2016 #8 Skrevet 10. februar 2016 Tusen takk Han har ikke testet seg, han har gjort meg gravid 4 ganger,men jeg har blitt påvist svak eggløsning ved blodprøve hos gynekolog. Har også bare en eggleder pga exu.Han var ganske sikker på at det var hos meg feilen lå. Men han burde vel få sjekket seg uansett kanskje. Vi har allerede hatt sex på morgenen i dag, kanskje det ikke er noe vits i å ha en gang til i dag? Heller vente til i morgen? Er litt vel ivrig kanskje, å samboeren min er litt lei nå Så kanskje jeg skal la han få hvile til i morgen da, hehe. Gratulerer så mye!! :) Trengte du mange runder?
Kjerringa med agurken Skrevet 10. februar 2016 #9 Skrevet 10. februar 2016 Tusen takk Han har ikke testet seg, han har gjort meg gravid 4 ganger,men jeg har blitt påvist svak eggløsning ved blodprøve hos gynekolog. Har også bare en eggleder pga exu.Han var ganske sikker på at det var hos meg feilen lå. Men han burde vel få sjekket seg uansett kanskje. Vi har allerede hatt sex på morgenen i dag, kanskje det ikke er noe vits i å ha en gang til i dag? Heller vente til i morgen? Er litt vel ivrig kanskje, å samboeren min er litt lei nå Så kanskje jeg skal la han få hvile til i morgen da, hehe. Gratulerer så mye!! :) Trengte du mange runder? Har dere allerede hatt en omgang i dag tidlig må han da få hvile Stakkars mann! Tok en enkel kur først uten at det hjalp. Da jeg tok den andre kuren som dobbel (uten TR) kom EL 7 dager etter endt kur. Håper din kur går like fint slik at dere får et positivt resultat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå