Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #1 Skrevet 9. februar 2016 Jeg fikke et brev fra Pasientreiser datert den 13. januar om at jeg skal få penger tilbakebetalt fra de etter en reise men har ennå ikke fått noe. Det stod ikke noe i brevet om når jeg kan forvente å få pengene. Pleier de å være trege? Har altså ikke fått noe ennå. Hvor lang tid bruker de ca? Ja jeg sjekket nøye at jeg ga de rett kontonr. Fikk sist fra de i 2011 og da gikk det fort men det er jo lenge siden. Anonymous poster hash: 8d343...54f
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #2 Skrevet 9. februar 2016 Jeg pleier å få pengene inn en god uke etter jeg sender inn søknaden. Brevet om at jeg får pengene kommer gjerne et par dager etter det igjen. Anonymous poster hash: 49f3f...8ba
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #3 Skrevet 9. februar 2016 Søknaden sendte jeg inn før jul. Anonymous poster hash: 8d343...54f
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #4 Skrevet 9. februar 2016 Kan det være pengene har kommet på konto uten at du har merket det? Hvis ikke så kan du ta en tlf til pasientreiser og høre. Anonymous poster hash: 49f3f...8ba
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #5 Skrevet 9. februar 2016 Går på aap så hadde absolutt lagt merke til det Skal ringe de. Takk for svar! Anonymous poster hash: 8d343...54f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå