Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #1 Skrevet 9. februar 2016 Må bare innse det. Pusher 40, og de første grå hårene begynner å dukke opp. Kontrasten blir ganske stor når håret er sjokoladebrunt. Hva gjør dere? Lar det stå til, farger, striper? Jeg har ikke økonomi til å gå til frisøren annenhver mnd for å ta ettervekst, ellers tror jeg jeg ville prøvd meg som blondine (var blond som barn/ungdom). Anonymous poster hash: e74d3...9fc
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #2 Skrevet 9. februar 2016 Jeg fikk mitt første grå hår da jeg var litt over 20, og er nå midt på førtitallet. Har farget det i årevis, først bare minkolorasjon i mange mange år, men til slutt ordentlig heldekkende farge. Hadde det litt lysere en periode så etterveksten ikke skulle bli så tydelig, men nå er jeg tilbakie til min vanlige brune. Farger det annenhver gang hjemme og annenhver gang hos frisør eller litt oftere hjemme. Anonymous poster hash: 3b114...ef1
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #3 Skrevet 9. februar 2016 Farger det sjøl. Blir bra og ikke slitt. Velger ikke den billigste og farger heller ikke så ofte. Bruker hårkur med proteiner og fikt i blant. Aldri blitt fornøyd når jeg har farget det hos frisør, det blir alltid en annen farge enn det jeg ble forespeilet. Og da må det farges på nytt, dvs ekstra slitasje. Anonymous poster hash: 35589...d3f
**snuskeluska** Skrevet 9. februar 2016 #4 Skrevet 9. februar 2016 Jeg striper håret hos frisøren. Mine grå hår synes mindre når jeg striper det enn om jeg farger hele håret.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #5 Skrevet 9. februar 2016 Farger det sjøl. Blir bra og ikke slitt. Velger ikke den billigste og farger heller ikke så ofte. Bruker hårkur med proteiner og fikt i blant. Aldri blitt fornøyd når jeg har farget det hos frisør, det blir alltid en annen farge enn det jeg ble forespeilet. Og da må det farges på nytt, dvs ekstra slitasje. Anonymous poster hash: 35589...d3f Fikt = fukt Anonymous poster hash: 35589...d3f
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #6 Skrevet 9. februar 2016 Bruker toning fra HM. Blir nok blondis etterhvert. Anonymous poster hash: 17b45...bba
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #7 Skrevet 9. februar 2016 Er 41 år og lar det stå til. Har mye eksem og ømfintlig hodebunn, helt uaktuelt med farging. Så de grå hårene får bare være der. Jeg blåser i det egentlig, det spiller da ingen rolle om man har noen grå hår... Anonymous poster hash: e35b9...a88
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #8 Skrevet 9. februar 2016 Fikk grå hår etter min første graviditet som 28 åring. Er nå 33 og vises godt synes jeg selv framme i skillen og når jeg løfter på håret, mulig jeg ser det best selv, men har jevnlig farget det med hjemmefarge kjøpt hos frisør, ca hver tredje måned. Dritkjedelig å farge det, men føler meg tusen ganger bedre etterpå og ser jo at jeg ser yngre ut. Grå hår - blææ Anonymous poster hash: 15110...0e0
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #9 Skrevet 9. februar 2016 Har hatt grått hår siden jeg var 16, nå er halve hodet grått og jeg er bare 32. Har ravnsvart hår, så er nødt til å farge. Farger selv, så blir ikke så dyrt. Har opplevd at frisørfarger er mindre drøye slik at de vaskes ut etter hvert og dekker dårligere. Anonymous poster hash: d2400...5ad
Mandala Skrevet 9. februar 2016 #10 Skrevet 9. februar 2016 Jeg er 33 år og lar det stå til. Egentlig begynte det med latskap. I lyset hjemme ser jeg ikke de grå hårene så godt, men desto større er sjokket når jeg kommer på et bad eller toalett med annet lys. Det begynner å bli rimelig mye grått på toppen der nå.
TPK Skrevet 9. februar 2016 #11 Skrevet 9. februar 2016 Du er heldig hvis du ikke har sett grå hår før nå! Jeg farger håret/etterveksten hjemme hver 2.-3. mnd.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #12 Skrevet 9. februar 2016 Jeg blåser i det. Det er jo ikke farlig å ha grå hårstrå innimellom. Det er heller ikke farlig å ha grått hår. Anonymous poster hash: 7f8a0...17c
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #13 Skrevet 9. februar 2016 Må bare innse det. Pusher 40, og de første grå hårene begynner å dukke opp. Kontrasten blir ganske stor når håret er sjokoladebrunt. Hva gjør dere? Lar det stå til, farger, striper? Jeg har ikke økonomi til å gå til frisøren annenhver mnd for å ta ettervekst, ellers tror jeg jeg ville prøvd meg som blondine (var blond som barn/ungdom). Anonymous poster hash: e74d3...9fc Jeg farger det hjemme selv. Synes ikke det er verdt det å g til frisøren og gjøre det Anonymous poster hash: df17f...9f8
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #14 Skrevet 9. februar 2016 Har som de fleste andre farget håret siden jeg var tenåring. Ser ingen grunn til å slutte med det nå når jeg nærmer meg 40. Anonymous poster hash: 06f78...fca
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #15 Skrevet 9. februar 2016 Farger selv. Har gjort det hos frisøren i mange år, men det ble for dyrt synes jeg. Håret mitt vokser dessuten utrolig fort, så det blir dyrt om man skal se fresh ut hele tiden! Forøvrig farger jeg kun etterveksten, det er viktig om det skal se bra ut! Anonymous poster hash: 7ca9d...576
Miamimom Skrevet 9. februar 2016 #16 Skrevet 9. februar 2016 Jeg striper. Er mørk, men har mye grått hår og det blir fort sjenerende ettervekst. Opplever at det holder mye lenger med striping.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #17 Skrevet 9. februar 2016 Gir fullstendig blaffen. Er helgrå og har vært det i mange år. Blir snart helt hvitt. Anonymous poster hash: dbcc0...5ff
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #19 Skrevet 9. februar 2016 Brun maskara 😉 Anonymous poster hash: 121b9...0fe
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #20 Skrevet 9. februar 2016 Jeg blåser i det. Det er jo ikke farlig å ha grå hårstrå innimellom. Det er heller ikke farlig å ha grått hår. Anonymous poster hash: 7f8a0...17c Hæ ER det ikke farlig? Farget i vei unødig jeg da....... Anonymous poster hash: 15110...0e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå