Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #26 Skrevet 8. februar 2016 Dere som ikke har smarttelefon får la være å svare da. Anonymous poster hash: 99b4f...f5c Uuu, beklager så mye at jeg svarte noe som ikke passet deg............Jeg visste ikke at det ikonet var forbeholdt smarttelefoner Anonymous poster hash: b1824...d7b Det er jo rimelig innlysende eller hva? Anonymous poster hash: c8674...510 Hvordan skal det kunne være innlysende for meg som ikke har smarttelefon???? Anonymous poster hash: b1824...d7b Så hva i all verden trodde du egentlig alle de rare tegnene du ser skulle være?? Anonymous poster hash: c8674...510 Ehhh, ikoner for et eller annet............ Anonymous poster hash: b1824...d7b Synes du med smart telefon-kommentaren kan slutte å være eplekjekk! Jeg har helt ny SMART telefon, men likevel får jeg bare opp firkant med kryss. Får opp noen emojis, men ikke alle. Anonymous poster hash: a2dff...96b Kanskje aktivere innstillingene for emojis da?Gnom.... Anonymous poster hash: 99b4f...f5c Pass språket ditt Anonymous poster hash: 3ace5...d82 Pass språket ditt 🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛🐛 Anonymous poster hash: 99b4f...f5c
Tessa3 Skrevet 8. februar 2016 #27 Skrevet 8. februar 2016 Dere som ikke har smarttelefon får la være å svare da. Anonymous poster hash: 99b4f...f5c Uuu, beklager så mye at jeg svarte noe som ikke passet deg............Jeg visste ikke at det ikonet var forbeholdt smarttelefoner Anonymous poster hash: b1824...d7b Det er jo rimelig innlysende eller hva? Anonymous poster hash: c8674...510 Jeg har smarttelefon og ser ingen emoji i det hele tatt. Så ikke SÅ jævla innlysende Anonymous poster hash: 7ef89...b14 Jeg ser ikke noe jeg heller!😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå