Gå til innhold

Synes dere at to km skolevei er langt å gå for en barneskoleelev?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er litt mye. Hadde selv 1 km og det var passe. Dobbelt så langt kan bli langt i snø og regn for en liten kropp. Min mening ivertfall. Håper de som mener det er passe vei selv også ville ment det var ok gå til jobb hver dag i snø og regn selv også, hvis ikke ... Vel da må dere droppe å si at ungene deres kan. Anonymous poster hash: eaf39...e75

Jeg gjorde det som barn til skolen, og jeg gjør det i dag til jobb ;)

Anonymous poster hash: 9c8f7...471

Skrevet

Da er det jo forståelig at du sier det du sier men de som kun gjorde det som barn men ikke kan tenke seg å gjøre det til jobb nå det er dem jeg mener ikke burde mene det er ok for unger men ikke dem selv.

Anonymous poster hash: eaf39...e75

Skrevet

Synes det er litt mye. Hadde selv 1 km og det var passe. Dobbelt så langt kan bli langt i snø og regn for en liten kropp. Min mening ivertfall. Håper de som mener det er passe vei selv også ville ment det var ok gå til jobb hver dag i snø og regn selv også, hvis ikke ... Vel da må dere droppe å si at ungene deres kan.

Anonymous poster hash: eaf39...e75

Du synes 2 km til skole er langt å gå hvis veien er trygg?

Skremmende..

Anonymous poster hash: dd451...fc2

Skrevet

Har vi kommet dit at barna våre ikke kan gå to km uten at vi må ha samtykke fra andre foreldre???

Mine skolebarn har to km til bussen, de går, løper, aker, sparker, tar skiene, sykkelen for å komme til bussholdeplassen. (Da må de krysse fylkesvegen med fartsgrense 80kmt) dette går helt fint, barna våre får i tillegg ekstra trim når man ser på alle andre som alltid blir kjørt. De har god fysisk form, har mer energi og utholdenhet enn klassekameratene og er roligere enn de som blir kjørt til og fra skolen!

Av og til tar vi skiene eller sykkelene å sykler de 8 km til skolen å det er så koslig!!

Anonymous poster hash: e1556...160

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...