Gå til innhold

Når begynte dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

første ble jeg gravid på prevensjon, andre ble jeg gravid på prevensjon, 3 ble jeg gravid 1pp (skulle bare mangle når en ikke prevensjonene funker haha) 4 ble unnfanget ved ett uhell og 5 ble unnfanget på 2pp. 

Anonymous poster hash: 87741...2d7

Annonse

Med første sluttet jeg på pillen i mars 2011, og ble gravid (faktisk ved et uhell) i juni 2011 (et veldig velkomment uhell siden vi gjerne ville begynne prøvingen i juli:) etter det hsr jeg ikke gått på prevensjon, er nå gravid med nummer tre:)

Annonse

Sluttet med pillen i februar 2013 og fikk mensen 16.mars og hadde ikke begynt å prøve en gang for jeg tenkte det tok noen mnd etter pilleslutt før alt var stabilt, men etter den mensen kom aldri mensen igjen 😃 Og har en nydelig gutt på 2 år nå❤️ Er på pp2 nå der vi ikke akkurat prøver så mye, men vet når jeg har el iforhold til sist. IKM om en uke og håper det ikke tar lang tid denne gangen heller.

Med storesøster sluttet heg på p plaster i månedsskifte juli/august 2012, testet positivt i midten av oktober 2012. Med lillesøster sluttet vi på minipille i midten av september 2015, testet positivt i slutten av oktober, er 20 uker i morgen😊 Klaff i første pp begge gangene 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...