Gå til innhold

Når begynte dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Når begynte dere å prøve og hvor lang tid gikk det før dere ble gravide? gikk dere på prevensjon?

Anonymous poster hash: b565f...247

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sluttet på prevansjon tidlig sommeren 2014, testet positiv juli 2015, så det tok ca et år for oss :-) 

Anonymous poster hash: 68082...043
Skrevet

Nr.1 "et uhell". Verdens beste uhell faktisk.

Nr.2 kom i 1pp. etter hormonspiral. Nr.3 6pp.

Anonymous poster hash: 8c4cd...d02

Skrevet

første ble jeg gravid på prevensjon, andre ble jeg gravid på prevensjon, 3 ble jeg gravid 1pp (skulle bare mangle når en ikke prevensjonene funker haha) 4 ble unnfanget ved ett uhell og 5 ble unnfanget på 2pp. 

Anonymous poster hash: 87741...2d7
Skrevet

Sluttet med prevensjon (p-piller) i juli 2014, prøvd å bli gravide siden jeg fikk første mens i august samme år.. Ikke klaffet enda😏

Anonymous poster hash: fa425...af1

Skrevet

Nr. 1 ble jeg gravid på p-piller

Nr. 2 pp 1

Nr. 3 pp 6 (Ma i uke 12)

Nr. 4 pp 6

Nr. 5 prøver fortsatt er i pp 5 :-)

Anonymous poster hash: 4b313...adf

Skrevet

oj blir spennende å begynne å prøve. er kjempe redd det ikke skal klaffe

Skrevet

3. pp, men endte i sa 10+5, så nå venter vi på at jeg skal komme i normal syklus så vi kan begynne fra scratch.

Skrevet

Med første sluttet jeg på pillen i mars 2011, og ble gravid (faktisk ved et uhell) i juni 2011 (et veldig velkomment uhell siden vi gjerne ville begynne prøvingen i juli:) etter det hsr jeg ikke gått på prevensjon, er nå gravid med nummer tre:)

Skrevet

Med førstemann tok det 7 pp. Nå er jeg i min 10 pp på søskenfotsøk. ..

Skrevet

Har to stk som ble til i 1pp (ikke tvillinger), nå har vi prøvd siden august... 

Skrevet

Nr 1 ikke planlagt.

Nr 2 6 pp :)

Nr 3 er i pp 3

Skrevet

Sluttet på p-piller i mai2015. Ble gravid på 1 pp men mistet. Etter sa gikk det 3 pp så satt spira. Er nå i uke 17 😊

Skrevet

Lengter etter vår første.

Sluttet på piller november 2014, men sier jeg er inne i pp5, da vi ikke har prøvd "skikkelig" i mellomtida:p 

Skrevet

Nr 1 ikke planlagt

Nr 2 ikke planlagt

Nr 3 pp8 nå med ny mann

Skrevet

Har klaffet på første EL etter pilleslutt med alle 3. Nå prøver vi på nr.4 og er 5dpo, spent på om vi klarer det på første forsøk denne gangen også :-) Begynner å teste til helgen!

Skrevet

Sluttet med pillen i februar 2013 og fikk mensen 16.mars og hadde ikke begynt å prøve en gang for jeg tenkte det tok noen mnd etter pilleslutt før alt var stabilt, men etter den mensen kom aldri mensen igjen 😃 Og har en nydelig gutt på 2 år nå❤️ Er på pp2 nå der vi ikke akkurat prøver så mye, men vet når jeg har el iforhold til sist. IKM om en uke og håper det ikke tar lang tid denne gangen heller.

Skrevet

Nr 1 : 1 pp

Nr 2: 1 pp

Nr 3: 3 pp og er nå 5 uker på vei :-)

Skrevet

Anonymous poster hash: 306b6...ac5

Skrevet

Anonymous poster hash: 306b6...ac5

Skrevet

begynte prøving i oktober 2014..

5 uker på vei nå

Anonymous poster hash: 3f7a3...ce2
Skrevet

Jeg begynte juni 2012. Startet med ivf november 2014. Er nå 17 uker på vei 😊 Lang vei, men man ser hvor fantastisk helsevesenet i Norge er. Føler meg veldig godt ivaretatt.

Skrevet

1 år etter siste p-pille ble jeg gravid :)

Anonymous poster hash: 5c65e...9d2
Skrevet

Sluttet på p-pille februar 2015, ble gravid samme mnd.

Anonymous poster hash: 09864...03a
Skrevet

Med storesøster sluttet heg på p plaster i månedsskifte juli/august 2012, testet positivt i midten av oktober 2012. Med lillesøster sluttet vi på minipille i midten av september 2015, testet positivt i slutten av oktober, er 20 uker i morgen😊 Klaff i første pp begge gangene 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...