Pingu88 Skrevet 22. februar 2016 #26 Del Skrevet 22. februar 2016 Som spørsmålet over sier, så lurer jeg på om noen ser om jeg er gravid nå? Jeg kan se tilbake. Nylig blitt gravid/skal bli ? Ser ikke direkte et foster men et befruktet egg sånn det ser ut når det er delt ferdig som et bjørnebær/multebær.. Kan du se noe på meg? Tusen takk. Hva ønsker du jeg skal se på?[/ Om jeg blir gravid snart og med 1 eller 2? å hva kjønn Jeg får ikke opp graviditet NÅ. Men jeg har troa på neste pp. Med en gutt Jeg tror du er gravid i påsken. Eller begynner å mistenke graviditet da. Jeg fikk mensen forrige uke etter prøverør. Ser du noe om jeg likevel er gravid, eller om det klaffer på neste forsøk? [/ Spennende. Jeg skal begynne på pergotime imorgen så jeg håper det klaffer. Får du bare opp en gutt på meg? Ikke tvillinger? Jeg ser kun et befruktet egg på deg, sånn det ser ut når det er delt ferdig.men det er et sterkt egg. Skal du imellom prøverør igjen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144260377-er-jeg-gravid-ser-tilbake/page/2/#findComment-147748313 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjohopp Skrevet 22. februar 2016 Forfatter #27 Del Skrevet 22. februar 2016 Som spørsmålet over sier, så lurer jeg på om noen ser om jeg er gravid nå? Jeg kan se tilbake. Nylig blitt gravid/skal bli ? Ser ikke direkte et foster men et befruktet egg sånn det ser ut når det er delt ferdig som et bjørnebær/multebær.. Kan du se noe på meg? Tusen takk. Hva ønsker du jeg skal se på?[/ Om jeg blir gravid snart og med 1 eller 2? å hva kjønn Jeg får ikke opp graviditet NÅ. Men jeg har troa på neste pp. Med en gutt Jeg tror du er gravid i påsken. Eller begynner å mistenke graviditet da. Jeg fikk mensen forrige uke etter prøverør. Ser du noe om jeg likevel er gravid, eller om det klaffer på neste forsøk? [/ Spennende. Jeg skal begynne på pergotime imorgen så jeg håper det klaffer. Får du bare opp en gutt på meg? Ikke tvillinger? Jeg ser kun et befruktet egg på deg, sånn det ser ut når det er delt ferdig.men det er et sterkt egg. Skal du imellom prøverør igjen? Jeg tror det klaffer Nå ble jeg usikker. Så må la det ligge litt. Det blir en liten pause før det er på an igjen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144260377-er-jeg-gravid-ser-tilbake/page/2/#findComment-147748360 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #28 Del Skrevet 22. februar 2016 Har svart deg tidligere, men la noen kort igjen på deg. April 2016 kommer det et stort klart graviditetskort opp (en ace). Føler fortsatt det er en gutt, og at det muligvis blir noen utfordringer i svangerskapet med for eks bekkenløsning osv. Heldigvis ender det i en frisk og sunn baby ❤️ Han er straks på vei ❤️ Kan du se tilbake? 11.10.88. (Gjerne i forhold til om det kommer flere barn, når de kommer, kjønn osv. Blir jeg veldig glad for 😊. Har en sønn fra før) Anonymous poster hash: 9dd43...048 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144260377-er-jeg-gravid-ser-tilbake/page/2/#findComment-147748371 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #29 Del Skrevet 22. februar 2016 Har svart deg tidligere, men la noen kort igjen på deg. April 2016 kommer det et stort klart graviditetskort opp (en ace). Føler fortsatt det er en gutt, og at det muligvis blir noen utfordringer i svangerskapet med for eks bekkenløsning osv. Heldigvis ender det i en frisk og sunn baby ❤️ Han er straks på vei ❤️ Kan du se tilbake? 11.10.88. (Gjerne i forhold til om det kommer flere barn, når de kommer, kjønn osv. Blir jeg veldig glad for 😊. Har en sønn fra før) Anonymous poster hash: 9dd43...048 Nei så merkelig. Aner ikke hvorfor jeg skrev gutt. Kortene sa jo jente? (Ace of Pentacles og Page Of Pentacles). Er enten trøtt, eller så er det noe ubevisst som prøver å komme fram. Haha! Fingrene skriver gutt, men kortene sier jente. Så det er ikke sikkert du ble så mye klokere av det! Men april 2026, den står jeg ved! Anonymous poster hash: 9dd43...048 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144260377-er-jeg-gravid-ser-tilbake/page/2/#findComment-147748375 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjohopp Skrevet 22. februar 2016 Forfatter #30 Del Skrevet 22. februar 2016 Har svart deg tidligere, men la noen kort igjen på deg. April 2016 kommer det et stort klart graviditetskort opp (en ace). Føler fortsatt det er en gutt, og at det muligvis blir noen utfordringer i svangerskapet med for eks bekkenløsning osv. Heldigvis ender det i en frisk og sunn baby ❤ Han er straks på vei ❤ Kan du se tilbake? 11.10.88. (Gjerne i forhold til om det kommer flere barn, når de kommer, kjønn osv. Blir jeg veldig glad for . Har en sønn fra før) Anonymous poster hash: 9dd43...048 Tusen takk Det vil si at neste forsøk kanskje klaffer Håper det!! Jene eller gutt er ikke så viktig. Så lenge barnet blir friskt <3 Jeg ser ei jente. Jeg får opp ei jente og to gutter. Du er gravid i sommer. Sommeren vil ikke bli den beste pga kvalme og varme. Men du kommer til å stråle!! JJeg ser antydning til mage til sommeren. Sa da er det nok ikke så lenge til. eg følte først at jenta kommer til slutt. Men jeg tror det kommer en uventet graviditet til slutt. Og da blir det en gutt til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144260377-er-jeg-gravid-ser-tilbake/page/2/#findComment-147748380 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjohopp Skrevet 22. februar 2016 Forfatter #31 Del Skrevet 22. februar 2016 Har svart deg tidligere, men la noen kort igjen på deg. April 2016 kommer det et stort klart graviditetskort opp (en ace). Føler fortsatt det er en gutt, og at det muligvis blir noen utfordringer i svangerskapet med for eks bekkenløsning osv. Heldigvis ender det i en frisk og sunn baby ❤ Han er straks på vei ❤ Kan du se tilbake? 11.10.88. (Gjerne i forhold til om det kommer flere barn, når de kommer, kjønn osv. Blir jeg veldig glad for . Har en sønn fra før) Anonymous poster hash: 9dd43...048 Nei så merkelig. Aner ikke hvorfor jeg skrev gutt. Kortene sa jo jente? (Ace of Pentacles og Page Of Pentacles). Er enten trøtt, eller så er det noe ubevisst som prøver å komme fram. Haha! Fingrene skriver gutt, men kortene sier jente. Så det er ikke sikkert du ble så mye klokere av det! Men april 2026, den står jeg ved! Anonymous poster hash: 9dd43...048 Jeg har en gutt fra før av Kanskje det er han du føler. Det er ikke alltid så lett å skille på kommende barn og eksisterende barn. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144260377-er-jeg-gravid-ser-tilbake/page/2/#findComment-147748386 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #32 Del Skrevet 22. februar 2016 Har svart deg tidligere, men la noen kort igjen på deg. April 2016 kommer det et stort klart graviditetskort opp (en ace). Føler fortsatt det er en gutt, og at det muligvis blir noen utfordringer i svangerskapet med for eks bekkenløsning osv. Heldigvis ender det i en frisk og sunn baby ❤ Han er straks på vei ❤ Kan du se tilbake? 11.10.88. (Gjerne i forhold til om det kommer flere barn, når de kommer, kjønn osv. Blir jeg veldig glad for . Har en sønn fra før) Anonymous poster hash: 9dd43...048 Tusen takk Det vil si at neste forsøk kanskje klaffer Håper det!! Jene eller gutt er ikke så viktig. Så lenge barnet blir friskt <3 Jeg ser ei jente. Jeg får opp ei jente og to gutter. Du er gravid i sommer. Sommeren vil ikke bli den beste pga kvalme og varme. Men du kommer til å stråle!! JJeg ser antydning til mage til sommeren. Sa da er det nok ikke så lenge til. eg følte først at jenta kommer til slutt. Men jeg tror det kommer en uventet graviditet til slutt. Og da blir det en gutt til. Nei så morsomt! Sønnen min på 5 kom nemlig for noen dager siden og sa "Neste baby er en jente, og så plutselig kommer en gutt!" Jeg lo det bare vekk. Men nå sier jo du det samme. Hehe! Dette blir spennende du. Jeg skal holde deg oppdatert :-) Lykke til med prøving. Håper den klaffer snart :-) Anonymous poster hash: 9dd43...048 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144260377-er-jeg-gravid-ser-tilbake/page/2/#findComment-147748391 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjohopp Skrevet 22. februar 2016 Forfatter #33 Del Skrevet 22. februar 2016 Har svart deg tidligere, men la noen kort igjen på deg. April 2016 kommer det et stort klart graviditetskort opp (en ace). Føler fortsatt det er en gutt, og at det muligvis blir noen utfordringer i svangerskapet med for eks bekkenløsning osv. Heldigvis ender det i en frisk og sunn baby ❤ Han er straks på vei ❤ Kan du se tilbake? 11.10.88. (Gjerne i forhold til om det kommer flere barn, når de kommer, kjønn osv. Blir jeg veldig glad for . Har en sønn fra før) Anonymous poster hash: 9dd43...048 Tusen takk Det vil si at neste forsøk kanskje klaffer Håper det!! Jene eller gutt er ikke så viktig. Så lenge barnet blir friskt <3 Jeg ser ei jente. Jeg får opp ei jente og to gutter. Du er gravid i sommer. Sommeren vil ikke bli den beste pga kvalme og varme. Men du kommer til å stråle!! JJeg ser antydning til mage til sommeren. Sa da er det nok ikke så lenge til. eg følte først at jenta kommer til slutt. Men jeg tror det kommer en uventet graviditet til slutt. Og da blir det en gutt til. Nei så morsomt! Sønnen min på 5 kom nemlig for noen dager siden og sa "Neste baby er en jente, og så plutselig kommer en gutt!" Jeg lo det bare vekk. Men nå sier jo du det samme. Hehe! Dette blir spennende du. Jeg skal holde deg oppdatert :-) Lykke til med prøving. Håper den klaffer snart :-) Anonymous poster hash: 9dd43...048 haha, så utrolig morsomt Smart 5 åring du har Det må du gjøre! Jeg oppdaterer denne tråden etter hvert. Håper virkelig april blir vår mnd <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144260377-er-jeg-gravid-ser-tilbake/page/2/#findComment-147748394 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2016 #34 Del Skrevet 22. februar 2016 Har svart deg tidligere, men la noen kort igjen på deg. April 2016 kommer det et stort klart graviditetskort opp (en ace). Føler fortsatt det er en gutt, og at det muligvis blir noen utfordringer i svangerskapet med for eks bekkenløsning osv. Heldigvis ender det i en frisk og sunn baby ❤ Han er straks på vei ❤ Kan du se tilbake? 11.10.88. (Gjerne i forhold til om det kommer flere barn, når de kommer, kjønn osv. Blir jeg veldig glad for . Har en sønn fra før) Anonymous poster hash: 9dd43...048 Tusen takk Det vil si at neste forsøk kanskje klaffer Håper det!! Jene eller gutt er ikke så viktig. Så lenge barnet blir friskt <3 Jeg ser ei jente. Jeg får opp ei jente og to gutter. Du er gravid i sommer. Sommeren vil ikke bli den beste pga kvalme og varme. Men du kommer til å stråle!! JJeg ser antydning til mage til sommeren. Sa da er det nok ikke så lenge til. eg følte først at jenta kommer til slutt. Men jeg tror det kommer en uventet graviditet til slutt. Og da blir det en gutt til. Nei så morsomt! Sønnen min på 5 kom nemlig for noen dager siden og sa "Neste baby er en jente, og så plutselig kommer en gutt!" Jeg lo det bare vekk. Men nå sier jo du det samme. Hehe! Dette blir spennende du. Jeg skal holde deg oppdatert :-) Lykke til med prøving. Håper den klaffer snart :-) Anonymous poster hash: 9dd43...048 haha, så utrolig morsomt Smart 5 åring du har Det må du gjøre! Jeg oppdaterer denne tråden etter hvert. Håper virkelig april blir vår mnd <3 Haha ja han er kvikk! Takk for titten. Jeg krysser fingrene for dere 😊❤️ Anonymous poster hash: 9dd43...048 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144260377-er-jeg-gravid-ser-tilbake/page/2/#findComment-147748401 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjohopp Skrevet 22. februar 2016 Forfatter #35 Del Skrevet 22. februar 2016 Har svart deg tidligere, men la noen kort igjen på deg. April 2016 kommer det et stort klart graviditetskort opp (en ace). Føler fortsatt det er en gutt, og at det muligvis blir noen utfordringer i svangerskapet med for eks bekkenløsning osv. Heldigvis ender det i en frisk og sunn baby ❤ Han er straks på vei ❤ Kan du se tilbake? 11.10.88. (Gjerne i forhold til om det kommer flere barn, når de kommer, kjønn osv. Blir jeg veldig glad for . Har en sønn fra før) Anonymous poster hash: 9dd43...048 Tusen takk Det vil si at neste forsøk kanskje klaffer Håper det!! Jene eller gutt er ikke så viktig. Så lenge barnet blir friskt <3 Jeg ser ei jente. Jeg får opp ei jente og to gutter. Du er gravid i sommer. Sommeren vil ikke bli den beste pga kvalme og varme. Men du kommer til å stråle!! JJeg ser antydning til mage til sommeren. Sa da er det nok ikke så lenge til. eg følte først at jenta kommer til slutt. Men jeg tror det kommer en uventet graviditet til slutt. Og da blir det en gutt til. Nei så morsomt! Sønnen min på 5 kom nemlig for noen dager siden og sa "Neste baby er en jente, og så plutselig kommer en gutt!" Jeg lo det bare vekk. Men nå sier jo du det samme. Hehe! Dette blir spennende du. Jeg skal holde deg oppdatert :-) Lykke til med prøving. Håper den klaffer snart :-) Anonymous poster hash: 9dd43...048 haha, så utrolig morsomt Smart 5 åring du har Det må du gjøre! Jeg oppdaterer denne tråden etter hvert. Håper virkelig april blir vår mnd <3 Haha ja han er kvikk! Takk for titten. Jeg krysser fingrene for dere ❤ Anonymous poster hash: 9dd43...048 selv takk. Krysser fingrene for dere også <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144260377-er-jeg-gravid-ser-tilbake/page/2/#findComment-147748430 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå