Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som spørsmålet over sier, så lurer jeg på om noen ser om jeg er gravid nå? Jeg kan se tilbake.

Sånn nå ser du kanskje jeg har svart

Tusen takk for svar.

Oi, jeg ble veldig usikker. Men det er noe positivt som skjer i juni. August er også en fin måned for deg. Men jeg får ikke opp hva som skjer. 

hei.. jeg får opp graviditet på deg ..føler at det er nære...tror du alt er..kan det stemme? ser også at noe skjer rundt påske tider for får opp masse glede rundt da..

ser du får ei jente.

får du opp noe ang. bryllup/graviditet på meg?

klem.

hei.. jeg får opp graviditet på deg ..føler at det er nære...tror du alt er..kan det stemme? ser også at noe skjer rundt påske tider for får opp masse glede rundt da..

ser du får ei jente.

klem.

Akkurat nå elsker jeg deg!!! Håper sånn jeg er gravid. Har vært gjennom prøverør nylig. 

Det høres kanskje litt rart ut. Men min kommende datter har allerede hilst på oss. Min mor har hatt kontakt med henne. Det er i påsken vi planlegger å fortelle det, hvis det klaffet nå. Så kanskje derfor du ser masse glede da :)

Jeg ser deg for meg på bryllupsdagen med et smil rundt munnen. Dere deler en hemmelighet <3 Jeg lurer litt på vinterbryllup. Men noe skjer på sommeren også. Og det har noe med en reise å gjøre. (ser for meg et slags landsted?) 

Du vil få tvillinger. Og du vil få overraskende god hjelp, når dere tar valget. 

Annonse

Jeg ser for meg at du går høygravid å går å venter i desember/jula. Så jeg vil si du er gravid nå, eller mars! ☺

Kan du se på meg? Har gått på første dobbel pergo denne mnd,å er 6 dpo I dag. Har det klaffet? Skal til gynekolog I morra å ta ul og blpdprøver. Veit det er alt for tidlig å se noe der da men☺

ser du får ei jente.

klem.

Akkurat nå elsker jeg deg!!! Håper sånn jeg er gravid. Har vært gjennom prøverør nylig. 

Det høres kanskje litt rart ut. Men min kommende datter har allerede hilst på oss. Min mor har hatt kontakt med henne. Det er i påsken vi planlegger å fortelle det, hvis det klaffet nå. Så kanskje derfor du ser masse glede da :)

Jeg ser deg for meg på bryllupsdagen med et smil rundt munnen. Dere deler en hemmelighet <3 Jeg lurer litt på vinterbryllup. Men noe skjer på sommeren også. Og det har noe med en reise å gjøre. (ser for meg et slags landsted?) 

Du vil få tvillinger. Og du vil få overraskende god hjelp, når dere tar valget. 

Tusen hjertelig takk kjære deg..:-)

blir spennende å se fremover nå...ja jeg tror også det er i påsken dere forteller om graviditeten..ønsker deg/dere masse lykke til.

Takk for svar alle sammen. I dag kom mensen. Men vi skal ha et nytt privat forsøk, så snart det lar seg gjøre. Så krysser fingrene for at det går da :) 

Hjerteskatten: Jeg tror jeg svarte deg i en annen tråd. Jeg har positiv følelse på deg :) Lykke til!

Tusen takk! :) Tror ikke det var meg du svarte, så det var ei annen som også hadde gått på pergo nå :) 

Hvis du vil, så kan jeg prøve å trekke noen kort på deg etterpå? Er veldig nybegynner, men er gøy å prøve :) 

Tusen takk! :) Tror ikke det var meg du svarte, så det var ei annen som også hadde gått på pergo nå :)

Hvis du vil, så kan jeg prøve å trekke noen kort på deg etterpå? Er veldig nybegynner, men er gøy å prøve :)

Det hadde vært kjempe fint!

Men da skal jeg svare deg ;) Jeg tror det klaffer. Men jente, ikke gutt ;)

Tusen tusen takk! Kjempe spennedes :) 

Finner fram korta snart, må bare gjøre litt husarbeid først! :D

Ser du også føler at datteren deres har hilst på dere! Det har jeg også opplevd, veldig spesielt egentlig :) Jeg føler meg 99% sikker på at jeg får ei jente nå når jeg blir gravid :) 

Tjohopp : Da jeg skulle stokket korta dine, så datt dette kortet ut av stokken

:Four of Wands

Fire staver er et behagelig kort. Du vil oppleve hendelser som skaper spenning og en "kile i magen"-følelse. Kortet viser til festlige anledninger og feiringer. Det kan også vise til nødvendigheten av å bryte bånd, og den oppmuntrende følelsen av frihet.

Målet er nådd, avlingen er overdådig, og du er full av livsglede. Nå har du fast grunn under føttene, og kan ta en velfortjent pause. Dette er rette tidspunkt for kjøp av bolig og etablering av familie. Kortet kan også dreie seg om arbeid innen eiendom, teater, underholdning, musikk, dans og kunst. 

Får opp at dere skal få hjelp utenfra, så da regner jeg med at det er det private forsøket :) I april/tidlig mai får jeg opp fysisk befrukting, å alle korta sier også jente! :) 

Annonse

Tjohopp : Da jeg skulle stokket korta dine, så datt dette kortet ut av stokken

:Four of Wands

Fire staver er et behagelig kort. Du vil oppleve hendelser som skaper spenning og en "kile i magen"-følelse. Kortet viser til festlige anledninger og feiringer. Det kan også vise til nødvendigheten av å bryte bånd, og den oppmuntrende følelsen av frihet.

Målet er nådd, avlingen er overdådig, og du er full av livsglede. Nå har du fast grunn under føttene, og kan ta en velfortjent pause. Dette er rette tidspunkt for kjøp av bolig og etablering av familie. Kortet kan også dreie seg om arbeid innen eiendom, teater, underholdning, musikk, dans og kunst.

Får opp at dere skal få hjelp utenfra, så da regner jeg med at det er det private forsøket :) I april/tidlig mai får jeg opp fysisk befrukting, å alle korta sier også jente! :)

Så spennende at du også vet du får jente :)

Tusen takk for kort!! Hvis vi starter opp rett over påske, vil jo det stemme bra med april/mai :) 

Jeg tror også det er rundt påsken. Og ja jente :-)

Føler så mye deilig glede og harmoni rundt dere, helt fantastisk følelse jeg får opp.

Så det kommer! Og det blir den store velsignelsen dere ser for dere ❤️❤️❤️

Ser du noe på meg?

11.10.88. Har en sønn fra før.

Anonymous poster hash: 9dd43...048

Som spørsmålet over sier, så lurer jeg på om noen ser om jeg er gravid nå? Jeg kan se tilbake.

Nylig blitt gravid/skal bli ? Ser ikke direkte et foster men et befruktet egg :) sånn det ser ut når det er delt ferdig som et bjørnebær/multebær..

Kan du se noe på meg? :)

Endret av Pingu88

Nylig blitt gravid/skal bli ? Ser ikke direkte et foster men et befruktet egg :) sånn det ser ut når det er delt ferdig som et bjørnebær/multebær..

Tusen takk.

Hva ønsker du jeg skal se på?

Tusen takk.

Hva ønsker du jeg skal se på?[/

Om jeg blir gravid snart og med 1 eller 2? :) å hva kjønn

Tusen takk.

Hva ønsker du jeg skal se på?[/

Om jeg blir gravid snart og med 1 eller 2? :) å hva kjønn

Jeg får ikke opp graviditet NÅ. Men jeg har troa på neste pp. Med en gutt :) Jeg tror du er gravid i påsken. Eller begynner å mistenke graviditet da. 

Jeg fikk mensen forrige uke etter prøverør. Ser du noe om jeg likevel er gravid, eller om det klaffer på neste forsøk? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...