Gå til innhold

Hvilket sengetøy synes du er det beste?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

flanell på vinter og egyptiskbomull eller hva det heter på sommer, det er så svalt og godt mot huden. men for meg er dynen like viktig som selve sengetøyet. klarer ikke sove uten dun dyne :P fikk anbefalt av astma og allergiforbundet, og sovet så godt siden jeg fikk den.

Anonymous poster hash: 83ae6...6f1

Annonse

Høie sine sengtøy er best, bomullssateng! Sååååå myke og gode👌🏽 Går ALDRI tilbake til billige trekk fra KID alså... Høie holder forresten også i årevis! Vaskes på 60 grader og tromles etterpå. Ellers er dundyne og pute et must😃

Jeg liker sengetøy fra Høie, i "vanlig" bomull, ikke krepp eller flanell. Fordi de lukkes med glidelås, er myke og gode, samtidig som stoffet er "stødig" (litt som på hotell).

Anonymous poster hash: b6942...5dc

Annonse

tettvevd bomull. Har helt enkle fra IKEA, og synes de er supre! Kokvasker, og er ikke redd for å ødelegge dem :)

Verst er sateng, tett fulgt av flanell. Men bor på Vestlandet..hadde kanskje vært en flanellelsker om jeg bodde øst eller nordpå ;)

Anonymous poster hash: 88519...50d

Jeg sverger til Høie sine i bomullssateng, utrolig gode. Fikk ett sengsett i flanell kjøpt på Princess til jul, godt det også, men kan ikke måle seg med Høie sine sengsett. Som nevnt tidligere i tråden, utrolig praktisk med glidelåsåpning 👍🏻😊

Best: bomullssateng

Verst: polyestersateng

Polyestersengetøy er sikkert fin tortumetode, er sikker på at dei brukar det på Guantanamo. Klamt, svett, lagar lydar og er generelt forferdelig!

og statisk hår :P

Anonymous poster hash: 83ae6...6f1

Etter å ha kjøpt kvalitetssengetøy (egyptisk bomull fra Høie), synes jeg de "billige" dynetrekkene fra Kid er skikkelig stive og ekle (selv med tørketrommel). Så det er stor forskjell!

Har veldig lyst å prøvde bambus, men det får bli hvis jeg kommer over et godt tilbud 😉

Anonymous poster hash: 8024e...040

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...