Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Jeg hadde sa i uke 4+1 den 15.januar :/

Vi prøver på igjen med en gang. Til neste helg vet jeg om det klaffet med en gang eller ikke ;)

Det har vært tøft, så eneste riktige valget for oss var å prøve med en gang.

Håper vi allerede har fått klaff :D

Har ikke flere erfaringer enn det enda, men ja :)

Spennende med pp igjen da :-) Krysser fingrene for deg!! Vi også er klarere enn noen gang til å prøve igjen nå. Men fikk beskjed på sykehuset om at jeg skulle få en vanlig mens først slik at kroppen kan rydde opp og styrke seg både fysisk og psykisk, så nå venter jeg utålmodig på å slutte å blø, slik at jeg kan snart få en "vanlig" mens og begynne fra null.
Håpe på bedre resultat nå, for idag testet jeg positiv igjen :) har en bedre følelse denne gangen men allikevel mer nervøs :s

Fikk forresten også anbefalingen å vente en mens, men slik gikk det altså ikke :)

Endret av Lille*Frue*

Jeg hadde en sa i januar. Hadde mensen fra 1.-6. Januar, og fikk positiv graviditetstest den 15. Januar. I følge testen var jeg da 3-4 uker på vei, noe jeg visste ikke kunne stemme.

Fikk mensen igjen den 23 januar, og fikk fortsatt positiv g-test. Først 3.februar ble testen negativ igjen.

Så jeg vet ikke når sa skjedde eller når jeg kan forvente neste tr. Håper syklusen er som den skal allerede og at vi snart er gravide igjen☺

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...