Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #1 Skrevet 7. februar 2016 Pedikyrdamen sa jeg måtte komme tilbake for å fjerne -kan jeg ikke gjøre det selv? Anonymous poster hash: 7bfec...0b3
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #2 Skrevet 7. februar 2016 Jo, men da ødelegger du neglene dine. Google it. Anonymous poster hash: d1514...08a
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #3 Skrevet 7. februar 2016 Fukt bomullsdotter i neglelakkfjerner MED aceton. Legg en dott på hver negl og pakk de inn i aluminiumsfolie. La det virke i 10min, så kan du skrape av lakken. Mulig du må gjenta for å få av alt. Det er enklest å ta en hånd om gangen, så blir du ikke helt hemmet. Anonymous poster hash: a97dc...7e1
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #4 Skrevet 7. februar 2016 Jeg bruker ren aceton som jeg kjøper på apoteket. Holder fingrene i en skål med ren aceton i 15-20 minutter, også skraper jeg bort shellacken med en orangepinne i stål. Det er veldig hardt for neglene så er absolutt ikke noe som bør gjøres ofte! Smør gjerne neglene med en god negleolje og en fet håndkrem i dagene etterpå. Anonymous poster hash: bbb36...98d
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #5 Skrevet 7. februar 2016 Aceton på bomull med folie rundt. Bruker en tre-pinne til å skrape forsiktig av. Siste laget filer jeg forsiktig vekk med en finkornet fil. Oljer med sånn mandelolje etterpå, og legger ny shellac Anonymous poster hash: f1397...b04
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #6 Skrevet 7. februar 2016 Takk for svar! Anonymous poster hash: 7bfec...0b3
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2016 #7 Skrevet 7. februar 2016 Takk for svar! Anonymous poster hash: 7bfec...0b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå