Gå til innhold

Dere som er ingeniør eller har menn som er det..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er utdannet data ingeniør, og tjener kr. ca.700 000 i året. Jobben betaler ulykke-, uføre-, livs- og reiseforsikring samt avis, mobil og internett abm. Kunne ha tjent mye mer hvis jeg hadde skiftet arbeidsgiver, men stortrives altfor godt her til at jeg ønsker å gjøre det. Så lenge min mann og jeg tjener nok til livets opphold og mer, så holder jeg meg fast her :)

Anonymous poster hash: c3526...48d

Jeg er utdannet data ingeniør, og tjener kr. ca.700 000 i året. Jobben betaler ulykke-, uføre-, livs- og reiseforsikring samt avis, mobil og internett abm. Kunne ha tjent mye mer hvis jeg hadde skiftet arbeidsgiver, men stortrives altfor godt her til at jeg ønsker å gjøre det. Så lenge min mann og jeg tjener nok til livets opphold og mer, så holder jeg meg fast her :)

Glemte å skrive at det er i privat sektor, og har jobbet her i snart 10 år.

Annonse

Takk for svar alle sammen. Skal omskolere meg og vingler litt mellom dataingeniør og byggingeniør, så interessant å se hva jeg kan forvente meg.

Du som er byggingeniør, vil du fortelle litt om hva jobben din går ut på?

Anonymous poster hash: 885de...9a8

Min mann er bygg ing bach,han har jobbet 3 år tjener ca 450 000 er dette lite? De jobber mot olje industrien så er øite oppdrag.

Viss det er 450 000 før skatt, så synes jeg det er litt lite, ja.

Anonymous poster hash: d507c...b66

Mannen min jobber som programmerer, husker ikke hva slags ingeniør-type det er, men siden han har mastergrad i informatikk(/realfag) regnes han som ingeniør.

Han tjener 600 000 i året

Anonymous poster hash: a0267...96c

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...