Gå til innhold

Er det mange her som har dobbeltdyne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har hatt dobbeltdyne i 15 år, elsker det. Akkurat nylig tok jeg på to enkeldynetrekk fordi jeg ikke fant rent dynetrekk da jeg skulle bytte så vi lå i det et par netter, så kaldt! Og mistet dyna av meg hele tiden :P Har definitivt blitt vant til og liker dobbel.

Anonymous poster hash: 4000c...797

Annonse

Vi har dobbeltdyne og jeg hater det. Jeg får ikke pakket meg inn slik jeg liker og samboer ruller seg inn i hjørnet sitt og det blir da en stor glippe på midten som slipper inn kald luft. Men samboer elsker dobbeltdyne så holder ut for hans del.

Anonymous poster hash: 07e60...179

Annonse

Vi har dobbeldose, litt uvant i starten siden vi hadde bodd sammen i 15 år før vi skaffet oss dobbeldose. Men nå elsker jeg den ☺ Har kjøpt vår på ikea,den er endel bredere en de på kid/Princess osv.

Dobbeldose kan være kjekt det 😉

Vi har dobbeldose, litt uvant i starten siden vi hadde bodd sammen i 15 år før vi skaffet oss dobbeldose. Men nå elsker jeg den ☺ Har kjøpt vår på ikea,den er endel bredere en de på kid/Princess osv.

Dobbeldose kan være kjekt det 😉

Haha 😂 Alltid så kjekt med autocorrect ☺ Men sikkert bra med dobbeldose også 😂😂

Vi har dobbeldyne. Byttet til IKEA sin 220x240 for noen år siden og den er bare enda bedre 😄

Før vi fikk dobbeldyne delte vi 1-2 enkeltdyner og det ble bare stress.

Vi ligger inntil hverandre så og si hele nettene når mannen er hjemme 😊

Nei, må ha egen dyne. Kunne sikkert brukt dobbeldyne, men da må vi i så tilfelle ha 2 og sååå stor seng har vi ikke. Hverken jeg eller mannen liker å ha fysisk kontakt når vi sover.

Anonymous poster hash: 96026...47e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...