Gå til innhold

Er testen positiv? venter på ....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du! Jeg får inn en forventningsfull følelse på deg. Men jeg får en følelse av at du blir gravid litt nærmere sommeren. Og at mensen dukker opp snart.

Jeg lurer på om du kan se flere barnebarn på meg? Jeg venter på det. 23.06.61 med vennlig hilsen *stjerne*

Anonymous poster hash: 23d77...98a

• 2 uker senere...

Hei du! Jeg får inn en forventningsfull følelse på deg. Men jeg får en følelse av at du blir gravid litt nærmere sommeren. Og at mensen dukker opp snart.

Jeg lurer på om du kan se flere barnebarn på meg? Jeg venter på det. 23.06.61 med vennlig hilsen *stjerne*

Anonymous poster hash: 23d77...98a

Tusen takk for svar..og beklager seint svar her.. har tatt en titt ang.nytt barnebarn på deg..

får opp at det er rett omhjørnet..ja tror du vil få en gledelig nyhet innen påske..ja om du ikke alt har fått det..ser det blir ei lita jente.

Hei!

Ser at du har prøvd lenge og det betyr mye for deg. Jeg ser graviditet, men vanskelig å se når det skjer. Føler litt at det kan være nå? Jeg ser hvor mye du ønsker det og jeg har virkelig lyst å si "JA du er gravid akkurat nå!" Men det er liksom noe som skurrer.

Har du noen hormonproblemer?

Jeg ser deg med to barn. En gutt og en jente. Men vet ikke helt når de kommer.

Har du noen fra før?

Ser du graviditet på meg?

11.10.88 er jeg født. Mannen er født 11.07.87 og jeg har en sønn fra før.

Anonymous poster hash: bc695...844

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...