Gå til innhold

Ordentlig spisested i Oslo nær Oslo Spektrum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neste helg skal jeg og mannen reise til Oslo på konsert. Tenkte å dra ut å spise på forhånd, men vi er ikke kjent der. 

Noen som har tips til en restaurant med god mat, rolig atmosfære og "det lille ekstra"? Pris er ikke nøye, vi skal kose oss! :)

Men må være gangavstand til Oslo spektrum (10-20 min er helt ok å gå).

Anonymous poster hash: 32b62...07b
Skrevet

Mister india i dronningens gate skal visst være veldig bra ifølge tripadvisor

Anonymous poster hash: 69339...163

Skrevet

Brasserie France på Egertorget.

Anonymous poster hash: b8517...e70

Skrevet

Eller Dinner i Stortingsgata.

Anonymous poster hash: b8517...e70

Skrevet

Jeg fikk forståelse for at de ville spise på ett litt finere sted,da ville jeg ikke foreslått egon av alle steder.

Anonymous poster hash: 7cc86...58b

Skrevet

Det er Egon i Byporten

Æh... HI spurte etter et litt ordentlig spisested, og du foreslår Egon?? Au...

Anonymous poster hash: a6e91...271

Skrevet

Araktaka, Olympen på Grønland (uformell stemning men god mat), Trattoria Populare på Grünerløkka. Klosteret er veldig intimt og hyggelig, ordenlitg kjæreste sted. Gå inn og les på Oslopuls sine sider, der er det masse tips :)

Anonymous poster hash: 2d75d...6b2
Skrevet

Jeg fikk forståelse for at de ville spise på ett litt finere sted,da ville jeg ikke foreslått egon av alle steder.

Anonymous poster hash: 7cc86...58b

Vi vil gjerne spise på ett litt finere sted ja, var ikke akkurat Egon jeg var ute etter :)

men tar imot alle tips med stor takk, har bare kebabsjappe her vi bor, så Egon er bedre enn det vi får her hjemme ;)

hi

Anonymous poster hash: 32b62...07b

Skrevet

Det finnes vel iallefall 150 spisesteder som er langt bedre enn Egon innen 10-15 minutter fra Oslo S.

Trål nettet etter tips. Det er virkelig en overflod av gode steder.

Anonymous poster hash: ef035...290

Skrevet

Egon?! Whitetrashforslag!🙈😳

Anonymous poster hash: 9b8da...887

Skrevet

Hva er Egon for et sted ? Siden det er white trash?

Anonymous poster hash: 39b5f...739

Skrevet

Fridays over gata for Oslo City har veldig god mat. Særlig hamburgerne! (Høres kanskje ut som fast food, men det er ordentlige hamburgere der)

Anonymous poster hash: 21f0e...e54

Skrevet

Hva er Egon for et sted ? Siden det er white trash?

Anonymous poster hash: 39b5f...739

Egon-restauranter finnes over hele Norge. Serverer hverdagsmat, eller knapt nok det, til altfor høye priser. Kan holde til en middag før å feire husets 7-8 åring, eller som ren nødløsning til middag når du bor på hotell over to-tre dager og må ha middag den ene hverdagen.

Bruker ikke akkurat de beste råvarene, selv om prisen tilsier at de gjør det.

Anonymous poster hash: a6e91...271

Skrevet

Fridays over gata for Oslo City har veldig god mat. Særlig hamburgerne! (Høres kanskje ut som fast food, men det er ordentlige hamburgere der)

Anonymous poster hash: 21f0e...e54

Faktisk enig. Fantastisk god mat der!

Skrevet

Grilleriet i gamle operapassasjen, taco republica i Torggata eller Trattoria Popolare på Schous plass. For all del styr unna Egon og Fridays. Ufyselige steder begge to.

Skrevet

Spørs jo litt hva du mener med ordentlig. Synes ikke tipsene du har fått foreløpig er så veldig spennende. Jeg foreslår Arakataka http://www.arakataka.no/#1 som har veldig god mat eller Vognmand Nilsen http://www.vognmand.no/home/

Støtter forresten Brasserie France og Dinner.

Støtter disse forslagene. Bra steder alle sammen. Særlig Brasserie France. Xichlo på Egertorget er også veldig bra. Og New Taste of China i Torggata hvis dere vil ha Dim Sum. Balthazar bak Domkirken er en veldig bra italiensk restaurant.

Anonymous poster hash: 2740a...94a

Skrevet

Jeg har i alle år synes Bella Italia eller Bella napoli (husker ikke hva den heter) har vært koselig og med god mat

Ligger omtrent rett på andre siden av operapassasjen (der operaen lå før) og ned en trapp.

Anonymous poster hash: 3bbc9...b6b
Skrevet

Jeg har i alle år synes Bella Italia eller Bella napoli (husker ikke hva den heter) har vært koselig og med god mat

Ligger omtrent rett på andre siden av operapassasjen (der operaen lå før) og ned en trapp.

Anonymous poster hash: 3bbc9...b6b

Det var den første restauranten vi dro til da vi som 14-åringer fikk dra alene til sentrum for å spise. Det er noe sånt som hundre år siden, og den har vel ikke utviklet seg siden den gangen. Passer bedre for tenåringer som skal spise, familier som kjapt skal spise italiensk, enn for par som vil spise ordentlig mat. 

Skrevet

Südøst asian crossover! Fantastisk mat!!

Skrevet

Palace Grill!

Anonymous poster hash: 2d172...f72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...