Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #1 Skrevet 6. februar 2016 Slippe å bestille fra USA? Anonymous poster hash: c6d80...488
Gemini77 Skrevet 6. februar 2016 #2 Skrevet 6. februar 2016 Hva ellers skulle du handlet på Victoria secrets i Oslo?
_Harefrøken Skrevet 6. februar 2016 #3 Skrevet 6. februar 2016 De har bare noen få typer undertøy i Oslo(kun truser om jeg ikke husker feil) i Oslo, det er stort sett bare parfyme, kremer etc som selges der.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #4 Skrevet 6. februar 2016 Det ligger en butikk på Oslo City. Har aldri vært inne der. Anonymous poster hash: 41395...aa6
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #5 Skrevet 6. februar 2016 Hva ellers skulle du handlet på Victoria secrets i Oslo? Greit å vite hva du snakker om før du uttaler deg kanskje? 🙄 Anonymous poster hash: 8ebc1...ac9
Gemini77 Skrevet 6. februar 2016 #6 Skrevet 6. februar 2016 Hva ellers skulle du handlet på Victoria secrets i Oslo?Greit å vite hva du snakker om før du uttaler deg kanskje? 🙄 Anonymous poster hash: 8ebc1...ac9 Jeg vet det jo.. Men de har jo ikke det samme utvalget som de store butikkene. Den i Oslo er det samme som de små på Køben flyplass etc. Masse truser og noe kosmetikk.
_Harefrøken Skrevet 6. februar 2016 #7 Skrevet 6. februar 2016 Hva ellers skulle du handlet på Victoria secrets i Oslo?Greit å vite hva du snakker om før du uttaler deg kanskje? Anonymous poster hash: 8ebc1...ac9 Jeg vet det jo.. Men de har jo ikke det samme utvalget som de store butikkene. Den i Oslo er det samme som de små på Køben flyplass etc. Masse truser og noe kosmetikk. Hvilken Oslo er det du har vært på? Den på Oslo City har knapt noen få truser og nesten bare parfymer.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2016 #8 Skrevet 6. februar 2016 Formulerte meg kanskje veldig feil, spørsmålet er: Kan jeg bestille undertøy online fra den i Oslo? HI Anonymous poster hash: c6d80...488
_Harefrøken Skrevet 6. februar 2016 #9 Skrevet 6. februar 2016 Formulerte meg kanskje veldig feil, spørsmålet er: Kan jeg bestille undertøy online fra den i Oslo? HI Anonymous poster hash: c6d80...488 Tror nok ikke det. Men som sagt hadde det ikke vært no særlig å bestille heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå