Gå til innhold

Ønsker oss 2 tette...men mangel på sexlyst.

Anbefalte innlegg

Vi har en liten en på 7 mnd, ønsker oss en lillesøster eller lillebror og begynner prøvingen i Mai mest sannsynlig da vi har blitt enige om at jeg skal bruke opp esken med minipillene først.

Går nå på cerazette, så håper det går ganske så kjapt å få nestemann til å sitte når vi kommer så langt.

Jeg har bare et problem, jeg sliter en del med sexlysten etter fødselen, så blir ikke så mye som ellers, noen som har tips til hvordan jeg kan få den opp igjen ? :) :)

Førstemann satt på egentlig ingen forsøk, vi var ikke prøvere.

Anonymous poster hash: efa88...6ba

Fortsetter under...

Bare et tips, der er lurt å kanskje slutte på minipillene nå og evnt bruke kondom om det er krise om du blir gravid med en gang da. Men altså ofte kan det ta tid til syklusen blir stabil igjen. Jeg sluttet på cerazette i midten av desember og er i pp2 nå, angrer på at jeg ikke sluttet før. førstemann her satt på pp1..

Det med sexlyst kan være vanskelig.. spesielt etter fødsel. Følte meg ikke like fin som før og mye sliten.. Men måtte bare lære meg å forstå at samboeren liker meg som jeg er. Vi tok rett og slett og bestilte litt forskjellig på nettet, fine truser med fransk åpning, kjoler og diverse sex leketøy og det ga det faktisk et piff og hadde ofte sex 4-5 ganger i uken. Nå er det 2 år siden fødsel og fortsatt like ofte, eller mer 😜 Så her ble sex livet bedre enn før jeg var gravid! Prøv å ihvertall legg dere sammen og kos mye, så kommer det etterhvert :)

Anonymous poster hash: b32ef...d91

Har ikke noen gode tips i forhold til sexlyst. Men gikk selv på cerazette etter forrige fødsel, sluttet på de 13. September i høst, og fikk første eggløsning ganske nøyaktig etter en måned 😊 Og positiv graviditetstest ca 25. oktober😊 Krysser fingrene for deg at syklusen din også kommer raskt på rett spor igjen😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...