Gå til innhold

Vanlig med babyshower til hvert barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I vår omkrets har vi vel igrunnen blitt enige om at vi ikke skal ha fler babyshowere enn til nr. 1. ("Alle" har fått 1 og noen få har startet med nr. 2 nå). Men jeg synes fortsatt det hadde vært koselig å gjøre noe hyggelig for de vordende mødrene før nr. 2 poppa ut og det blir enda travlere i hverdagen, om det så bare er ut og spise eller en spa-dag av noe slag.

Anonymous poster hash: 8b520...328
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I vår omkrets har vi vel igrunnen blitt enige om at vi ikke skal ha fler babyshowere enn til nr. 1. ("Alle" har fått 1 og noen få har startet med nr. 2 nå). Men jeg synes fortsatt det hadde vært koselig å gjøre noe hyggelig for de vordende mødrene før nr. 2 poppa ut og det blir enda travlere i hverdagen, om det så bare er ut og spise eller en spa-dag av noe slag. Anonymous poster hash: 8b520...328

Det er sant, men det er forskjell på venninnekveld hvor en går på restaurant eller spa og en babyshower komplett med blå/rosa ballonger, bleiekake og teite leker

Anonymous poster hash: 6dd87...c1e

Skrevet

Jeg fikk ett babyshower med nr 1,men med nr 2 fikk jeg jammen 3 stykk!!! :D Snille jentene mine :)

Anonymous poster hash: 2a303...291

Skrevet

Babyshower er vanligst enten hos veldig snobbete/overfladiske mennesker med litt for mye penger, eller hos (unge) mødre med luftig møblerte toppetasjer. Sistnevnte gjerne på landsbygda.

Anonymous poster hash: 97171...e74

Jeg har vært i fire forskjellige der alle mødre og gjester var utdannet, 25+, storby og på ingen måte snobbete eller enkle personer. Her på DIB er alt svart/hvitt.

Anonymous poster hash: 1a5b2...d9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...