Gå til innhold

Elsker navnet Amal. Blir det teit å gi babyen det navnet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Barnet ditt kommer helt sikkert til å få høre hva det ligner på i oppveksten. Tenk deg hvordan det er og spesielt hvis det får litt problemer på andre områder eller har få venner. Da vil navnet være en stor belastning. Ville aldri gitt barna mine navn som er lette å tulle/ erte med. Ellers er jeg enig med deg i at navnet er fint. ( men jeg vet at hadde jeg hatt det i oppveksten hadde det vært en stor belastning. Jeg hadde også tenkt på hvorfor i helvete kunne mine foreldre gi meg et sånt navn som var så lett å tulle med)

Anonymous poster hash: 63f06...170

Skjønner ikke at dere tenker anal med en gang? Da kan man like godt si Analie, Asstrid, Assbjørn, osv uansett hva man heter finner noen en eller annen måte å vrir det til på så det blir et ertekallenavn.

Jeg syns navnet var fint!

Anonymous poster hash: ef3d9...c20

Annonse

Kult navn, men barn kan være slemme og å bli kalt anal (kan uttales annal - spørs hvor du kommer fra, alle sier ikke anaaaaaaal) fra man er fire til man er 18 er kanskje en av de greiene man sørger for at barnet skal slippe.

Anonymous poster hash: e0ae1...34a

Men kjære vene, man kan jo kludre til de fleste navn hvis man vil. Jeg heter Mette, gjett hva det rimer på? Har ikke blitt traumatisert av de få som hadde det gøy med navnet mitt i oppveksten, jeg altså.

Synes Amal var et fint navn, jeg :-)

Anonymous poster hash: 3679b...1b6

Jeg synes Amal er et fint navn, kjenner en flott dame som heter Amal. Selvom det er etutenlandsk navn så gjør det vel ingenting?. Det er mange andre navn som har vært eksotiske som vi har vennet oss til og nå ser på som "norske".

Navnet i seg selv er jo helt nydelig. Men ville ikke brukt det, av to grunner. For det første er det likheten med anal.

For det andre hadde jeg vært redd for å påføre barnet mitt vanskeligheter når det skal søke jobb. Vi vet at en del arbeidsgivere legger bort søknaden når de ser et navn de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...