Gå til innhold

Dere som ikke bruker babynest..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sover babyen i, inne på dagtid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vognbagen

Anonymous poster hash: b56c8...4b6

Skrevet

Vugge

Anonymous poster hash: 8bfdb...046

Skrevet

Sengen vår. Alltid sovet der og gjør det enda. 4 år.

Anonymous poster hash: 1719a...982

Skrevet

Vugge

Anonymous poster hash: 2ca00...a0f

Skrevet

Babynest skal ikke være bra på grunn av krybbedød, heller ikke sengekant.

Men hvorfor er det greit at babyen ligger i en ganske tett vognbag? (Evt leandervugge/ vanlig vugge)

Jeg spør fordi jeg lurer og har virkelig ikke peiling.

Anonymous poster hash: 9c92f...ff8

Skrevet

De sov i vugge eller vogn.

Skrevet

vognbag, reiseseng eller senga si

Anonymous poster hash: f4734...039
Skrevet

Babynest skal ikke være bra på grunn av krybbedød, heller ikke sengekant.

Men hvorfor er det greit at babyen ligger i en ganske tett vognbag? (Evt leandervugge/ vanlig vugge)

Jeg spør fordi jeg lurer og har virkelig ikke peiling.

Anonymous poster hash: 9c92f...ff8

Fordi det er hardt. Det er ikke at det tett som er problemet, men st det hindrer pusting om man får ansiktet inntil kanten.

Anonymous poster hash: 35814...e8a

Skrevet

Lå i vognbagen fram til 6 mnd, vognbagen sto oppi senga.

Anonymous poster hash: 31a51...270

Skrevet

på sofaen,i min seng,i babysengen,i vuggen eller i vognen.

Alt ettersom hva som passet best akkurat der og da.

Anonymous poster hash: 47811...2f3
Skrevet

Vognbag eller så har vi moseskurv

Skrevet

Vognbag, kurv eller senga si.

Anonymous poster hash: 8fce7...e94

Skrevet

Vugge eller skinnfell på gulvet, sprinkelseng om natta. Aldri skjønt greia med babynest, bare mer å vaske når ungen sprutgulper

Anonymous poster hash: 91a17...e01

Skrevet

Nå er det, noen år siden jeg hadde baby, men på dagtid sov hun i sengen sin, i vognen vi tok inn vognbagen, på sofaen, i vuggen, Vi mener at det er viktig at små babyer blir vant til å sove over alt og i forskjellige lysforhold, forskjellige lydforhold, Det eneste stedet hun ikke sov mye var i vognen ute, uten om da vi gikk på tur , vi bodde slik at hun ikke kunne sove ute alene.

På natten sov hun i sengen sin, eller sammen oss.

Anonymous poster hash: b59d0...a24

Skrevet

Vi kjøpte nest men har egentlig bare brukt det på sofaen en og annen gang. Planen var at det skulle ligge i sprinkelsenga slik at den ble lun men pga. krybbedødfaren valgte vi å ikke bruke det der.

Vi hadde også en leandervugge i stua så nestet ble litt overflødig.

Nå som han har blitt 8 mnd. sover han i vognbaggen i stua og sportsvogna ute om han sovner på tur.

Anonymous poster hash: f6170...396

Skrevet

Vi brukte krybbe, tror ikke det fantes babynest for 10 og 15 år siden, når mine barn var små.

Anonymous poster hash: 6d02e...530

Skrevet

Babyen har ikke kommet enda, men det blir vel sofaen eller vognbagen.

Da første barnet vårt var baby hadde vi så liten leilighet at vi kjørte bare vogna inn i stua, så sov han i den:) Ellers så sov han på en pute på sofaen.

Anonymous poster hash: d5e3e...be7

Skrevet

Min yngste er snart fire. Våre tre har sovet i vogna som stod i gangen, i vår seng, i sprinkelseng, bilstol, sofa...

De har alle sovnet under amming, og blitt liggende der vi ammet. Eller sovnet på trilletur og fortsatt å sove i vogna, ute eller inne...

Anonymous poster hash: 0a963...293

Skrevet

Vi hadde vognbagen på en puff i stua. Okke Ikke plass til den i gangen uansett, så det passet fint.

Gjest GulleGo´
Skrevet

Hva sover babyen i, inne på dagtid?

I fanget mitt de første 2 mnd, nå sover hun i vogna i gangen

Skrevet

Hm, jeg er så usikker på om jeg skal droppe vugge i stua. Babynest har jeg Ikke brukt med noen av barna, og ser for meg at det hadde blitt like overflødig som ammeputa, så det gidder jeg ikke. Men, nå er minste 2 år, og jeg vil gjerne plassere lillebror som kommer litt trygt, men ikke på soverommet på dagtid. 😉

Dere som har vugge med stativ, hvor lenge kan den lille bruke den da? Lurer litt på å bruke lekegrinda også(1x1 m)? Bunnen kan jo stilles nesten helt opp.. Alt en skal lure på! 😆

HI

Skrevet

Vi brukte lekegrinda eller senga til soving på dagtid. 

Rullet et helseteppe til en lang pølse å la som en U rund hodet og overkroppen da hun var bitteliten for at det skulle bli litt mer intimt. 

Anonymous poster hash: a54c6...5c7
Skrevet

Vi har hengevugge til å henge på dør. Mener den tåler 10 kilo. Ellers har baby sovet i vår seng, i sin egen grindseng eller i vogna, litt ettersom.

Anonymous poster hash: d1523...9d4

Skrevet

Har bestilt babynest fra My Beloved Ones.. hadde det ikke til første for da rullet jeg jo tepper med laken over..blir jo det samme.
Vil tro jeg kun kommer til å bruke det i vogn/seng.

Anonymous poster hash: 0a2ba...a10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...