Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #1 Skrevet 4. februar 2016 Lurer på om det kan være noe Anonymous poster hash: 3f969...090
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #2 Skrevet 4. februar 2016 Jeg prøvde det for noen år siden, og syntes det var veldig bra. Fint for oss som sliter med dørstokkmila Anonymous poster hash: 9bd72...06d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #3 Skrevet 4. februar 2016 Jeg har brukt det og syns det var veldig bra passer godt for nybegynnere slik som meg. Du trenger heller ikke all verdens treningsutstyr. Men må si at spinning var jammen gøy da jeg har trimsykkel hjemme. Mulig jeg melder meg på igjen. Meldte meg ut mot slutten av graviditeten for da sleit jeg mye med bekkenløsning Anonymous poster hash: 73752...ff8
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #4 Skrevet 5. februar 2016 Så bra. Tror jeg melder meg på Er mye alene med barna så passer jo fint Anonymous poster hash: 3f969...090
Pigalopp:-) Skrevet 5. februar 2016 #5 Skrevet 5. februar 2016 Har prøvd trenpånett.no og likte det 😀
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2016 #6 Skrevet 5. februar 2016 Ja, har trent på livegym.no i et par år nå. Kjempebra! Anbefaler deg å kjøpe litt treningsutstyr til hjemmebruk da. Manualsett, fitnessball, stepkasse, kettlebells osv, for å få bedre variasjon og utbytte av treningen. Selv har jeg spinningsykkel også, utrolig effektiv trening hjemme! Om du går for livegym anbefaler jeg også Marte sine tabata-timer! Veldig effektiv kondisjonstrening. Anonymous poster hash: 2c0c0...710
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå