Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #1 Skrevet 4. februar 2016 Noen tips til hvordan vi blir kvitt det? Sier det gjør vondt å tråkke på foten ... Anonymous poster hash: a8aa7...d29
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #2 Skrevet 4. februar 2016 For det første må du kjøpe sko som PASSER til ungen. Liktorner kommer ikke uten grunn. Her må du få f.eks fotspesialist til å se på bevegelsesmønster osv. Liktorner er et helvete å bli kvitt hvis de har rukket å bli dype, men igjen, fotterapeut eller fotpleier. De kan om ikke annet fortelle deg hvor du kan få hjelp. Anonymous poster hash: 70f9b...c17
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #3 Skrevet 4. februar 2016 Er du sikker på at det er en liktorn og ikke en fotvorte, for eksempel? Anonymous poster hash: 6507b...3cb
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #4 Skrevet 4. februar 2016 Er du sikker på at det er en liktorn og ikke en fotvorte, for eksempel? Anonymous poster hash: 6507b...3cb Nei, kan ikke være 100 % sikker, men ligner fælt på en liktorn :/ HI Anonymous poster hash: a8aa7...d29
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #5 Skrevet 4. februar 2016 For det første må du kjøpe sko som PASSER til ungen. Liktorner kommer ikke uten grunn. Her må du få f.eks fotspesialist til å se på bevegelsesmønster osv. Liktorner er et helvete å bli kvitt hvis de har rukket å bli dype, men igjen, fotterapeut eller fotpleier. De kan om ikke annet fortelle deg hvor du kan få hjelp. Anonymous poster hash: 70f9b...c17 Er nøye på skotøy, går alltid i butikker som gir god hjelp. Eneste jeg kommer på i farta er inneskoene i barnehagen som muligens er blitt for små. HI Anonymous poster hash: a8aa7...d29
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #6 Skrevet 4. februar 2016 Er du sikker på at det er en liktorn og ikke en fotvorte, for eksempel? Anonymous poster hash: 6507b...3cb Nei, kan ikke være 100 % sikker, men ligner fælt på en liktorn :/ HI Anonymous poster hash: a8aa7...d29 Spør legen. Jeg trodde også min 8-åring hadde liktorn, men selv om den så sånn ut, hjalp ikke liktornmiddel. Vortemiddel derimot, det hjalp på under ei uke! Anonymous poster hash: 9bafc...096
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #7 Skrevet 4. februar 2016 Mitt barn hadde liktorn for ikke så lenge siden. Kjøpte liktorn plaster på apoteket som hun hadde på i 1-2 dager. Da ble liktornet mykere og da ga jeg henne en pinsett. Litt etter litt satt hun selv og lirket på den og til slutt dro hun den ut selv. Så prøv først det før du dra til fotpleier. Min er foresten 8år 😄 Anonymous poster hash: 47ab0...a1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå