mamma'n til 2 :) Skrevet 4. februar 2016 #2 Skrevet 4. februar 2016 Det funker veldig bra! Men sørg for at du ikke må gå når du har på de posene,for du sklir rundt inni dem :-P Og så må du støvsuge/skifte laken daglig når du begynner å flasse av huden... Så ut som noen hadde helt mel i fotenden på senga mi. Og det holdt på en stund. Du bør også vrenge sokkene og rista de før du vasker de i den perioden du flasser. For du kommer til å flasse noe helt sinnsykt,men etterpå har man faktisk babyføtter :-)
MarshOfDecay Skrevet 4. februar 2016 #3 Skrevet 4. februar 2016 Fungerte ikke overhodet! Flasset ikke i det hele tatt, og føttene var like trælete som før. Bortkastede penger
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #4 Skrevet 4. februar 2016 Ta på raggsokker utenpå posene så sitter de bedre og lettere å bevege seg rundt. Har du mye tørr hud er det lurt å ha på posene lenger enn 1 time. Jeg anbefaler også at du smører det inn med fet krem oppnå vristen og kanskje oppå tærne (der du ikke ønsker at du skal flasse så mye) - ellers kan du bli litt sår. Anonymous poster hash: 6218e...f7b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #5 Skrevet 4. februar 2016 En siste ting - du kan gjerne sitte i fotbad etter noen dager - men du skal ikke bruke krem på føttene før etter at flasseperioden er over. Da risikerer du evt at flasseperioden ikke kommer...! Anonymous poster hash: 6218e...f7b
prekæs Skrevet 4. februar 2016 #6 Skrevet 4. februar 2016 Fungerte bra her, men ulempen var at den tok vekk alt. Føtter som en baby, ja, men for en som går mye både på jobb og i fritid, resulterte det i såre føtter og masse vannblemmer. Kommer ikke til å bruke den igjen. Har kjøpt meg fotfil som går på batteri
Liljekonvall<3 Skrevet 4. februar 2016 #7 Skrevet 4. februar 2016 Funket veldig bra! Bare ikke ta det rett før du eventuelt skal til syden. Det gjorde jeg, og jeg ble megasolbrent under føttene! 😆
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #8 Skrevet 4. februar 2016 Funket veldig bra! Bare ikke ta det rett før du eventuelt skal til syden. Det gjorde jeg, og jeg ble megasolbrent under føttene! Det høres fryktelig vondt ut Anonymous poster hash: cc7ea...78c
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #9 Skrevet 4. februar 2016 Funker veldig bra, men flasser av i ukesvis etterpå. Anbefaler å sove med sokker, så slipper du å skifte sengetrekk hver dag. Anonymous poster hash: 41838...ec1
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #10 Skrevet 4. februar 2016 Funket ikke og jeg fikk en sterk allergisk reaksjon. Hørt om mange andre som også har fått det. Hovnet masse opp, fikk smerter og klarte nesten ikke gå på foten og måtte til lege. Fikk salve på resept og beskjed om å aldri bruke det igjen. Anonymous poster hash: 66000...3f0
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #11 Skrevet 4. februar 2016 Tja. Nesten all huden på føttene falt av. Og da mener jeg all. Hadde svære åpne sår på begge føttene, bortsett fra der den harde huden var. Den satt nemlig igjen. Har dessverre hørt om altfor mange med lignende erfaringer. Anonymous poster hash: a5e91...a80
Liljekonvall<3 Skrevet 4. februar 2016 #12 Skrevet 4. februar 2016 Funket veldig bra! Bare ikke ta det rett før du eventuelt skal til syden. Det gjorde jeg, og jeg ble megasolbrent under føttene!Det høres fryktelig vondt ut Anonymous poster hash: cc7ea...78c Jepp, det var grusomt! Gikk rundt bassengområdet med svarte ankelsokker fulle av solblock inni. Skikkelig skandinavisk turist. 😆
Kjerringa med agurken Skrevet 4. februar 2016 #13 Skrevet 4. februar 2016 Jeg har harde hæler og en del træl etter mye barebeintgåing. Babyfoot fungerte kun delvis på meg. Fukte ikke ned først med den elektriske fila før jeg tok den. Hadde jeg gjort det hadde nok resultatet blitt bedre
Gjest Gul stjerne Skrevet 4. februar 2016 #14 Skrevet 4. februar 2016 Jeg synes det var supert. Har aldri hatt så fine føtter i voksen alder som da. Men bruken må planlegges for det tar lang tid før før all flassing er over.
DramaMama Skrevet 4. februar 2016 #15 Skrevet 4. februar 2016 Funket veldig bra. Begynte å flasse etter ca en uke, og det varte noen dager. Så ikke ut i fotenden på senga... Men føttene ble fine og myke. 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå