Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #1 Skrevet 4. februar 2016 Har en hund som viser veldig intresse når vi i familien spiser egg med kaviar eller egg på, tenkte jeg kunne prøve å gi hunden et egg å se om han spiser det dersom det ikke er farlig. Anonymous poster hash: 773e8...88e
Gemini77 Skrevet 4. februar 2016 #2 Skrevet 4. februar 2016 Jeg er ingen ekspert men rått egg er jo veldig bra for pelsen og noe jeg ofte har hatt i tørrforet til hundene jeg har hatt. Kan ikke se at et kokt egg skal gjøre at de ikke tåler det.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #3 Skrevet 4. februar 2016 Hunden kan bli dårlig i magen. Anonymous poster hash: d2340...075
Lessismore Skrevet 4. februar 2016 #4 Skrevet 4. februar 2016 Det går fint på vår hund i alle fall. Hun elsker det!
MarianeA Skrevet 4. februar 2016 #5 Skrevet 4. februar 2016 Har en hund som viser veldig intresse når vi i familien spiser egg med kaviar eller egg på, tenkte jeg kunne prøve å gi hunden et egg å se om han spiser det dersom det ikke er farlig. Anonymous poster hash: 773e8...88e Haha Viser ikke hunder generelt interesse for det meste som har med mat å gjøre? Her er det ihvertfall veldig interessant alt som vi spiser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå