Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #1 Skrevet 4. februar 2016 Jeg har en gutt som blir 3år til våren som begynner å bli klar for å slutte med bleie, så jeg kjøpte inn mange boksere i str 86/92 i går. Som jeg mistenkte, var disse alt for store... Han er veldig slank, og i midjen bruker han fortsatt 74/80. Jeg kjøpte de minste str jeg fant i butikk, men de ble som nevnt for store. Er det noen som vet om en nettbutikk som selger boksere/truser i mindre str? Anonymous poster hash: a739d...070
Ladybugg Skrevet 4. februar 2016 #2 Skrevet 4. februar 2016 (endret) Prøvd truser i samme str? Min erfaring er at disse er mindre. Endret 4. februar 2016 av Ladybugg
Ziva Skrevet 4. februar 2016 #4 Skrevet 4. februar 2016 Pierre Robert har fine boksere for slanke små kropper. Husker ikke hvilken størrelse de starter på.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #5 Skrevet 4. februar 2016 Pierre Robert har fine boksere for slanke små kropper. Husker ikke hvilken størrelse de starter på. Støtter denne. Mener jeg kjøpte 86/92 til mine gutter, de satt helt perfekt. Anonymous poster hash: 86792...d8c
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #6 Skrevet 4. februar 2016 Pierre Robert. Vil og anbefale boxere, og ikke truser.. Da ofte trusene blir små\trange i skrittet om man går ned en str for å få de til å passe rundt, mens med boxere har man litt mer "luft" Syns og at boxerene til Lindex er små i str.. (Hvertfall etter en vask) De i str 3-4år er trange til min normal bygde gutt på 3år, men de sitter perfekt på hans tynne storebror på 5år.. Mange truser (fra hm og Cubus) i str 86\92 er laget for å ha de over bleie, så ofte blir disse helt rare i passformen.. Anonymous poster hash: 1425e...acf
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #7 Skrevet 4. februar 2016 Her bruker vi også Pierre Robert. Og de krymper litt etter vask og tørketromling i tillegg. Har en veldig smal gutt, og disse funker. De har salg innimellom på Coop obs hvis du trenger å hamstre litt. Stillongsene til Pierre Robert (ull) er også smale og gode. Anonymous poster hash: 53a5c...741
Serepta Skrevet 4. februar 2016 #8 Skrevet 4. februar 2016 Problemet her er at de fleste produsenter lager boxere/truser som er bleietilpasset under en viss str. Husker jeg slet med å finne til fyrstikkungen min også. Les på pakken eller spør betjeningen om boxere/truser som ikke er bleietilpasset.
ulenissen Skrevet 4. februar 2016 #9 Skrevet 4. februar 2016 Mone gutter har sluttet mrd bleie når de var to, og er i tilleg små og slanke for alderen. Var et kjempeproblem å finne truser/boksere i str.80! Mener å huske at Kaphal hadde litt og lindeks hadde litt, ellers begynte de fleste på større størrelser. Når mine var små syntes jeg truse var best, mens nå liker jeg bedt bokser. Trusene satt bedre på dem da de var to, i tillegg holdt Bæsjen seg i trusa😁 Når det var uhell de første 14 dagene.
LivetErEnLek Skrevet 4. februar 2016 #10 Skrevet 4. februar 2016 Hva med å bestille på ebay? Man må som regel opp 2-3 str fra det de normalt bruker når man bestiller fra Asia. Nest yngste frøkna mi er ei lita flis. Hun sluttet med bleier rett etter hun fylte 2 år og brukte da 74 i klær. Bestilt fra ebay til henne. Det er så lenge siden nå at jeg husker ikke hvilken str vi bestilte, men ville ha prøvd str 3 år da det nok tilsvarer en norsk 74/80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå