Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 Det er fra mine foreldre og siden vi bor samme plass må jeg nesten henge det opp... Problemet er at hverken jeg eller mannen liker det. Til seg selv hadde de bestilt et enkelt stilig skilt. Vi har fått roser på og en flammende sol.... Anonymous poster hash: 52aad...48a
Elsker livet Skrevet 3. februar 2016 #2 Skrevet 3. februar 2016 Urk! Noen ganger må man bare leve med det. Har selv noen stygge bilder som må bli hengende. Prøver å fortrenge det. Etter å ha hatt de hengende i 10 år legger jeg ikke så godt merke til de. Fordelen min i forhold til din er at det jeg har litt flere alternativer til hvor jeg kan henge de. Hva med å ønske dere ett nytt dørskilt av noen andre etter en stund? Evt. kan du si rett ut at du ikke likte det.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #3 Skrevet 3. februar 2016 "Oida, vi har bestilt oss et dørskilt vi. Det er på vei i posten nå". Og så bestiller du et fort som fy. Anonymous poster hash: d5c96...b7b
Gjest Muji81 Skrevet 3. februar 2016 #4 Skrevet 3. februar 2016 Få barn Heng opp for en liten stund også få ny? Dette minner meg på at vi faktisk også fikk dørskiltet vårt fra svigers. I messing.. Men jeg ser den tydeligvis ikke mer.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #5 Skrevet 3. februar 2016 Mamma bestilte dette rett etter at nr to kom her... I ammetåken kom jeg ikke på å si at vi har også bestilt. Jeg ventet jo med å bestille til nr to var komt😁 Jaja får bare henge opp! Anonymous poster hash: 52aad...48a
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #6 Skrevet 3. februar 2016 Mamma bestilte dette rett etter at nr to kom her... I ammetåken kom jeg ikke på å si at vi har også bestilt. Jeg ventet jo med å bestille til nr to var komt😁 Jaja får bare henge opp! Anonymous poster hash: 52aad...48a
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #7 Skrevet 3. februar 2016 Vi fikk postkasse malt med noen trær og Troll over hele. Noen kameler må vi bare svelge. Anonymous poster hash: 6f188...eb2
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #8 Skrevet 3. februar 2016 Meld dere som katte- eller hundevakt noen uker i sommer, lat som det er deres dyr og bestill med navnet til dyret på? Når dyret så "stikker av" kan du la det nye henge en stund, og så bestille nytt. Anonymous poster hash: fe1fc...e12
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #9 Skrevet 3. februar 2016 "Jeg elsker det dere har og vil ha likedant"???? "Fader det falt ned å knuste"" ??? Anonymous poster hash: 6c1d3...d70
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #10 Skrevet 3. februar 2016 Akkurat samme problem her. Hun har malt på porselen, roser og krimskrams. Det har knust en gang, men hun klarte å lime det. Jeg har rett og slett lært meg å leve med at dørskiltet henger der og er en liten vesentlig faktor i livet vårt. Andre ting er mye viktigere. En gang i fremtiden skal jeg skaffe oss et stilig skilt. Enn så lenge lever vi tross alt godt med det vi har☺ Anonymous poster hash: 53a0f...b07
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #11 Skrevet 3. februar 2016 Enkelte ting bør folk ikke kjøpe i gave til andre. Anonymous poster hash: bdbe3...7ae
SuperFries Skrevet 3. februar 2016 #12 Skrevet 3. februar 2016 Heng det opp. Neste gang det blåser eller er uvær, så si at det falt ned og gikk i stykker.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #13 Skrevet 3. februar 2016 Vi fikk postkasse malt med noen trær og Troll over hele. Noen kameler må vi bare svelge. Anonymous poster hash: 6f188...eb2 Det fikk jeg en gang i tiden også.. Selvmalt av moren min. Hun syntes det var så kjedelig med vanlig postkasse😄 Anonymous poster hash: ce22c...5c2
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #14 Skrevet 3. februar 2016 Det kan ikke knuses 😂😂😂😂😂 Da hadde jeg jo bare bedt femåringen kaste på blink m snøball. Haha.... Men som dere sier, det er ikke d verste som kan hende at jeg henger d opp. Hadde bare funnet et som jeg likte og vi begynner å få ting i orden på huset etter to år med oppussing. Hun er ekspert til å komme med ting hun mener jeg trenger som hun selv ikke vil ha lenger. Plutselig står d ny pynt i vinduskarmen f eksempel! Anonymous poster hash: 52aad...48a
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #15 Skrevet 3. februar 2016 Det er bare å si at dere ikke liker dørskiltet, at dere ønsket dere noe enkelt. Det er vel ikke verre enn det. Anonymous poster hash: 158ed...97a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2016 #16 Skrevet 4. februar 2016 Svigermor malte et digert skilt til oss. I porselen, og hun maler ikke bra. Det ble liggende en stund i påvente av montering, og nå kan jeg bare ikke huske hvor jeg la det. Anonymous poster hash: 4e492...a2a
Pobie Skrevet 4. februar 2016 #17 Skrevet 4. februar 2016 Heng opp slik at det er utsatt for sol og regn og håp at fargen falmer? Vi har mottatt gaver som vi setter frem hver gang vi får besøk av giveren. Heldigvis bor de såpass langt unna at vi kun ser dem 1-2 ganger per år
Giss Skrevet 4. februar 2016 #18 Skrevet 4. februar 2016 La ungene lage nytt selv og gi det til dere i morsdag/bursdags-gave eller noe slikt. Har ungene laget det selv må det jo i alle fall opp, og da må jo det gamle ned....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå