Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 Har noe venner som sender snap ofte, men jeg veit aldri om de er kun til meg eller til alle liksom.. Hvordan vet jeg at en snap er kun til meg? Føler jo at jeg må svare hver gang men se kanskje teit ut for den personen at jeg svarer hver gang hvis den ikke er rettet til kun meg! Det er jo forskjellige farger og sånn på disse symbolene ved siden av snappen og jeg skjønner ikke en dritt! Anonymous poster hash: 25039...3b9
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #2 Skrevet 3. februar 2016 Ingen som vet?? Anonymous poster hash: 25039...3b9
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #3 Skrevet 3. februar 2016 Det kan du ikke vite Anonymous poster hash: 27ba5...93d
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #4 Skrevet 3. februar 2016 Du trenger ikke svare hver snap vel?? Nei, du kan aldri vite om en personlig snap blir sendt til bare deg. Kanskje til 20 stk, kanskje til de 3 nærmeste vennene. Ikonene betyr hvor mye snapper som sendes mellom hverandre. Vet ikke ekstrakt hva de betyr, dont CARE. Google:) Anonymous poster hash: 21571...e15
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #5 Skrevet 3. februar 2016 Du trenger ikke svare hver snap vel?? Nei, du kan aldri vite om en personlig snap blir sendt til bare deg. Kanskje til 20 stk, kanskje til de 3 nærmeste vennene. Ikonene betyr hvor mye snapper som sendes mellom hverandre. Vet ikke ekstrakt hva de betyr, dont CARE. Google:) Anonymous poster hash: 21571...e15 Var ikke meninga med store bokstaver😂😉 Anonymous poster hash: 21571...e15
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #6 Skrevet 3. februar 2016 Snap med lilla merke er noe alle vennene kan se, og spille av flere ganger. Rødt merke er snap som sendes bare til utvalgte, en eller flere. Du får ikke noe info om den kun er sent til deg eller flere. Kan spilles av 1-2 ganger. Anonymous poster hash: 4e701...461
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #7 Skrevet 3. februar 2016 Snap med lilla merke er noe alle vennene kan se, og spille av flere ganger. Rødt merke er snap som sendes bare til utvalgte, en eller flere. Du får ikke noe info om den kun er sent til deg eller flere. Kan spilles av 1-2 ganger. Anonymous poster hash: 4e701...461 Snap med lilla? Snakker du om storyen eller? De kan man se på så lenge de ligger ute. Anonymous poster hash: a00df...6fb
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #8 Skrevet 3. februar 2016 Snap med lilla merke er vel videosnap? Anonymous poster hash: e9662...3d0
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #9 Skrevet 3. februar 2016 Snap med lilla merke er noe alle vennene kan se, og spille av flere ganger. Rødt merke er snap som sendes bare til utvalgte, en eller flere. Du får ikke noe info om den kun er sent til deg eller flere. Kan spilles av 1-2 ganger. Anonymous poster hash: 4e701...461 Snap med lilla? Snakker du om storyen eller? De kan man se på så lenge de ligger ute. Anonymous poster hash: a00df...6fb Huff, som jeg roter. Jeg tenkte på storyen ja. Når man står i "ta bilde. Modus" kommer det opp et symbol nede til høyre når det ligger noe på storyen. Når det er til utvalgte kommer det et merke nede i venstre hjørne. Riktig at rødt er bilde, lilla er video og blå er chat. Håper jeg fikk det riktig nå!?! Anonymous poster hash: 4e701...461
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå