Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #1 Skrevet 3. februar 2016 Jeg børstet støv av wok-panna her om dagen, og hadde glemt hvor godt det egentlig er. Men nå trenger jeg gode oppskrifter, noen som har? Anonymous poster hash: 685e7...362
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #2 Skrevet 3. februar 2016 Jeg tar det ofte bare på feelingen jeg.... Steker f.eks kylling i strimler, de grønnsakene jeg måtte ha lyst på og har over litt sweet chili saus, litt soyasaus og litt oystersaus. Blander sammen og smaker til. Anonymous poster hash: 98e88...098
MarianeA Skrevet 3. februar 2016 #3 Skrevet 3. februar 2016 Jeg følger denne, for jeg har til gode å smake en god hjemmelaget wook. Jeg får ihvertfall ikke grønnsakene sprø slik de skal være.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #4 Skrevet 3. februar 2016 http://vegetarmat.org/oppskrift/thai-wok-med-peanottsaus/ 💕 Anonymous poster hash: 355a9...8e6
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #5 Skrevet 3. februar 2016 Har aldri prøvd selv, men ser når vi har vært på wok-hus, så koker de alle ingrediensene før de wooker. Jeg selv prøver alltid å dele grønnsakene inn i grupper og begynner med den gruppen som trenger lengst tilberedningstid. Anonymous poster hash: 30bc2...894
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #6 Skrevet 3. februar 2016 Jeg har fått dilla på karri og kokosmelkrett laget i wokpanna (er vel ikke den verste gravidcravingen, men aner at gubben begynner å bli litt lei). Steker først biter at kyllingfilet i woken, og tar i noen teskjeer med rød currypaste når det nærmer seg ferdig gjennomstekt. Litt etter dette tilsetter jeg en boks kokosmelk. Når det koker har jeg oppi en fersk mango i biter, aspargesbønner og paprikabiter, før jeg lar det koke bittelitt til. Serverer med ris eller nudler. Anonymous poster hash: 55688...e1b
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #7 Skrevet 3. februar 2016 Dytter litt på denne Hvordan får dere grønnsakene sprø, får ikke det til jeg Anonymous poster hash: 1b496...8c9
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #8 Skrevet 3. februar 2016 Dytter litt på denne Hvordan får dere grønnsakene sprø, får ikke det til jeg Anonymous poster hash: 1b496...8c9 De blir alltid sprø hos oss. Så lenge man ikke overkoker eller oversteker grønnsaker, blir de jo sprø. 😊 Anonymous poster hash: c46a4...2cb
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #9 Skrevet 3. februar 2016 Jeg pleier å kokd gulrøtter og nudler først og deretter hiver det + lølk, hvitløk, bambusskudd og andre grønnsaker oppi. Krydder er sesamolje og soyasaus. Protein er kikerter. Anonymous poster hash: 9472a...d06
Helene Harepus Skrevet 3. februar 2016 #10 Skrevet 3. februar 2016 Jeg har fått dilla på karri og kokosmelkrett laget i wokpanna (er vel ikke den verste gravidcravingen, men aner at gubben begynner å bli litt lei). Steker først biter at kyllingfilet i woken, og tar i noen teskjeer med rød currypaste når det nærmer seg ferdig gjennomstekt. Litt etter dette tilsetter jeg en boks kokosmelk. Når det koker har jeg oppi en fersk mango i biter, aspargesbønner og paprikabiter, før jeg lar det koke bittelitt til. Serverer med ris eller nudler. Anonymous poster hash: 55688...e1b Det hørtes godt ut!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2016 #11 Skrevet 3. februar 2016 Jeg har fått dilla på karri og kokosmelkrett laget i wokpanna (er vel ikke den verste gravidcravingen, men aner at gubben begynner å bli litt lei). Steker først biter at kyllingfilet i woken, og tar i noen teskjeer med rød currypaste når det nærmer seg ferdig gjennomstekt. Litt etter dette tilsetter jeg en boks kokosmelk. Når det koker har jeg oppi en fersk mango i biter, aspargesbønner og paprikabiter, før jeg lar det koke bittelitt til. Serverer med ris eller nudler. Anonymous poster hash: 55688...e1b Det hørtes godt ut! Det er veldig godt Spiste restene fra i går til middag i dag. Eneste jeg har funnet ut er at mangoen blir litt rar i konsistensen dagen derpå. Anonymous poster hash: 55688...e1b
Helene Harepus Skrevet 7. februar 2016 #12 Skrevet 7. februar 2016 Har kjøpt alt jeg trenger til mango-woken og skal lage til middag i kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå