Gå til innhold

gått fra bekk svart til lysebrunt hår på to timer, hjemme!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har prøvd det og det funket så bra på meg.

Det tar kun av fargen i farget hår og du skal sitte igjen med din egentlig hårfarve. funker ikke på bleket hår da. 

Anonymous poster hash: fa0a4...236

Annonse

Nei altså, det fjerner farge i håret å får frem din egen. Jeg har lysebrunt hår naturlig så derfor det ble lysebrunt :-) ble helt satt ut at det fungerer, for nei er hverken bleking eller ammoniakk i produktet.

Du får kjøpt det på vita til 135 kr! Jeg kjøpte den for mørkt hår. Sliter ikke på håret eller noe.

Anonymous poster hash: e5ab7...61f

Jeg gjorde dette i forrige uke. Fy faen for en lukt!! Men ja det funket, håret ble brunt, og dessverre også litt slitt... Tyggegummiaktig.. Må Kure masse og vaske mange ganger for å få vekk lukta. Stinker fortsatt hvis jeg retter ut håret nå 😂😂

Kjøpte på vita, 140 kr per pakke, må bruke 2

Sleit overhode ikke på mitt, å lukta gikk vekk etter shampoo og balsam rett etter jeg skylte siste gangen :-) utrolig fornøyd jeg da ihvertfall :-) :-)

Annonse

Fikk lyst til å prøve.

Jeg er naturlig brunette, har farget det ganske mørkt i mange år. Har lyst til å ha lyse striper i håret. Så vurderer å få min naturlige hårfarge og etterhvert stripe det

Anonymous poster hash: 0479d...a30

Noen som vet hvor lenge man bør vente med å farge håret på nytt etter å ha brukt dette?

Anonymous poster hash: a7224...820

Du kan gjøre det med en gang, fordi det ikke er bleking eller ammoniakk i den :-) veldig lettvint og greit. Det kan også brukes som en ren.avfarging før en.ny farge.

Noen som vet hvor lenge man bør vente med å farge håret på nytt etter å ha brukt dette?

Du kan gjøre det med en gang, fordi det ikke er bleking eller ammoniakk i den :-) veldig lettvint og greit. Det kan også brukes som en ren.avfarging før en.ny farge.

Så kjekt. Jeg har farvet håret i over 20 år og har nok mye grått i det. Vil gå fra mørk brunt til lysere sjokoladefarve :)

Har ikke så lyst til å gå på jobb med grått ufarvet hår ( om det ikke blir veldig fint da ).

Jeg prøvde denne i helgen. Hadde nesten svart hår med lillatoner. Nå er jeg tilbake til min naturlig røde farge. Veldig uvant så vet ikke om jeg skal farge håret igjen eller bli vant til dette :P Luktet helt forferdelig på meg! Luktet råtne egg på badet i to dager

Anonymous poster hash: 6dea7...46a

Er jo seriøst helt utrolig og veldig kjipt for frisører som mister kunder til bleking feks. Har vært å spurt og det er snakk om timevis og tusenvis og 2 runder med avfarging og bleking. Så finnes dette til 135kr på vita? Oj det er isåfall kjempe bra. Vil ha min farge tilbake , farget i 20 år og vil prøve på litt forsiktig striping bare.

Anonymous poster hash: 4567b...22d

Jeg har akkurat tatt en runde med avfarging.

Håret er selvfølgelig oransj, og ganske slitt nå, så går her å venter på å ta runde Nr to.

Jeg lurer... kan jeg bruke denne selv om jeg har tatt avfarging? Eller vil den ikke virke på meg?

Anonymous poster hash: b49cf...1c6

Det fungerte dårlig på meg. Men håret mitt er mørkt og farget flere ganger med permanent farge. Fikk rødskjær men ble ikke mye lysere.. Så det varierer nok hvor bra resultatet blir :)

Anonymous poster hash: a49b6...9ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...