Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 Har hatt et av servisene fra ikea, men det brukte noe forferdelig da vi spiste av det. Jeg trenger nå påfyll med tallerkener. Billig som mulig, som skal brukes til hverdags. Hvilket av ikeaservisene er best ( utseende spiller ingen rolle). Hvordan er kvaliteten på de billigtallerknene til bare noen kr stykket? Det trenger ikke måtte holde seg pent lenge, det viktigste er at det ikke hele tiden knekker av små biter slik at det blir skår. Anonymous poster hash: ca36a...0d7
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #2 Skrevet 2. februar 2016 Rettelse: det bråkte Anonymous poster hash: ca36a...0d7
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #3 Skrevet 2. februar 2016 Vi har middagsservise i 365. Holder seg helt fint til tross for daglig bruk. Vet ikke hva det koster, da. Anonymous poster hash: 95569...1ee
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #4 Skrevet 2. februar 2016 Ikea sitt er dårlig, det blir svarte striper i det med en gang. Jeg kjøpte et billig hvitt servise fra Porsgrund på Coop Obs som holder seg kjempebra! Anonymous poster hash: 1dbd3...e12
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #5 Skrevet 2. februar 2016 Jeg har dettehttp://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10112276/Har hatt det i 5-6 år nå tror jeg, og kun én skål har knust, da det deiste i bakken med en hel porsjon grøt i. Ingen biter som har falt av på noen av delene, og det ser fortsatt like fint ut. Det høres kanskje for bra ut, men det er fortsatt kjempefint. Eneste er at det kan komme grå streker om man skraper metall borti det (f.eks rivjern(?)), men det kan man gnikke vekk med en finger. Veldig fornøyd. Og det ser helt greit ut også, utseendemessig =) Vi har grått Anonymous poster hash: cbc91...a38
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #6 Skrevet 2. februar 2016 Jeg synes "arv" er det fineste servise ikea har. Har hatt det selv. Men når vi brukte det ble det full av grå striper etter bestikket. Det var stor gode tallerkener, men de så jo ikke ut etter litt bruk. Vi tok det med til ikea og klaget, men de sa det var brukerfeil..!? Vi brukte til og med ikea bestikk, hvordan gjør man feil når man bruker kniv, gaffel og skje på tallerkenen? Ville de vi skulle bruke plastbestikk? Vi ga oss ikke og fikk pengene igjen. Jeg synes det var veldig synd, for det er et fint servise. Vi har også hatt "vardera". Men det ble fult av skår etterhvert. Tålte ikke å få en dunk. Og så ble jeg lei av at de var firkantet. Broren min har det billigste servise det gikk ann å kjøpe på ikea for sikkert 10 år siden. Det er grusomt, det bråker så sinnsykt når man får bestikket i tallerkenen. Får helt angst av å spise hos han på de forferdelige tallerkenene! Nå har vi ikea "365+". Første servise jeg er fornøyd med fra ikea. Det er tidløst, får ikke grå stiper, får ikke skår kjempelett og bråker ikke Nå fikk du litt erfaring fra meg Anonymous poster hash: 954b0...96b
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #7 Skrevet 2. februar 2016 Jeg har dette http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10112276/ Har hatt det i 5-6 år nå tror jeg, og kun én skål har knust, da det deiste i bakken med en hel porsjon grøt i. Ingen biter som har falt av på noen av delene, og det ser fortsatt like fint ut. Det høres kanskje for bra ut, men det er fortsatt kjempefint. Eneste er at det kan komme grå streker om man skraper metall borti det (f.eks rivjern(?)), men det kan man gnikke vekk med en finger. Veldig fornøyd. Og det ser helt greit ut også, utseendemessig =) Vi har grått Anonymous poster hash: cbc91...a38 Må legge til at formen er helt suveren. Har de skålene som hører med, og de mindre og dypere skålene i samme serien. Fatene er stabil, som er bra når barna kjører gaffelen helt på kanten. De forrige asjettene våre "veltet" da sånn at maten falt ut, men det gjør ikke disse. Minuset er at det er lite kant på fatene, så man må lære barna opp til å bruke kniv ganske tidlig Anonymous poster hash: cbc91...a38
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #8 Skrevet 2. februar 2016 Jeg kjøpte Arv fra IKEA for jeg synes det var fint og rimelig i tillegg. Men som en skrev over her det blir grå striper av bare tanken på et bestikk inntil. Nå etter to år er det kjempestygt, men jeg har ikke råd til nytt. Styr unna! Neste gang går jeg for noe billig fra Porsgrunn porselen. Anonymous poster hash: 9fc9a...853
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #9 Skrevet 2. februar 2016 Legger inn en stemme på 365+ jeg også. Fint og holder godt. Noen skår har det blitt over årene i bollene, men ingen på tallerkener eller kopper så langt. Har hatt det i 6 år hvis jeg husker rett. Fått en del skryt for servicet, siden det er så "enkelt". Anonymous poster hash: b449d...749
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #10 Skrevet 2. februar 2016 Tusen takk Går for 365+. Der var det så mange deler til som vi kan spe på med etter hvert Anonymous poster hash: ca36a...0d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå