Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #1 Skrevet 2. februar 2016 Jeg trenger desperat penger og så på dette som en mulig løsning for å slippe å være avhengig av sosialkontoret. Men hvordan selge truser helt anonymt uten at min identitet og bosted blir avslørt? Hva bør jeg ta for ei truse? Noe annet jeg bør tenke på(anonymt bilde eller noe)? Anonymous poster hash: 5ec10...3e8
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #3 Skrevet 2. februar 2016 Jeg fikk også litt blod på tann i går når jeg begynte å lese om det. 😄 For å holde seg helt anonym for kjøper så tenkte jeg opprette en e-postadresse hvor ikke navnet mitt kommer frem, kjøpe et kontantkort til mobilen og ta betalt via Vips der jeg oppgir kontantkort-telefonnummer. Men usikker på om det lar seg gjennomføre... Anonymous poster hash: e1643...960
Gemini77 Skrevet 2. februar 2016 #5 Skrevet 2. februar 2016 Nå har ikke jeg lest den andre tråden dere sikter til men regner med det er om menn som er interessert i å kjøpe brukte truser? En i Slemmestad er kalt trusemannen og han sender tekstmeldinger til jenter om å kjøpe trusene. Han har vært i fengesel og kontakter jenter ned i 13-års alderen. Jeg syns ikke det er særlig greit og ville aldri støtter idioter som det der ute.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #6 Skrevet 2. februar 2016 Dytt, noen som har erfaring å dele? Anonymous poster hash: 5ec10...3e8
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #7 Skrevet 28. februar 2016 Jeg er litt usikker, men etter hva jeg har fått med meg er det salg inne på nakenprat, noen lager blogg også, men jeg vet ikke hvor bra det går. Anonymous poster hash: b3e6d...767
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #8 Skrevet 28. februar 2016 Dette har jeg også lurt på. I så tilfelle skal det være anonymt. Anonymous poster hash: 1d450...536
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2016 #9 Skrevet 28. februar 2016 Dette har jeg også lurt på. I så tilfelle skal det være anonymt.Anonymous poster hash: 1d450...536 Ja, men om du skal sende og motta penger anonymt, hvordan skal du gjøre det? Det som har stoppet meg Anonymous poster hash: b3e6d...767
SuperFries Skrevet 28. februar 2016 #10 Skrevet 28. februar 2016 Dette har jeg også lurt på. I så tilfelle skal det være anonymt.Anonymous poster hash: 1d450...536 Ja, men om du skal sende og motta penger anonymt, hvordan skal du gjøre det? Det som har stoppet meg Anonymous poster hash: b3e6d...767 PayPal? Alle på ebay selger jo anonymt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå