Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere ☺ Jeg hadde fryseforsøk i januar med innsett av et 3 delt (en celle døde under opptining) egg 25 januar. Er nå på rugedag 8/9 og holder på å bli sprø av å vente. Er det flere som har hatt innsett rundt samme tid som meg? Og hvordan holder dere ut? Har dere begynt å teste?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144259377-frysefors%C3%B8kivf-januar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde innsett 25 januar jeg og.. Lite symptomer, bare mensensperter/murringer nå og da, føles som om jeg skal blø hvert øyeblikk, så forsvinner det. Testet med billigtest i noen dager, og i dag var det kanskje en svaaaak strek etter fristen gikk ut, men da er den ikke gyldig uansett. Blir litt gal av det her.

Jeg har liggi syk en uke med influensa så tiden har gått saaakte. Testet i dag fordi jeg var så utålmodig, ble negativt som forventet. Hvilket forsøk er du på? Vi er på 2 og håper på en spire som sitter snart☺

Vi er på 1 forsøk. Men har hatt 5 aborter det siste prat. Så begynner å bli klar for suksess ;-)

Annonse

Hadde innsett 25 januar jeg og.. Lite symptomer, bare mensensperter/murringer nå og da, føles som om jeg skal blø hvert øyeblikk, så forsvinner det. Testet med billigtest i noen dager, og i dag var det kanskje en svaaaak strek etter fristen gikk ut, men da er den ikke gyldig uansett. Blir litt gal av det her.

Oi, så spennende. Hvor høres du til? Da kan det hende du er gravid. Det skjedde meg på ferskforsøket. De første testene ble positive etter fristen. Så ble de bare sterkere og sterkere☺

Oi, så spennende. Hvor høres du til? Da kan det hende du er gravid. Det skjedde meg på ferskforsøket. De første testene ble positive etter fristen. Så ble de bare sterkere og sterkere☺
Hører til hausken Bergen. Nei jeg tror ikke det. Tok en annen slags test i går og da var det en strek. Ikke giddet å teste i dag. Føler absolutt ingenting lenger, så er ganske så sikker på at dette ikke gikk!! Kjipt! Har ordentlig testdag lørdag. Du?

Hadde ingen på frys første forsøk. Så gikk rett fra fersk forsøk til et nytt fersk forsøk. Da måtte jeg vente 2 sykluser. Det måtte jeg også fra exu på 2 forsøk til frys. Det er ulik praksis på de forskjellige stedene. Får håpe dere kan starte opp igjen fort ☺

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...