Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #26 Skrevet 31. januar 2016 For meg er intelligens sexy, og de fleste menn jeg har møtt som jobber på lager/matbutikk/lastebilfører osv har en jobb som ikke krever mye tankearbeid og utdanning. Kan godt være at mange av de er smarte, men de fleste av dem diskuterer nok heller fotball en kafka Anonymous poster hash: f0d71...b95 Min mann er overlege og jeg kan love deg at han og kollegene også mye heller diskuterer fotball enn Kafka.. Anonymous poster hash: b75f0...9ad Det er likevel noe annet å ha mentale forutsetninger for å kunne diskutere begge deler. Jeg blir kvalm Anonymous poster hash: eda5b...5a8
Gjest Antarctica Skrevet 31. januar 2016 #27 Skrevet 31. januar 2016 https://morgenbladet.no/ideer/2014/de_manuelle Syns de fleste bør lese denne. Og ta en lang kikk på sine fordommer.
Plutselig_gravid Skrevet 31. januar 2016 #28 Skrevet 31. januar 2016 For meg er intelligens sexy, og de fleste menn jeg har møtt som jobber på lager/matbutikk/lastebilfører osv har en jobb som ikke krever mye tankearbeid og utdanning. Kan godt være at mange av de er smarte, men de fleste av dem diskuterer nok heller fotball en kafka Anonymous poster hash: f0d71...b95 Lever du i en boble?
Merdee Skrevet 1. februar 2016 #29 Skrevet 1. februar 2016 (endret) For meg er intelligens sexy, og de fleste menn jeg har møtt som jobber på lager/matbutikk/lastebilfører osv har en jobb som ikke krever mye tankearbeid og utdanning. Kan godt være at mange av de er smarte, men de fleste av dem diskuterer nok heller fotball en kafka Anonymous poster hash: f0d71...b95 Min mann er overlege og jeg kan love deg at han og kollegene også mye heller diskuterer fotball enn Kafka.. Anonymous poster hash: b75f0...9ad Det er likevel noe annet å ha mentale forutsetninger for å kunne diskutere begge deler. Min mann har ikke det. Han vet knapt nok hvem Kafka er. Anonymous poster hash: b75f0...9ad Holdt faktisk på å føye til i stad at du vel forstår at Kafka er et rent symbolsk eksempel her, men tenkte at det var så fullstendig opplagt at det ble nedlatende å skrive.... Nå ga du meg i det minste et perfekt eksempel på hva slags svar fra en mann som hadde indikert at han ikke var noe for meg. Endret 1. februar 2016 av Virginia!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #30 Skrevet 1. februar 2016 For meg er intelligens sexy, og de fleste menn jeg har møtt som jobber på lager/matbutikk/lastebilfører osv har en jobb som ikke krever mye tankearbeid og utdanning. Kan godt være at mange av de er smarte, men de fleste av dem diskuterer nok heller fotball en kafka Anonymous poster hash: f0d71...b95 Min mann er overlege og jeg kan love deg at han og kollegene også mye heller diskuterer fotball enn Kafka.. Anonymous poster hash: b75f0...9ad Det er likevel noe annet å ha mentale forutsetninger for å kunne diskutere begge deler.Min mann har ikke det. Han vet knapt nok hvem Kafka er. Anonymous poster hash: b75f0...9ad Holdt faktisk på å føye til i stad at du vel forstår at Kafka er et rent symbolsk eksempel her, men tenkte at det var så fullstendig opplagt at det ble nedlatende å skrive.... Nå ga du meg i det minste et perfekt eksempel på hva slags svar fra en mann som hadde indikert at han ikke var noe for meg. Og du forstår ikke at 9ad gjerne spiller videre på ditt symbolske eksempel? At du mener man ikke skal kunne ha mental forutsetning for å diskutere Kafka (sånn rent symbolsk) fordi man ikke har høyere utdanning, sier mest om din mentale forutsetning. Anonymous poster hash: 44538...854
Merdee Skrevet 1. februar 2016 #31 Skrevet 1. februar 2016 Jeg ser ned på folk som ser ned på folk etter hva slags jobber de har. Ignoranse og snobberi! Som sykepleier har jeg jobbet med mange leger, overleger, forskere, renholdsarbeidere og helsefagarbeidere. Jeg kan love at det ikke er yrket som definerer mennesket. Hverken når det gjelder intelligens, kunnskap, medmenneskelighet eller verdier. Anonymous poster hash: 44538...854 Det kan selvfølgelig være mange årsaker til at noen har et såkalt ikke- utfordrende lavstatusyrke. Personlig så hadde det ikke plaget meg dersom dette var midlertidig, og han hadde evner og ambisjoner utover dette. Og på et statistisk overordnet nivå, så er det derimot nettopp slik at valg av utdannelse og yrke gjerne sier svært mye om både intelligens, kunnskapsnivå og politisk syn.
Fandens Oldemor Skrevet 1. februar 2016 #32 Skrevet 1. februar 2016 For meg blir dette litt komisk, fordi mange snakker om at "dårlige jobber" har sammenheng med intelligens. Etter mitt skjønn vitner jo en slik oppfatning i seg selv om lav intelligens og lav evne til å reflektere og nyansere. Ambisjonsnivå hos en mann er for meg helt essensielt, men dårlige jobber finnes ikke. Hilsen tidligere Kafka-student som fint klarer seg med en fotballinteressert mann.
Merdee Skrevet 1. februar 2016 #33 Skrevet 1. februar 2016 For meg er intelligens sexy, og de fleste menn jeg har møtt som jobber på lager/matbutikk/lastebilfører osv har en jobb som ikke krever mye tankearbeid og utdanning. Kan godt være at mange av de er smarte, men de fleste av dem diskuterer nok heller fotball en kafka Anonymous poster hash: f0d71...b95 Min mann er overlege og jeg kan love deg at han og kollegene også mye heller diskuterer fotball enn Kafka.. Anonymous poster hash: b75f0...9ad Det er likevel noe annet å ha mentale forutsetninger for å kunne diskutere begge deler.Min mann har ikke det. Han vet knapt nok hvem Kafka er. Anonymous poster hash: b75f0...9ad Holdt faktisk på å føye til i stad at du vel forstår at Kafka er et rent symbolsk eksempel her, men tenkte at det var så fullstendig opplagt at det ble nedlatende å skrive.... Nå ga du meg i det minste et perfekt eksempel på hva slags svar fra en mann som hadde indikert at han ikke var noe for meg. Og du forstår ikke at 9ad gjerne spiller videre på ditt symbolske eksempel? At du mener man ikke skal kunne ha mental forutsetning for å diskutere Kafka (sånn rent symbolsk) fordi man ikke har høyere utdanning, sier mest om din mentale forutsetning. Anonymous poster hash: 44538...854 Takk for at du benytter stråmannsargumentasjon, og dermed gir meg enda et godt eksempel på hva som er en dealbreaker....
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #34 Skrevet 1. februar 2016 For meg er intelligens sexy, og de fleste menn jeg har møtt som jobber på lager/matbutikk/lastebilfører osv har en jobb som ikke krever mye tankearbeid og utdanning. Kan godt være at mange av de er smarte, men de fleste av dem diskuterer nok heller fotball en kafka Anonymous poster hash: f0d71...b95 Min mann er overlege og jeg kan love deg at han og kollegene også mye heller diskuterer fotball enn Kafka.. Anonymous poster hash: b75f0...9ad Det er likevel noe annet å ha mentale forutsetninger for å kunne diskutere begge deler.Min mann har ikke det. Han vet knapt nok hvem Kafka er. Anonymous poster hash: b75f0...9ad Holdt faktisk på å føye til i stad at du vel forstår at Kafka er et rent symbolsk eksempel her, men tenkte at det var så fullstendig opplagt at det ble nedlatende å skrive.... Nå ga du meg i det minste et perfekt eksempel på hva slags svar fra en mann som hadde indikert at han ikke var noe for meg. Og du forstår ikke at 9ad gjerne spiller videre på ditt symbolske eksempel? At du mener man ikke skal kunne ha mental forutsetning for å diskutere Kafka (sånn rent symbolsk) fordi man ikke har høyere utdanning, sier mest om din mentale forutsetning. Anonymous poster hash: 44538...854 Takk for at du benytter stråmannsargumentasjon, og dermed gir meg enda et godt eksempel på hva som er en dealbreaker.... Uff, for et tragisk menneske du er Anonymous poster hash: eda5b...5a8
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #35 Skrevet 1. februar 2016 Jeg ser ned på folk som ser ned på folk etter hva slags jobber de har. Ignoranse og snobberi! Som sykepleier har jeg jobbet med mange leger, overleger, forskere, renholdsarbeidere og helsefagarbeidere. Jeg kan love at det ikke er yrket som definerer mennesket. Hverken når det gjelder intelligens, kunnskap, medmenneskelighet eller verdier. Anonymous poster hash: 44538...854 Det kan selvfølgelig være mange årsaker til at noen har et såkalt ikke- utfordrende lavstatusyrke. Personlig så hadde det ikke plaget meg dersom dette var midlertidig, og han hadde evner og ambisjoner utover dette. Og på et statistisk overordnet nivå, så er det derimot nettopp slik at valg av utdannelse og yrke gjerne sier svært mye om både intelligens, kunnskapsnivå og politisk syn. Mulig det er en viss generell sammenheng. Men den er såpass vag at det er helt umulig å kategorisere mennesker etter hvilket yrke de har. Norges mest intelligente mann jobber forresten på bilverksted. Anonymous poster hash: 44538...854
Merdee Skrevet 1. februar 2016 #36 Skrevet 1. februar 2016 For meg blir dette litt komisk, fordi mange snakker om at "dårlige jobber" har sammenheng med intelligens. Etter mitt skjønn vitner jo en slik oppfatning i seg selv om lav intelligens og lav evne til å reflektere og nyansere. Ambisjonsnivå hos en mann er for meg helt essensielt, men dårlige jobber finnes ikke. Hilsen tidligere Kafka-student som fint klarer seg med en fotballinteressert mann. Det er helt klart en sterk generell korrelasjon mellom intelligens og det å ha behov for utfordringer.
Merdee Skrevet 1. februar 2016 #37 Skrevet 1. februar 2016 For meg er intelligens sexy, og de fleste menn jeg har møtt som jobber på lager/matbutikk/lastebilfører osv har en jobb som ikke krever mye tankearbeid og utdanning. Kan godt være at mange av de er smarte, men de fleste av dem diskuterer nok heller fotball en kafka Anonymous poster hash: f0d71...b95 Min mann er overlege og jeg kan love deg at han og kollegene også mye heller diskuterer fotball enn Kafka.. Anonymous poster hash: b75f0...9ad Det er likevel noe annet å ha mentale forutsetninger for å kunne diskutere begge deler.Min mann har ikke det. Han vet knapt nok hvem Kafka er. Anonymous poster hash: b75f0...9ad Holdt faktisk på å føye til i stad at du vel forstår at Kafka er et rent symbolsk eksempel her, men tenkte at det var så fullstendig opplagt at det ble nedlatende å skrive.... Nå ga du meg i det minste et perfekt eksempel på hva slags svar fra en mann som hadde indikert at han ikke var noe for meg. Og du forstår ikke at 9ad gjerne spiller videre på ditt symbolske eksempel? At du mener man ikke skal kunne ha mental forutsetning for å diskutere Kafka (sånn rent symbolsk) fordi man ikke har høyere utdanning, sier mest om din mentale forutsetning. Anonymous poster hash: 44538...854 Takk for at du benytter stråmannsargumentasjon, og dermed gir meg enda et godt eksempel på hva som er en dealbreaker.... Uff, for et tragisk menneske du er Anonymous poster hash: eda5b...5a8 Og hvem av oss er det som ikke utviser toleranse i møte med dem som tenker annerledes enn henne selv her, mon tro? Og siden det sikkert snart kommer flere påstander om hva jeg antas å mene: Verdi i seg selv som mennesker, det har naturligvis alle, uansett hva. Og viktige egenskaper slik som f.eks. omsorgsevne, humor, mot og raushet er naturligvis helt uavhengig av valg av yrke.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #38 Skrevet 1. februar 2016 Litt merkelig at dere super-intelligente henger på dib Er det ikke bedre å ha en stimulerende samtale med din bedre halvdel, eller lese en bok? Anonymous poster hash: 7c03f...721
Merdee Skrevet 1. februar 2016 #39 Skrevet 1. februar 2016 Jeg ser ned på folk som ser ned på folk etter hva slags jobber de har. Ignoranse og snobberi! Som sykepleier har jeg jobbet med mange leger, overleger, forskere, renholdsarbeidere og helsefagarbeidere. Jeg kan love at det ikke er yrket som definerer mennesket. Hverken når det gjelder intelligens, kunnskap, medmenneskelighet eller verdier. Anonymous poster hash: 44538...854 Det kan selvfølgelig være mange årsaker til at noen har et såkalt ikke- utfordrende lavstatusyrke. Personlig så hadde det ikke plaget meg dersom dette var midlertidig, og han hadde evner og ambisjoner utover dette. Og på et statistisk overordnet nivå, så er det derimot nettopp slik at valg av utdannelse og yrke gjerne sier svært mye om både intelligens, kunnskapsnivå og politisk syn. Mulig det er en viss generell sammenheng. Men den er såpass vag at det er helt umulig å kategorisere mennesker etter hvilket yrke de har. Norges mest intelligente mann jobber forresten på bilverksted. Anonymous poster hash: 44538...854 Man kan gjerne komme med relativt kvalifiserte antakelser om en gruppe basert på yrkesvalg, men på individnivå finnes naturligvis en rekke unntak. Og nettopp fordi det kan være mange årsaker til en lite utfordrende jobb, så bør man kommunisere for å finne ut om en lite utfordrende jobb skyldes utenforliggende årsaker, manglende evner eller manglende ambisjoner, dersom dette er viktig for en i et forhold. Jeg er enig i at en nærmest hvilken som helst jobb er bedre enn ingen jobb inntil en drømmejobb er innen rekkevidde, men en mann som ikke hadde evner til å gjøre noe mer og/ eller på sikt hadde ambisjoner om å utnytte potensialet sitt bedre, det hadde jeg ikke klart å respektere. (For øvrig tenker jeg ikke at bilmekaniker kommer helt i kategorien for hva jeg anser som en lite utfordrende jobb, selv om mensamedlemmet nok hadde hatt mye å velge mellom som bød på større utfordringer dersom han tok litt utdannelse)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #40 Skrevet 1. februar 2016 Bryr meg ikke om hvilket yrke mannen har, og ser ikke ned på noen. Faren til barna mine jobbet på bensinstasjon i mange år, han har 150 i IQ. Så har jeg vært singel i 7 år, og på denne tiden datet mange forskjellige menn. Alt i fra de med mastergrad, til de som jobbet i butikk. Og det var ikke de med mastergrad som var de smarteste. Selv så har jeg bare 1 år med høyere utdannelse. Men jeg leser utrolig mye. Og har lært meg spansk flytende på fritiden, startet med tysk nå, så er planen fransk etter det. Så får jeg se hvilket språk det blir. Og vi trenger virkelig alle mennesker i samfunnet. Hva skal vi gjøre uten vaskehjelpen, de som sitter i kassa på rema, søppeltømmeren, vi trenger de alle sammen. Tror vi og må være mye mer åpne for forskjellige mennesker, for de fleste kan gi noe, og vi kan lære noe av de. Selv om de ikke er de smarteste. Og ofte er vi smarte på forskjellige ting. Anonymous poster hash: 75ee9...a46
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #41 Skrevet 1. februar 2016 Renholder. Anonymous poster hash: a65a9...282 Sånne som deg gjorde at jeg virkelig hatet å jobbe som renholder. Jeg tjente mer enn mange av dem jeg vasket hos, gjorde skikkelig jobb, var blid og hyggelig og enda så var jeg skamfull hver gang jeg måtte si jeg var renholder. Hvis arbeidsplassen din ikke vaskes så stenges den og alle andre. Kjøres ikke varene så stenger butikkene, sykehusene, advokatfirmaet osv. Alle yrker er avhengig av hverandre så derfor er det latterlig å se ned på folk som jobber å tjener penger og det er like latterlig å bruke energi på å se ned på de i samfunnet som har blitt syke!Anonymous poster hash: ca913...443 Du skriver selv at du var skamfull når du sa at du var renholder. Var renholder selv for en tid tilbake, og like skamfull. Når det er sagt kommer en ikke unna at det er et tungt yrke.Anonymous poster hash: a65a9...282 Jeg var skamfull fordi jeg ble satt i bås og i ble totalt uinteressant å snakke med med en gang jeg sa hva jeg gjorde. Skulle virkelig ikke ønske at det var sånn, men i Norge så er vi jobben vår, lenger sør er vi summen av våre handlinger. Anonymous poster hash: ca913...443 Husker godt jeg fortalte ei at jeg hadde fagbrev,hun fikk latterkrampe kunne ikke skjønne hva en trengte det for.Anonymous poster hash: a65a9...282 Men, trenger du egentlig fagbrev for å vaske? Om du driver et vaskefilla kan jeg forstå at d har nytte av det, men hva var det du lærte da du tok fagbrev som du ikke kunne lært med 2 ukers opplæring i bedriften? Anonymous poster hash: 1065f...f0a
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #42 Skrevet 1. februar 2016 Litt merkelig at dere super-intelligente henger på dib Er det ikke bedre å ha en stimulerende samtale med din bedre halvdel, eller lese en bok? Anonymous poster hash: 7c03f...721 Vi bruker det for underholdning. Man føler seg så utrolig mye bedre og får seg en god latter etter å lese alt det rare som legges ut her av lavstatus høns 😂 Anonymous poster hash: f44c5...940
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #43 Skrevet 1. februar 2016 Min mann er renholder. Det var aldri drømmen hans. Det var imidlertid den jobben han fikk. Han er nemlig en mørkhudet muslim. Han har jobbet seg oppover i bedriften; tatt fagbrev og blitt teamleder. Han går med hodet høyt hevet fordi han har en jobb og kan forsørge familien sin. Jeg er "snobben" med hovedfag, kleskode på jobb og lunsjsamtaler om ferien til sommerhuset i Frankrike. Anonymous poster hash: 7b34c...c31
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #44 Skrevet 1. februar 2016 Det var jeg som kom med Kafka-eksempelet, og ser at noen har tatt det/fotball litt vel bokstavelig. Som en annen sa, poenget er ikke Kafka her, men jeg vil ha en mann som vil utvikle seg, leser bøker, en kan ha diskusjoner med, se dokumentarer med osv. Og nei, de fleste renholdere/parkeringsvakter/tømrere osv jeg har møtt er ikke interessert i det. Selvsagt har du overleger eller samme hva som digger fotball og bare snakker om det, men det hadde heller ikke vært rett mann for meg. Dette går på interessefelt, ikke jobb. Og for å være ærlige, hvem parkerer dampveivalsen og går hjem og leser 1300-talls medisinsk historie? ( eller noe annet slikt, slik at noen enkle folk her ikke rar det for bokstavelig) Anonymous poster hash: f0d71...b95
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #45 Skrevet 1. februar 2016 Litt merkelig at dere super-intelligente henger på dib Er det ikke bedre å ha en stimulerende samtale med din bedre halvdel, eller lese en bok? Anonymous poster hash: 7c03f...721 Vi bruker det for underholdning. Man føler seg så utrolig mye bedre og får seg en god latter etter å lese alt det rare som legges ut her av lavstatus høns 😂 Anonymous poster hash: f44c5...940 "Vi"? Sitter du virkelig med gubben din her inne? Jeg tenker DET må være tidenes dealbreaker 😂 Anonymous poster hash: b75f0...9ad
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #46 Skrevet 1. februar 2016 Jeg driter i hvilken jobb mannen har, men hvis han fremstår hjernedød - lege eller vekter, så er det no-go for meg. Anonymous poster hash: 86995...9ac
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #47 Skrevet 1. februar 2016 Renholder. Anonymous poster hash: a65a9...282 Det er faktisk en god jobb; man får trent på jobben og blir i svært god form. En jeg kjenner gikk ned 30 kg og ble en trent mann etter han begynte som renholdsarbeider og vasket trapper hele dagen. Anonymous poster hash: 31806...1ab
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #48 Skrevet 1. februar 2016 Det var jeg som kom med Kafka-eksempelet, og ser at noen har tatt det/fotball litt vel bokstavelig. Som en annen sa, poenget er ikke Kafka her, men jeg vil ha en mann som vil utvikle seg, leser bøker, en kan ha diskusjoner med, se dokumentarer med osv. Og nei, de fleste renholdere/parkeringsvakter/tømrere osv jeg har møtt er ikke interessert i det. Selvsagt har du overleger eller samme hva som digger fotball og bare snakker om det, men det hadde heller ikke vært rett mann for meg. Dette går på interessefelt, ikke jobb. Og for å være ærlige, hvem parkerer dampveivalsen og går hjem og leser 1300-talls medisinsk historie? ( eller noe annet slikt, slik at noen enkle folk her ikke rar det for bokstavelig) Anonymous poster hash: f0d71...b95 Så merkelig, jeg har akkurat motsatt erfaring. Leger er kjedelige og tørre, mens menn med praktiske jobber er interesserte i å lære seg nye ting og lese seg opp, og kan ha diskusjoner etc. Anonymous poster hash: 31806...1ab
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #49 Skrevet 1. februar 2016 Renholder. Anonymous poster hash: a65a9...282 Sånne som deg gjorde at jeg virkelig hatet å jobbe som renholder. Jeg tjente mer enn mange av dem jeg vasket hos, gjorde skikkelig jobb, var blid og hyggelig og enda så var jeg skamfull hver gang jeg måtte si jeg var renholder. Hvis arbeidsplassen din ikke vaskes så stenges den og alle andre.Kjøres ikke varene så stenger butikkene, sykehusene, advokatfirmaet osv. Alle yrker er avhengig av hverandre så derfor er det latterlig å se ned på folk som jobber å tjener penger og det er like latterlig å bruke energi på å se ned på de i samfunnet som har blitt syke!Anonymous poster hash: ca913...443 Du skriver selv at du var skamfull når du sa at du var renholder.Var renholder selv for en tid tilbake, og like skamfull. Når det er sagt kommer en ikke unna at det er et tungt yrke.Anonymous poster hash: a65a9...282 Jeg var skamfull fordi jeg ble satt i bås og i ble totalt uinteressant å snakke med med en gang jeg sa hva jeg gjorde.Skulle virkelig ikke ønske at det var sånn, men i Norge så er vi jobben vår, lenger sør er vi summen av våre handlinger. Anonymous poster hash: ca913...443 Husker godt jeg fortalte ei at jeg hadde fagbrev,hun fikk latterkrampe kunne ikke skjønne hva en trengte det for.Anonymous poster hash: a65a9...282 Men, trenger du egentlig fagbrev for å vaske? Om du driver et vaskefilla kan jeg forstå at d har nytte av det, men hva var det du lærte da du tok fagbrev som du ikke kunne lært med 2 ukers opplæring i bedriften? Anonymous poster hash: 1065f...f0a 2 ukers opplæring? Må være et useriøst firma, jeg vet om et firma og de har folk i lære i minst 12 mnd. Anonymous poster hash: 31806...1ab
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #50 Skrevet 1. februar 2016 Renholder. Anonymous poster hash: a65a9...282 Sånne som deg gjorde at jeg virkelig hatet å jobbe som renholder. Jeg tjente mer enn mange av dem jeg vasket hos, gjorde skikkelig jobb, var blid og hyggelig og enda så var jeg skamfull hver gang jeg måtte si jeg var renholder. Hvis arbeidsplassen din ikke vaskes så stenges den og alle andre.Kjøres ikke varene så stenger butikkene, sykehusene, advokatfirmaet osv. Alle yrker er avhengig av hverandre så derfor er det latterlig å se ned på folk som jobber å tjener penger og det er like latterlig å bruke energi på å se ned på de i samfunnet som har blitt syke!Anonymous poster hash: ca913...443 Du skriver selv at du var skamfull når du sa at du var renholder.Var renholder selv for en tid tilbake, og like skamfull. Når det er sagt kommer en ikke unna at det er et tungt yrke.Anonymous poster hash: a65a9...282 Jeg var skamfull fordi jeg ble satt i bås og i ble totalt uinteressant å snakke med med en gang jeg sa hva jeg gjorde.Skulle virkelig ikke ønske at det var sånn, men i Norge så er vi jobben vår, lenger sør er vi summen av våre handlinger. Anonymous poster hash: ca913...443 Husker godt jeg fortalte ei at jeg hadde fagbrev,hun fikk latterkrampe kunne ikke skjønne hva en trengte det for.Anonymous poster hash: a65a9...282 Men, trenger du egentlig fagbrev for å vaske? Om du driver et vaskefilla kan jeg forstå at d har nytte av det, men hva var det du lærte da du tok fagbrev som du ikke kunne lært med 2 ukers opplæring i bedriften? Anonymous poster hash: 1065f...f0a 2 ukers opplæring? Må være et useriøst firma, jeg vet om et firma og de har folk i lære i minst 12 mnd. Anonymous poster hash: 31806...1ab Spørsmålet mitt var om du faktisk trenger fagbrevet for å utføre vaskejobben. Hva er det ved en vaskejobb som er så vanskelig at det kreves treårig utdanning? "Vaskefilla" skulle være "vaskefirma". Anonymous poster hash: 1065f...f0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå