Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får vi se bilde? Jeg bare elsker streker.

Skrevet

Tok aldri bilde😨

Skal kjøpe nye tester imorgen,

så satser jeg på streker da også😄

Anonymiusa

Anonymous poster hash: 93c38...e06

Skrevet

Kjipe greier her. Blør. En uke for tidlig. 🙄

Skrevet

tok en test men ingenting er 4 dager til ikm. har meir murringa idag så rekna med mensen kjeme😕

Skrevet

då e eg begynt å blø😕 lykke til og håpe dokke får positive testa i løpet av veka☺

Skrevet

festeblødning??

Slutta blø, men murringer er der. Er for godt til å være sannt. Er nok bare kroppen som surrer.

Skrevet

Jeg hadde en liten blødning når jeg gikk med første. Blødde egentlig en del i hele svangerskapet også. Murringene kan jo også være tegn på graviditet, vil si at håpet ikke er ute.

Jeg pleier alltid å spotte i noen dager før tanta kommer, så langt er det ikke noe tegn til ho, men så er ikke IKM før den 26 heller. Har bestilt tester, men de har ikke kommet enda, ellers hadde jeg nok ikke klart å vente med testing likevel. Kommer til å svi av en med en gang de kommer.. ;)

Skrevet

Murringer allerede 7 dpo... nå 9 dpo har jeg så smått begynt å blø. Går nok over i min 11.pp i morgen, og har gitt opp håpet om å kunne gi min sønn ett søsken med ikke for stor aldersforskjell :(

Skrevet

Har fått en ganske sterk skyggestrek etter tidsfristen på billigtest, andre som har opplevd dette? Ser den i all slags lys og vinkler, men umulig å si om den er grå eller rosa

Skrevet

Har fått en ganske sterk skyggestrek etter tidsfristen på billigtest, andre som har opplevd dette? Ser den i all slags lys og vinkler, men umulig å si om den er grå eller rosa

Bilde

Anonymous poster hash: d40f2...0c3

Skrevet

trur skyggestrek på billig test e vanlig. har eg også fått mange ganga. kjedelig😕

Skrevet

Fikk positiv test idag også😄😄

Hurra😄

Anonymiusa

Skrevet

Game over her. Bedre lykke neste måned.

Skrevet

Håper det klaffer for dere alle snart!

irriterende når ting tar tid!

A

Skrevet

Håper det klaffer for dere alle snart!

irriterende når ting tar tid!

A

Skrevet

Fikk positiv test idag også😄😄

Hurra😄

Anonymiusa

Gratulere 😄 korr kjekt 😄 kor mange pp før det klaffa?

Skrevet

Takk😊

6 pp... som egentlig ikke er lenge, men føltes som en evighet😀😂

Skrevet

Hehe ikkje sant :) når eg får mensen no (kjennes ut som den er på veg) so går eg over i pp3. Veit det er normalt det dryg ut, men skulla no helst blitt gravid igår 😂

Skrevet

Man blir jo så skuffet hver måned...

Men plutselig skjer det😄

Ha sex annenhver dag fra dag 10 til 20. Hvis du har normal syklus, da skal du se at den sitter😃

Lykke lykke til😆

Skrevet

Jess :) frå neste mnd skal eg bruke eggløsningstester so då veit eg når eggløsning er ca. Har hatt sex ca annan kvar dag pluss minus, men plutselig har eg nokon nattevakter som øydelegger litt. Men som du seier, plutselig sitter den 😄

Takk for de :) mykje lykke til til deg og :)

Skrevet

Tusen takk😊 tok to nye tester idag🙊 Ingen tvil lengre😀

Hvordan går det? Er tante rød kommet?

Skrevet

Kjekt :D nei ikkje enda! Tok en test idag som var negativ 😔 so håper mensen berre dukker opp snart so eg får starte på ny pp :)

Skrevet

Da hopper jeg over til neste pp... lykke til med spirene til dere som fikk det til denne gang! ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...