Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tok en test eg og. Negativ. Irriterer meg at eg ikkje klarer å vente 😄 men er no so spennande! Har ingen symptomer, er trøtt. Men det kan like gjerne vere pga mykje jobbing 😄 har litt økt utflod, endel slim som får meg til å lure på om EL har vore eller ikkje. Får sjå ;)

Rart med det, egentlig passa det best å få baby på nyåret ein gong. Men både eg og samboer har berre lyst å få ein positiv test no :P

Fortsetter under...

Ikm 26feb her.... tester tidligst 23feb. Orker ikke bruke flere tester på tull🙈🙊

Anonymiusa

Anonymous poster hash: 93c38...e06

Hadde store planer om å klare å vente like lenge eg og 😅 blir vell lei etterkvart tenker eg. Er berre pp2 no so :P

Ingen symptomer her. Litt mer utflod enn forrige måned tror jeg, men vet ikke om det betyr noe. Er 8 dpo i dag og har fortsatt høy temp, men det hadde jeg også 9 dpo forrige måned. 11 dpo begynte den å synke forrige måned så jeg får prøve igjen å tempe om to dager. Orker ikke tempe hver dag utenom rundt EL...

Har egentlig ikke noe tro på at det skal bli noe denne måneden heller men så håper en jo litt likevel 😁

7 DPO og utålmodig som få. Jobber på natta alene så masse og god tid til å tenke og ikke minst overanalysere alle eventuelle tegn og symptomer. Haha... har ikke noen billigtester. Men usikker på om det er noe vits å teste før ikm da sist graviditet ikke viste positiv test før 5 dager etter ikm.

Annonse

De siste to kveldene/nettene har jeg vært så varm i ansiktet. Rundt nesa liksom, rød i huden også. Som en veldig lokal hetetokt ;p Sikkert bare fordi jeg er litt forkjøla, men noe nytt og uvanlig er det hvertfall :) symptomjakta er vel i gang.

Annonse

To dager igjen til ikm (mandag) 😁 Negativ test i går men fortsatt høy temp 🙈

Prøver egentlig å si til meg selv at mensen er på vei men så har det føltes annerledes nedi magen denne måneden i forhold til forrige måned. Følt meg puben måte litt støl nederst i magen og føltes litt som jeg har full blære selv om jeg nettop har tisset... Ingen stikkinger denne måneden, hadde mye av det forrige måned. Har også hatt noen stikkinger i puppene.

Æ så fælt å vente! Må prøve å ikke tenke for mye på det! Har vært ganske avslappet på det denne måneden men nå i innspurten tar det litt av.

eg har ømme puppa. murringa. stikkinga i lysken. humørsvinginga til 1000. lokta veldig godt sjølv om eg er tett i nasa. ting smaka ikj sann so de pleier lenger. er kvalm. veldig trøtt. fryse. so om eg ikj e gravid so kødda kroppen veldig. dei andre 7 mndane so har eg hatt ei mellomblødning mellom mens. men ikj dinna mnden. 5 dager til ikm men fortsatt ingen positive tester.. er løpet kjørt? eller er de bare for tidlig å teste? er så spendt. blir nr 4 dette her..og siste.

Har hatt flere sånne måneder. Men blitt lurt😨😡

5 dager før er veldig tidlig å teste😊 Så sjansen for graviditet er like høy som før du tok den testen😀👍👍 Lykke til😆

eg har ømme puppa. murringa. stikkinga i lysken. humørsvinginga til 1000. lokta veldig godt sjølv om eg er tett i nasa. ting smaka ikj sann so de pleier lenger. er kvalm. veldig trøtt. fryse. so om eg ikj e gravid so kødda kroppen veldig. dei andre 7 mndane so har eg hatt ei mellomblødning mellom mens. men ikj dinna mnden. 5 dager til ikm men fortsatt ingen positive tester.. er løpet kjørt? eller er de bare for tidlig å teste? er så spendt. blir nr 4 dette her..og siste.

Spennande! Kryssa fingrane for deg 😄 løpet er ikkje kjørt når det er 5 dager til ikm :) Endret av Minimeg123

Tok en test da jeg våknet... enda jeg ikke skulle det siden det er 5 dager til ikm. Og fikk en svaksvak strek😂

Må pine meg igjennom to dager til så skal jeg ta en til😄

Ble så glad og håper ikke testen lurte meg😄

Anonymiusa

Tusen takk☺ Det tok et halvt år gitt 😁

Håper bare di neste testene også er positive😄 Har lest så mye om kjemisk graviditet at jeg er livredd for å rope hurra før etter ikm😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...